Forum

Topic: Prijs PS4 Games

Anoniem's avatar

Oke wie vind nog meer dat de PS4 Games duur zijn hier in NL ze zijn 70 euro per stuk in america ongeveer $60 en in engeland Ongeveer rond de 54-60 pond ligt het aan mij of betalen we hier gewoon veel ste veel voor zulke games

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

31 reacties

  1. 5795 XP
    tyger1's avatar

    70 euro is duur en voor mij mag dit weer vlug dalen naar 60eu en dit vind ik nog te duur .
    Zeker nu je DLC moet kopen om een afgewerkte game te hebben .
    Voor mij zou er een standaard prijs van 50eu moeten ingevoerd worden .

  2. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    €70 is veel geld, maar aan de andere kant we betalen al zeker sinds het begin van ps3 dezelfde prijs voor een game, dus het is ook weinig realistisch om te denken dat de prijs nooit omhoog gaat.

  3. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Tip: houd budgetgaming.nl in de gaten. Prijzen gaan zeker dalen, en zolang je niet day-1 koopt kan je meestal voor 40-50 Euro wel aan je spellen komen. Dat gaat voor PS4 games ook gelden, maar die zijn nu gewoon nog erg ‘hot’.
    Je moet alleen niet bij de mainstream winkels als bol.com zijn…

  4. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    vroeger was het zo dat voor de release van een spel, het spel 65 of 70 euro kostte.
    en wanneer het spel dan eenmaal uit was was het spel 60 euro..
    Dus hopelijk daald de prijs gewoon :D.

  5. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    op bartsmit.com kun je nog vandaag en morgen COD: Ghosts en Fifa 14 voor €55,23 bestellen!

  6. 8890 XP
    7th-son's avatar

    Ik dacht dat rond de e3 werd verteld dat de games niet duurder zouden worden bij de nieuwe generatie consoles..
    Best jammer, al koop ik natuurlijk wel gewoon de games die ik leuk vind

  7. 53 XP
    TheDutchGamer's avatar

    Volgens mij gaan alle prijzen naar 60 euro bij launch..
    Als het 70 euro is dan ga ik gewoon alles importeren met Videogameplus.ca & PSN US store, dan is DLC ook goedkoper.

  8. 94 XP
    KingGorch's avatar

    Ik dacht dat rond de e3 werd verteld dat de games niet duurder zouden worden bij de nieuwe generatie consoles..
    Best jammer, al koop ik natuurlijk wel gewoon de games die ik leuk vind

    inkoop voor de winkels zijn ze niet duurder geworden, echter is het maar net wat de winkels er uiteindelijk mee doen!

  9. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    mediamrtk 56 voor cod ghosts!

  10. 8890 XP
    7th-son's avatar

    Is de camera al ergens te koop, of moet je die gewoon bestellen?

  11. 37 XP
    dodeaap95's avatar

    vroeger was het zo dat voor de release van een spel, het spel 65 of 70 euro kostte.
    en wanneer het spel dan eenmaal uit was was het spel 60 euro..
    Dus hopelijk daald de prijs gewoon :D.

    ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren ik kan nu namelijk mijn eerste ps4 game al halen bij gamemania dus ik moet dan helaas wel de 70 euro betalen ;-(

  12. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Weet iemand waar ik BF4 het goedkoopste en betrouwbaarste kan vinden voor de PS4?

  13. 362 XP
    Coelers's avatar

    Weet iemand trouwens al wat de prijsvoering gaat zijn van de games op het PSN ? Als ze hetzelfde kosten als in de winkel dan heb ik ze persoonlijk net zo graag digitaal.

  14. 53 XP
    TheDutchGamer's avatar

    PSN EU store heeft altijd op 70 euro gezeten zal nu waarschijnlijk ook zo blijven dus als tip geef ik koop via US PSN(moet je 3 PSN card van 20 dollar kopen via PCgamesupply.com kom je op zo’n 50 euro uit) of Videogameplus.ca ook 50 euro maar dan duurt het langer en heb je een beetje risico, maar je hebt dan wel het hoesje.

  15. 8890 XP
    7th-son's avatar

    PSN EU store heeft altijd op 70 euro gezeten zal nu waarschijnlijk ook zo blijven dus als tip geef ik koop via US PSN(moet je 3 PSN card van 20 dollar kopen via PCgamesupply.com kom je op zo’n 50 euro uit) of Videogameplus.ca ook 50 euro maar dan duurt het langer en heb je een beetje risico, maar je hebt dan wel het hoesje.

    je kunt ook betalen via paypall, dan kun je je eigen bedrag kiezen, vind ik persoonlijk iets makkelijker

  16. 53 XP
    TheDutchGamer's avatar

    je kunt ook betalen via paypall, dan kun je je eigen bedrag kiezen, vind ik persoonlijk iets makkelijker

    PSN US weigert Paypal accounts buiten Amerika.
    Dus PCgamesupply is de beste manier.
    Meeste games zijn toch 60 dollar.

