Topic: Internet

18 november 2013om 22:30

Ik heb met gta online problemen nu vraag ik me af of ik wel een goede provider en juiste abbonement heb
Ik heb ziggo alles in1 basis

10 reacties

  1. User  avatar
    632 XP

    [quote]Ik heb met gta online problemen nu vraag ik me af of ik wel een goede provider en juiste abbonement heb
    Ik heb ziggo alles in1 basis[/quote]

    gister kon ik ook niet online gamen, geen paniek met jou ziggo is alles in-orde
    is niet de eerste keer dat gtav problemen geeft bij online gaan , ik heb gtav van dag 1
    velen hadden of hebben daar nog steeds geregeld last van
    dus even afwachtten, en dan weer inlogggen, proberen of je online kan gaan, meestal werkt het dan weer

    0
  2. User  avatar
    30 XP

    [quote]gister kon ik ook niet online gamen, geen paniek met jou ziggo is alles in-orde
    is niet de eerste keer dat gtav problemen geeft bij online gaan , ik heb gtav van dag 1
    velen hadden of hebben daar nog steeds geregeld last van
    dus even afwachtten, en dan weer inlogggen, proberen of je online kan gaan, meestal werkt het dan weer[/quote]

    zou overigens ook niet de eerste keer zijn dan ziggo problemen heeft :p

    0
  3. User  avatar
    230 XP

    Er is nog een topic over GTA online problemen met eigenlijk hetzelfde probleem. Ligt idd aan GTA online zelf mits je DNS al niet hebt aangepast op de PS3. Sowieso heeft de launch van de PS4 extra belasting opgeleverd op PSN en misschien dat dat ook nog eens meehelpt aan de onstabiliteit. Al kan het ook gewoon GTA online zijn xD. Ligt echt niet aan je internet verbinding 😉

    0
  4. User  avatar
    6 XP

    Ligt meerdere deeels aan internet wat wifi is ook slecht op mobiel

    0
  5. User  avatar
    6 XP

    Moet je firewall uitschakelen voor gta online?

    0
  6. User  avatar
    632 XP

    [quote]zou overigens ook niet de eerste keer zijn dan ziggo problemen heeft :p[/quote]

    is bekend dat gtav problemen had van dag een kon je al niet online gaan , met alle problemen vandien aard, zodat later zelfs iedereen die vanaf dag een gamede
    500.000 op gtav rekening kreeg gedoneerd
    van deze info is bij iedereen op de hoogte. dus het ligt aan gtav

    0
  7. User  avatar
    401 XP

    altijd de playstation me kabel verbinden

    0
  8. User  avatar
    2442 XP

    [quote]altijd de playstation me kabel verbinden[/quote]

    Helaas is dat niet voor iedereen altijd haalbaar ;).

    0
  9. User  avatar
    1508 XP

    [quote]zou overigens ook niet de eerste keer zijn dan ziggo problemen heeft :p[/quote]

    Bron? Ziggo is een van de meest stabiele internetaanbieders.

    0
  10. User  avatar
    230 XP

    Je hoeft niet echt een bron daarvoor. Met Ziggo heb ik ook een slechte ervaring met constant slechte verbindingen en geen internet. In Maastricht is Ziggo echt niet gelieft xD Weet niet hoe dit nu is aangezien mijn ervaring 3 jaar ongeveer geleden was.

    0