Forum

Topic: Netflix op blu ray speler

Anoniem's avatar

Dit bericht heb ik de sony website geplaatst. Ik heb niet het idee dat dat forum erg druk bezocht is. Vandaar dat dit bericht ook hier neerzet

Bericht
Misschien heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem.
Ik ben in het bezit van een BDV-N890W met daarop een app voor Netflix. Ik heb deze app al vaak gebruikt en het werkte tot gisteren prima. Na een update van de app gehad te hebben gaat het niet goed meer. Netflix start gewoon op, maar bij iedere film die ik wil afspelen wordt ik, na kort het laadscherm te hebben gezien, teruggegooid naar het home menu van mijn blueray speler.
Ik heb gisteren netflix gebeld en zij hebben via verschillende manieren geprobeerd om het afspelen te bewerkstelligen. Helaas is dat niet gelukt.
Weet één van jullie misschien waar het aan zou kunnen liggen? Ik heb ook al geprobeerd om het systeem naar fabrieksinstellingen te zetten,maar dat had niet gewenste effect. Aan de internetverbinding ligt het ook niet, want alle andere apps werken ook. Aan Netflix ligt het ook niet (denk ik) want via de pc, tablet en playstation werkt het prima.

Alle hulp is welkom.

Christiaan

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Gevalletje Sony helpdesk, lijkt me zo.

  2. 1199 XP
    chris65's avatar

    Die heb ik gebeld, maar die bellen me over max 3 dagen terug.

    Een andere optie is die afschuwelijke gele ondertiteling op de ps3 veranderen naar wit en de kleuren wat lichter zetten. Nu zijn die op de ps3 erg donker namelijk terwijl de kleuren van mijn tv goed staan afgesteld

  3. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    De app van netflix verwijderen en deze er opnieuw opzetten, misschien dat dat werkt. Of inloggen met een andere gebruiker.

  4. 1199 XP
    chris65's avatar

    Voor zover ik weet kun je de app niet verwijderen. In ieder geval niet op de blu ray speler. Netflix had al geprobeerd om het op te lossen door m’n account te deactiveren en opnieuw te activeren. Helaas niet gelukt. …. Als je de app wel kan verwijderen hoor ik het graag

  5. 195 XP
    sabasNL's avatar

    Is je blu-ray speler geupdate naar de laatste firmware versie? Systeemupdates (of het gebrek daaraan) zorgen vaak ervoor dat apps niet meer werken.

  6. 1199 XP
    chris65's avatar

    Is je blu-ray speler geupdate naar de laatste firmware versie? Systeemupdates (of het gebrek daaraan) zorgen vaak ervoor dat apps niet meer werken.

    Alles is up to date. Ik denk dat herinstalleren zal werken, maar ik weet niet hoe