  17. 8890 XP
    7th-son's avatar

    PSN US weigert Paypal accounts buiten Amerika.
    Dus PCgamesupply is de beste manier.
    Meeste games zijn toch 60 dollar.

    oh? ik doe het al sinds het mogelijk is, en het werkt perfect bij mij…
    daarvoor haalde ik mijn PSN cards bij hdmoviesource.net waar psx-sense ook een tijdje een eigen kortingscode had

  18. 53 XP
    TheDutchGamer's avatar

    oh? ik doe het al sinds het mogelijk is, en het werkt perfect bij mij…
    daarvoor haalde ik mijn PSN cards bij hdmoviesource.net waar psx-sense ook een tijdje een eigen kortingscode had

    Heb jij een Nederlands adres ingevuld bij de account?

  19. 52 XP
    PS4Oneday's avatar

    ik dacht dat spellen hier 70 euro kosten maar dat er vaak kortings acties zijn?

    ik zelf importeer ze uit het buitenland is veel goedkoper 🙂

  20. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    als ik battelfield 4 koop voor ps3 doet hij het dan ook op mijn ps4 want kan op marktplaats hem kopen voor ps3 maar komt foucher bij voor ps4?

  21. 53 XP
    TheDutchGamer's avatar

    Advies prijs is 60 euro.
    Maar meestal wordt het voor 50 euro verkocht.

  22. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Advies prijs is 60 euro.
    Maar meestal wordt het voor 50 euro verkocht.

    ??
    ik vraag als ik de ps3 versie haal krijg ik dan ook de ps4 versie overzetten ofzo hoorde ik laatst iets over?

  23. 821 XP
    Crusader's avatar

    Ja, er zit een code bij. Als je die in de store invoert dan kun je deze downloaden:
    https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/games/battlefield-4-discount/cid=EP0006-CUSA00049_00-PS3UPGREXXXXXXXX

  24. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Weet iemand waar ik BF4 het goedkoopste en betrouwbaarste kan vinden voor de PS4?

    Momenteel is BF4 van yourgamingzone.nl het goedkoopst volgens mij.
    http://www.yourgamezone.nl/epages/62060817.mobile/?ObjectPath=/Shops/62060817/Products/15575&Locale=nl_BE

    Ik zelf heb nog nooit iets bij deze site besteld, maar het lijkt me wel vertrouwd. Op dag van release heb je m in huis, ik ga er ook voor waarschijnlijk.

  25. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Momenteel is BF4 van yourgamingzone.nl het goedkoopst volgens mij.
    http://www.yourgamezone.nl/epages/62060817.mobile/?ObjectPath=/Shops/62060817/Products/15575&Locale=nl_BE

    Ik zelf heb nog nooit iets bij deze site besteld, maar het lijkt me wel vertrouwd. Op dag van release heb je m in huis, ik ga er ook voor waarschijnlijk.

    Ziet er verre van betrouwbaar uit..

  26. 52 XP
    PS4Oneday's avatar

    Ziet er verre van betrouwbaar uit..

    op interent moet je inderdaad uitkijken voor onbetrouwbare sites, volgens mij is dit er zo een……..

  27. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ziet er verre van betrouwbaar uit..

    Dat komt misschien omdat de link naar de mobiele weergave van de shop wijst, als je naar de mainpage gaat ziet het er gewoon goed uit met een inlog en alles.

    op interent moet je inderdaad uitkijken voor onbetrouwbare sites, volgens mij is dit er zo een……..

    zeker moet je oppassen waar je wat koopt, maar dit ziet er volkomen legit uit als je maar naar de juiste weergave kijkt.

  28. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Dat komt misschien omdat de link naar de mobiele weergave van de shop wijst, als je naar de mainpage gaat ziet het er gewoon goed uit met een inlog en alles.

    zeker moet je oppassen waar je wat koopt, maar dit ziet er volkomen legit uit als je maar naar de juiste weergave kijkt.

    Je moet idd oppassen tegenwoordig, maar je moet het toch eens uit proberen om erachter te komen of iets vertrouwd is of niet 🙂
    Deze site stond ook tussen de lijst van beslist.nl en had hoge recensies. (Al hoeft dat ook niks te betekenen, maar toch :p)
    Ze zeggen ook, voor 17.00 besteld morgen in huis, wat in mijn ogen altijd gelijk vertrouwder overkomt dan als ze 4 dagen nodig hebben voor een bezorging.

    Ziet er verre van betrouwbaar uit..

    En idd wat WJayW zegt, is het een link voor de mobiele site, de desktop site ziet er wat gelikter uit. Maar als het een euro’tje of 2/3 scheelt met een vertrouwde website, why take the risk.

  29. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Hier kun je ook spellen vandaan halen voor een redelijke prijs zoals bf4 voor 50,39 euro en wordt ook nog gratis verzonden. Kijk wel goed naar de regiocode er zitten buitenlandse bij. Ze hebben niet alleen games, maar ook blu-ray films, muziek, boeken etc.
    http://www.wowhd.nl/games/battlefield-4-playstation-4/dp/36026089/62354617

  30. 8890 XP
    7th-son's avatar

    Heb jij een Nederlands adres ingevuld bij de account?

    Bij mijn Amerikaanse account op PSN niet
    Ik heb een adres opgezocht in Amerika (waar geen extra kosten worden gerekend, scheelt ook weer een paar centen)

  31. 586 XP
    Zuko's avatar

    Je moet de games gewoon via internet kopen, kan je soms 15-20 euro minder betalen.