Topic: ps4 – BF4 of ghost ?

16 november 2013om 00:10

Ik wil een game waar echt oorlog is lekker druk veel vernielingen en niet alleen schieten en om K/D ratio spelen ik wil gewoon knallen!! welke game moet ik hebben! geef advies iemand? maar ik weet niet hoe de engine van BF is met rennen en lopen etc… of het beter dan COD is hoor ik van jullie.

Ik heb jarenlang COD gespeeld enige COD wat gezellig en leuk was is mw2 met snipers enzo maar door die Hackers is het helemaal verprutst.

18 reacties

1. User  avatar
    410 XP

Nou COD:Ghost op de ps4 . Cranked wordt dan heel leuk 9vs9 πŸ˜€ Snipen in Ghost is ook erg leuk ,vele snipers van mw2 zijn erg blij met hoe snipen is in ghost . Maar cranked is dan ook de enigste gamemode waar ze nog wat bewegen , bij TDM en DOM campen ze overal πŸ™

0
  2. User  avatar
    83 XP

[quote]Nou COD:Ghost op de ps4 . Cranked wordt dan heel leuk 9vs9 πŸ˜€ Snipen in Ghost is ook erg leuk ,vele snipers van mw2 zijn erg blij met hoe snipen is in ghost . Maar cranked is dan ook de enigste gamemode waar ze nog wat bewegen , bij TDM en DOM campen ze overal :([/quote]

Ja dit wil ik juist niet ik wil lekker zoals ground war lekker knallen ik hou niet van campers + ik heb gehoord dat ze een mode hebben in BF met 64 players lijkt me echt een gekke spel want een echte oorlog spel hoor zo te zijn.

0
  3. User  avatar
    5761 XP

Ik zou kiezen voor de realiteit BF.
    Je hebt een moeilijker en vooral langer SP dan op COD rond de 4u .
    En je hebt ook meer en vooral mooier multiplayer , ik denk 32 VS 32 ?
    COD is Holywood BF is realiteit … 8)

0
  4. User  avatar
    1042 XP

Ik zou bf4 kiezen.
    dadelijk 32vs32 dat is zeer nice, dus er zit wel degelijk actie in het spel. alleen soms is de map heel groot en dan zal de snelheidvan de game wat tegenvallen. hiermee bedoel ik dat je soms actie hebt en soms ook niet, maar de actie moet je ook zelf opzoeken he!
    Verder in bf4 speelt (bijna) iedereen objective, en boeit het niet wat voor een K/D-ratio je hebt. Zolang je maar wint!
    De loop/ren-engine is anders dan die van COD, bij COD blijft je beeld stilstaan als je voortbeweegt. Bij bf4 beweegt het beeld iets of wat. Maar dit geeft het gevoel meer, dat jij serieus daar in het slagveld staat!

Verder om ghosts voor je een beetje te demotiveren. Er zijn al hackers in ghosts, kijk het filmpje hieronder maar :P.
    http://www.youtube.com/watch?v=44uyuH5Lfw8&feature=c4-overview

Verder ben ik meer fan van BF4 dan van ghosts, maar ik ga bf4 halen bij de release en ghosts wacht ik nog af!

0
  5. User  avatar
    5395 XP

Volgens mij weet je al dat je Battlefield 4 wilt. πŸ˜‰

Battlefield 4 is in mijn ogen ook de betere game. Vooral op de PS4, want CoD Ghosts is gewoon geen next-gen game. Het enige verschil met CoD Ghosts tussen de PS3 en PS4 versie is dat de PS4 versie iets scherper is en iets betere effecten heeft. De redenen waarom je voor CoD Ghosts zou willen gaan i.p.v. Battlefield 4 is omdat je waarde hecht aan het kill/point streaks systeem, het perk systeem en de iets grotere lijst aan beschikbare multiplayer gamemodes. En daarnaast heb je natuurlijk splitscreen functionaliteit met CoD Ghosts wat Battlefield 4 niet heeft.

