Forum

Topic: Vragen over Playstation4 hardweare of softweare !

Anoniem's avatar

Hey gamers
Ik had dit al een tijdje in mijn hoofd .

Een topic waar ik en andere leden die met vragen zitten ze hier kunnen plaatsen.

Ik had vandaag bv een vraag wat ze bedoelden op het youtube filmpje over die ps4 die last hadden met hun PS4 aansluiting .

Daarom dacht ik laten we daar een forum over maken waar jij iets kan vragen
aan andere leden of aan de redactie .

Ik denk dat ik hier veel gebruik ga maken want in deze categorie van consoles
weet ik echt niets .

Mijn 1ste vraag is dan ook , nu ik weet dat er ps4 gaan crashen na update
1.05 zou ik deze die op mijn USB staat gebruiken of wachten tot Sony er iets aan doet bij de release ps4.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 37 XP
    dodeaap95's avatar

    degene die met hun problemen zitten waren mensen die hem voor de officiele launch kregen maar nu de launch in Amerika is geweest kunnen ze zich bezig houden met update’s dus tegen de tijd dat ze hier zijn zijn de grootste problemen wel opgelost

  2. 821 XP
    Crusader's avatar

    Dat vraag ik me af.
    Hardware technisch krijgen we dezelfde en vraag me af of ze binnen 2 weken een nieuwe update uitrollen gezien de Q&A

  3. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Dat vraag ik me af.
    Hardware technisch krijgen we dezelfde en vraag me af of ze binnen 2 weken een nieuwe update uitrollen gezien de Q&A

    ik ook

  4. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    als de update crast of niet laad of vast zit kan je hem met driehoekje verwijderen dan ga je naar systeem instellingen en klik je op software update en download je hem daar

    http://www.youtube.com/watch?v=qneY3iiKzuE

    ga naar 12.10 voor het de uitleg

  5. 30 XP
    edraket's avatar

    Hey gamers
    Ik had dit al een tijdje in mijn hoofd .

    Een topic waar ik en andere leden die met vragen zitten ze hier kunnen plaatsen.

    Ik had vandaag bv een vraag wat ze bedoelden op het youtube filmpje over die ps4 die last hadden met hun PS4 aansluiting .

    Daarom dacht ik laten we daar een forum over maken waar jij iets kan vragen
    aan andere leden of aan de redactie .

    Ik denk dat ik hier veel gebruik ga maken want in deze categorie van consoles
    weet ik echt niets .

    Mijn 1ste vraag is dan ook , nu ik weet dat er ps4 gaan crassen na update
    1.05 zou ik deze die op mijn USB staat gebruiken of wachten tot Sony er iets aan doet bij de release ps4.

    ten eerste: ‘hardware’, ‘software’, ‘crashen’.
    ten tweede: volgens mij is die patch verplicht (weet niet zeker), en bij de launch in amerika is die patch bij 99,99% gewoon goed gegaan dus ik zou niet teveel twijfelen en gewoon erop zetten, mocht die daarna opeens raar doen kan je zoals hierboven al vermeld die er gewoon weer afhalen.

  6. 5795 XP
    tyger1's avatar

    ten eerste: ‘hardware’, ‘software’, ‘crashen’.

    Sorry voor de fouten maar in de titel kan ikzelf deze niet aanpassen .

    @Redactie kunnen jullie deze fouten eruit halen in de titel ?

    bedankt.

  7. 821 XP
    Crusader's avatar

    ten eerste: ‘hardware’, ‘software’, ‘crashen’.
    ten tweede: volgens mij is die patch verplicht (weet niet zeker), en bij de launch in amerika is die patch bij 99,99% gewoon goed gegaan dus ik zou niet teveel twijfelen en gewoon erop zetten, mocht die daarna opeens raar doen kan je zoals hierboven al vermeld die er gewoon weer afhalen.

    De laatste patch/versie is altijd verplicht als je op PSN wil inloggen.

  8. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Verschillende trotse bezitters van een PlayStation 4 liepen bij het aansluiten van hun gloednieuwe console meteen al tegen een vervelend probleem aan: de HDMI-kabel paste niet goed. Hierdoor bleef het stekkertje van de kabel half uit de PlayStation 4 hangen, wat vaak storingen in het beeld tot gevolg had. Uit nader onderzoek blijkt dat dit te wijten is aan een fabricagefout.

    Bij sommige PlayStation 4’s is een stukje metaal in de HDMI-poort namelijk niet goed platgedrukt, waardoor het nog uitsteekt. Dit leidt ertoe dat de kabel niet goed past. Gelukkig is dit probleem simpel op te lossen: je kunt het stukje metaal met de hand naar beneden duwen.

    Als jij straks merkt dat jouw PlayStation 4 last heeft van hetzelfde probleem, druk het stukje metaal dan naar beneden en ga vooral niet proberen om de kabel hard aan te drukken; dit kan leiden tot blijvende schade aan de HDMI-kabel.

    Het is niet bekend hoeveel mensen last hebben van dit probleem. Een foto van de kapotte HDMI-aansluiting vind je hieronder.

    http://www.gamersnet.nl/images/nieuws/2013/1384682674/ps4_broken_hdmi_port.png

    tekst en afbeelding VG24/7