Forum

Topic: Internet

Anoniem's avatar

Ik heb met gta online problemen nu vraag ik me af of ik wel een goede provider en juiste abbonement heb
Ik heb ziggo alles in1 basis

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Ik heb met gta online problemen nu vraag ik me af of ik wel een goede provider en juiste abbonement heb
    Ik heb ziggo alles in1 basis

    gister kon ik ook niet online gamen, geen paniek met jou ziggo is alles in-orde
    is niet de eerste keer dat gtav problemen geeft bij online gaan , ik heb gtav van dag 1
    velen hadden of hebben daar nog steeds geregeld last van
    dus even afwachtten, en dan weer inlogggen, proberen of je online kan gaan, meestal werkt het dan weer

  2. 30 XP
    edraket's avatar

    gister kon ik ook niet online gamen, geen paniek met jou ziggo is alles in-orde
    is niet de eerste keer dat gtav problemen geeft bij online gaan , ik heb gtav van dag 1
    velen hadden of hebben daar nog steeds geregeld last van
    dus even afwachtten, en dan weer inlogggen, proberen of je online kan gaan, meestal werkt het dan weer

    zou overigens ook niet de eerste keer zijn dan ziggo problemen heeft :p

  3. 242 XP
    Xnator's avatar

    Er is nog een topic over GTA online problemen met eigenlijk hetzelfde probleem. Ligt idd aan GTA online zelf mits je DNS al niet hebt aangepast op de PS3. Sowieso heeft de launch van de PS4 extra belasting opgeleverd op PSN en misschien dat dat ook nog eens meehelpt aan de onstabiliteit. Al kan het ook gewoon GTA online zijn xD. Ligt echt niet aan je internet verbinding 😉

  4. 7 XP
    Aholygoat's avatar

    Ligt meerdere deeels aan internet wat wifi is ook slecht op mobiel

  5. 7 XP
    Aholygoat's avatar

    Moet je firewall uitschakelen voor gta online?

  6. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    zou overigens ook niet de eerste keer zijn dan ziggo problemen heeft :p

    is bekend dat gtav problemen had van dag een kon je al niet online gaan , met alle problemen vandien aard, zodat later zelfs iedereen die vanaf dag een gamede
    500.000 op gtav rekening kreeg gedoneerd
    van deze info is bij iedereen op de hoogte. dus het ligt aan gtav

  7. 418 XP
    jeep82's avatar

    altijd de playstation me kabel verbinden

  8. 2457 XP
    peyj's avatar

    altijd de playstation me kabel verbinden

    Helaas is dat niet voor iedereen altijd haalbaar ;).

  9. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    zou overigens ook niet de eerste keer zijn dan ziggo problemen heeft :p

    Bron? Ziggo is een van de meest stabiele internetaanbieders.

  10. 242 XP
    Xnator's avatar

    Je hoeft niet echt een bron daarvoor. Met Ziggo heb ik ook een slechte ervaring met constant slechte verbindingen en geen internet. In Maastricht is Ziggo echt niet gelieft xD Weet niet hoe dit nu is aangezien mijn ervaring 3 jaar ongeveer geleden was.