Dat zijn inderdaad de enige zaken die ik opnoem. Maar over perks en gamemodes gesproken, Battlefield 4 heeft eigenlijk ook een soort perk systeem (genaamd Field Upgrades) en het aantal gamemodes voor Battlefield 4 word nog uitgebreid. Battlefield 4 heeft als base game 7 multiplayer gamemodes en daar komen nog 5 bij door middel van DLC. Als je alle DLC voor Battlefield 4 dus koopt heb je 12 gamemodes. CoD Ghosts heeft 11 multiplayer gamemodes als base game. Of aan CoD Ghosts ook nieuwe gamemodes toegevoegd worden middels DLC durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk waarschijnlijk niet.

Maar waarom noemde ik in de bovenstaande redenen waarom je voor CoD Ghosts zou willen gaan i.p.v. Battlefield 4 niet het belangrijkste aspect van CoD; fast-paced gameplay? Omdat het een grote fout is om te denken dat Battlefield 4 dit niet heeft. Battlefield 4 heeft namelijk eigenlijk alles (behalve bovenstaande zaken) wat CoD Ghosts ook heeft Γ©n véél meer. Battlefield 4 beschikt over 3 kleinschalige gamemodes die zeer fast-paced zijn. Dit zijn Domination, Team Deathmatch en Squad Deathmatch. En misschien houd je niet van voertuigen, nou goed nieuws want sowieso zijn er in de Domination en Team Deathmatch gamemodes geen voertuigen te vinden. Maar daarnaast heb je ook de mogelijkheid om de optie “Infantry Only” aan te vinken en dan heb je in geen enkele match die je joint voertuigen.

Maar goed, ik zeg wel dat die 3 gamemodes fast-paced zijn maar dat kunnen de andere 4 gamemodes ook zeker zijn. Battlefield 4 kan je namelijk spelen met 64 spelers op de PS4, 32 vs 32, en als je dan simpelweg de actie opzoekt heb je epische gevechten en fast-paced gameplay. Maar mocht je bijvoorbeeld niet in de actie kunnen spawnen en je bent hier een eind van verwijderd dan kan simpelweg een jeep of quad pakken en er snel heenrijden. Overigens omdat veel Battlefield maps zo groot zijn ren je in Battlefield 4 standaard ook sneller dan in bijvoorbeeld CoD Ghosts. Je legt meer virtuele meters af in kortere tijd in Battlefield 4. Daarnaast heb je ook unlimited sprint in Battlefield 4. Mochten er dus geen voertuigen in je buurt zijn en de actie is een eind verderop dan kan je er ook gewoon heen rennen zonder dat dit lang hoeft te duren.

Daarnaast heb je natuurlijk destruction in Battlefield 4. Je kan erg veel kapot maken. Zit er een camper in een gebouw en houd deze de ingang in de gaten? Dan knal je gewoon een muur van dat gebouw er uit en je hebt een tweede ingang. In Battlefield 4 zit het zogenaamde “Levolution”. In elke map is een element dat kapot kan wat de map drastisch veranderd. Zoals een dam die je kapot kan schieten waardoor je het halve level onderwater zet. Maar levolution is ook kleine dingen zoals de lichten van een gebouw uit kunnen schakelen waardoor jij met je night-vision scope makkelijk de vijanden neer kan schieten.

Ik kan nog wel meer vertellen zoals de véél mooiere graphics die Battlefield 4 heeft op de PS4 dan CoD Ghosts, maar vind dit al wel een mooi groot verhaal zo… xD

0
  6. User  avatar
    83 XP

[quote]Volgens mij weet je al dat je Battlefield 4 wilt. πŸ˜‰

Battlefield 4 is in mijn ogen ook de betere game. Vooral op de PS4, want CoD Ghosts is gewoon geen next-gen game. Het enige verschil met CoD Ghosts tussen de PS3 en PS4 versie is dat de PS4 versie iets scherper is en iets betere effecten heeft. De redenen waarom je voor CoD Ghosts zou willen gaan i.p.v. Battlefield 4 is omdat je waarde hecht aan het kill/point streaks systeem, het perk systeem en de iets grotere lijst aan beschikbare multiplayer gamemodes. En daarnaast heb je natuurlijk splitscreen functionaliteit met CoD Ghosts wat Battlefield 4 niet heeft.

Dat zijn inderdaad de enige zaken die ik opnoem. Maar over perks en gamemodes gesproken, Battlefield 4 heeft eigenlijk ook een soort perk systeem (genaamd Field Upgrades) en het aantal gamemodes voor Battlefield 4 word nog uitgebreid. Battlefield 4 heeft als base game 7 multiplayer gamemodes en daar komen nog 5 bij door middel van DLC. Als je alle DLC voor Battlefield 4 dus koopt heb je 12 gamemodes. CoD Ghosts heeft 11 multiplayer gamemodes als base game. Of aan CoD Ghosts ook nieuwe gamemodes toegevoegd worden middels DLC durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk waarschijnlijk niet.

Maar waarom noemde ik in de bovenstaande redenen waarom je voor CoD Ghosts zou willen gaan i.p.v. Battlefield 4 niet het belangrijkste aspect van CoD; fast-paced gameplay? Omdat het een grote fout is om te denken dat Battlefield 4 dit niet heeft. Battlefield 4 heeft namelijk eigenlijk alles (behalve bovenstaande zaken) wat CoD Ghosts ook heeft Γ©n véél meer. Battlefield 4 beschikt over 3 kleinschalige gamemodes die zeer fast-paced zijn. Dit zijn Domination, Team Deathmatch en Squad Deathmatch. En misschien houd je niet van voertuigen, nou goed nieuws want sowieso zijn er in de Domination en Team Deathmatch gamemodes geen voertuigen te vinden. Maar daarnaast heb je ook de mogelijkheid om de optie “Infantry Only” aan te vinken en dan heb je in geen enkele match die je joint voertuigen.

Maar goed, ik zeg wel dat die 3 gamemodes fast-paced zijn maar dat kunnen de andere 4 gamemodes ook zeker zijn. Battlefield 4 kan je namelijk spelen met 64 spelers op de PS4, 32 vs 32, en als je dan simpelweg de actie opzoekt heb je epische gevechten en fast-paced gameplay. Maar mocht je bijvoorbeeld niet in de actie kunnen spawnen en je bent hier een eind van verwijderd dan kan simpelweg een jeep of quad pakken en er snel heenrijden. Overigens omdat veel Battlefield maps zo groot zijn ren je in Battlefield 4 standaard ook sneller dan in bijvoorbeeld CoD Ghosts. Je legt meer virtuele meters af in kortere tijd in Battlefield 4. Daarnaast heb je ook unlimited sprint in Battlefield 4. Mochten er dus geen voertuigen in je buurt zijn en de actie is een eind verderop dan kan je er ook gewoon heen rennen zonder dat dit lang hoeft te duren.

Daarnaast heb je natuurlijk destruction in Battlefield 4. Je kan erg veel kapot maken. Zit er een camper in een gebouw en houd deze de ingang in de gaten? Dan knal je gewoon een muur van dat gebouw er uit en je hebt een tweede ingang. In Battlefield 4 zit het zogenaamde “Levolution”. In elke map is een element dat kapot kan wat de map drastisch veranderd. Zoals een dam die je kapot kan schieten waardoor je het halve level onderwater zet. Maar levolution is ook kleine dingen zoals de lichten van een gebouw uit kunnen schakelen waardoor jij met je night-vision scope makkelijk de vijanden neer kan schieten.

Ik kan nog wel meer vertellen zoals de véél mooiere graphics die Battlefield 4 heeft op de PS4 dan CoD Ghosts, maar vind dit al wel een mooi groot verhaal zo… xD[/quote]

Bedankt voor jullie advies!! Het wordt 100% bf4 πŸ™‚

0
  7. User  avatar
    230 XP

[quote]Volgens mij weet je al dat je Battlefield 4 wilt. πŸ˜‰

Ik kan nog wel meer vertellen zoals de véél mooiere graphics die Battlefield 4 heeft op de PS4 dan CoD Ghosts, maar vind dit al wel een mooi groot verhaal zo… xD[/quote]

Het kan eigenlijk niet beter verwoord worden. Ben het volledig met je eens en raad hetzelfde aan. Bf4 all the way!

0
  8. User  avatar
    213 XP

Ik koop ook Bf4 voor mijn Ps4 πŸ™‚

0
  9. User  avatar
    924 XP

Niet moeilijk : Battlefield 4.

0
  10. User  avatar
    717 XP

[quote]Ik wil een game waar echt oorlog is lekker druk veel vernielingen en niet alleen schieten en om K/D ratio spelen ik wil gewoon knallen!! welke game moet ik hebben! geef advies iemand? maar ik weet niet hoe de engine van BF is met rennen en lopen etc… of het beter dan COD is hoor ik van jullie.

Ik heb jarenlang COD gespeeld enige COD wat gezellig en leuk was is mw2 met snipers enzo maar door die Hackers is het helemaal verprutst.[/quote]

Volgens mij heb jij nooit BF gespeeld want als je veel vernielingen wil aanbrengen en niet alleen om de K/D wil spelen moet je BF4 kopen. COD Ghost is COD en niks anders. Lees de reviews eerste eens..

0
  11. User  avatar
    9970 XP

Ik vind beide games leuk, juist om de redenen die genoemd worden hier boven
    Het simpele killen in cod, en het formaat met destructie in battlefield

Heb ze dan ook allebei besteld!

0
  12. User  avatar
    1042 XP

Wel geniaal dat iedereen ineens overstapt naar BF4,

EA overheerst.

0
  13. User  avatar
    83 XP

[quote]Wel geniaal dat iedereen ineens overstapt naar BF4,

EA overheerst.[/quote]

sws ik wou eigenlijk eerder met EA maar ik speel fifa en dat game zit vol met lag dus ik dacht dat Bf4 ook zo was maar dat blijkt niet zo te zijn dus BF4!!!!!

0
  14. User  avatar
    169 XP

[quote]Wel geniaal dat iedereen ineens overstapt naar BF4,

EA overheerst.[/quote]

Niet iedereen stapt over πŸ˜‰
    Hoe goed Battlefield er ook mag uitzien, de spelstijl zegt mij niks …

0
  15. User  avatar
    129 XP

Ik haal ze allebei. Ben al jaren een cod speler. Heb me wel vermaakt met bad company 2 op de ps3 vond battlefield 3 wel minder leuk en daar was ik ook snel op uitgekeken. Vooral de slechte zichtbaarheid en Graphics die de ps3 had bij battlefield 3 stoorde ik me aan. Natuurlijk zijn de Graphics van cod slechter maar omdat de maps daar veel kleiner zijn had ik daar niet zo’n last van. Bij bf3 had ik echt moeite om enemies in de verte te kunnen zien.

Nu op ps4 het er 80.000x mooier uit ziet ga ik het weer proberen. Het ziet er echt tof uit en lijkt me dan ook vet om te gaan spelen. Vrijdag direct aan de gang met een maatje van me die ook voor het eerst battlefield op de console gaat aanschaffen. Ik hoop dat het aan mijn verwachtingen voldoet. Blijf intussen ook gewoon cod spelen. Het behalen van killstreaks en hersenloos rennen en knallen is een verslavende vorm van gameplay en gaat niet snel vervelen.
    Voor de diepgang hebben we straks battlefield ik heb er zin in

0
  16. User  avatar
    23 XP

Bf4 πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚

0
  17. User  avatar
    46 XP

cod ghosts is meer je rondschieten naar het volgende level maar goeie multiplayer
    btf 4 daar zit echt een verhaal in maar heeft grote multiplayer mappen en betere grapchics ik zelf ben voor cod ghosts gegaan

0
  18. User  avatar
    123 XP

[quote]Verder om ghosts voor je een beetje te demotiveren. Er zijn al hackers in ghosts, kijk het filmpje hieronder maar :P.
    [/quote]
    Ik ben gewoon “flabbergasted” o_O Dit is wel op de PS3 imo (!!) maar hoe lang duurt het voordat hij op de PS4 gehacked is??
    Zit nu echt te twijfelen wat ik moet doen, mede omdat ik CoD Ghost al in huis heb…. k*tzooi

0