Forum

Topic: Gast reacties

Anoniem's avatar

Gast reacties

Wie balen hier nog meer van.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1199 XP
    chris65's avatar

    Niet zo zeer. Alleen als de berichten als troll bedoeld zijn, maar dat lijkt me logisch. Ik vergeet me weleens aan te melden en kom dan ook anoniem op het forum

  2. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Niet zo zeer. Alleen als de berichten als troll bedoeld zijn, maar dat lijkt me logisch. Ik vergeet me weleens aan te melden en kom dan ook anoniem op het forum

    Alleen als de berichten als troll bedoeld zijn??????
    wat betekend dat????

  3. 1199 XP
    chris65's avatar

    Alleen als de berichten als troll bedoeld zijn??????
    wat betekend dat????

    Volgens wiki
    Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen – ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken,[1] desinformatie geeft – en dit als informatie laat overkomen – of in een rol kruipt en een vertekend beeld van zichzelf geeft. Bijvoorbeeld door leuzen uit te roepen die geen betrekking hebben op de eigen mening.

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Tja, de gast-berichten zijn anoniem, en daarmee nodigt het inderdaad wel erg sterk uit om ongenuanceerd uit de hoek te komen. Voor mij is het niet nodig, als die gast-accounts zo nodig willen roeptoeteren, mogen ze ook even de moeite nemen zich aan te melden.
    Maar, uiteindelijk is het een keuze van de mods hier, en die hebben besloten zo laag-drempelig mogelijk te zijn. Dat dat wat trollen meebrengt, nemen ze voor lief.

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Er zit een waarschuwings knop voor leden dan kun je negatieve reacties aan ons melden.

  6. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Ik lees die reacties van gasten niet eens,zo moeilijk is het toch niet om een acc aan te maken.

  7. Mechromancer's avatar

    http://www.psx-sense.nl/wp-content/plugins/report/report.gif ff aan klikken mooi verhaal er bij en verzenden! πŸ˜›

  8. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    vind het best irritant dat je anoniem gewoon maar wat kan roepen als je een mening heb moet je er ook voor staan.
    Dit is nog onschuldig maar geloof mij er worden heel wat levens naar de knopen geholpen door anonieme meldingen en berichten.
    Als je wil kan je je buurman zijn leven zuur maken door af en toe even anoniem naar de politie te bellen.
    En even een paar verzinsels door te bellen.
    Politie moet het behandelen en je buur word door de mangel gehaald.

  9. 1199 XP
    chris65's avatar

    vind het best irritant dat je anoniem gewoon maar wat kan roepen als je een mening heb moet je er ook voor staan.
    Dit is nog onschuldig maar geloof mij er worden heel wat levens naar de knopen geholpen door anonieme meldingen en berichten.
    Als je wil kan je je buurman zijn leven zuur maken door af en toe even anoniem naar de politie te bellen.
    En even een paar verzinsels door te bellen.
    Politie moet het behandelen en je buur word door de mangel gehaald.

    Ik denk dat je nu twee dingen door elkaar haalt. Anonimiteit op een forum een in de maatschappij vind ik twee apart zaken namelijk. Ik bedoel ik heet chris65 op het forum. Ik denk niet dat er veel in mijn omgeving zijn die weten dat ik dat ben. Ondanks dat ik een nick heb, ben ik nog steeds anoniem (tot zekere hoogte).
    Anonimiteit in de maatschappij vind ik belangrijk, sommige mensen noemen dat privacy πŸ˜‰ Men hoeft niet alles van mij te weten. Al ben ik niet zo naΓ―ef om te denken dat men niks van mij weet. De docu terms and conditions may apply op Netflix is een aanrader. Het voorbeeld over anonimiteit bij de politie is ook relatief natuurlijk, want ik neem aan dat wanneer je buiten meld misdaad anoniem een gevalletje overlast meldt, de politie echt wel weet wie de klager is. Vanwege privacy vind ik het logisch dat de politie niet de gegevens van de klager aan de veroorzaker geeft. Er zijn er genoeg die verhaal gaan halen.

    Ik ben het met je eens dat er mensen misbruik maken van hun anonimiteit/privacy op een forum of in de maatschappij, maar om nu zomaar zo’n groot goed overboord te gooien gaat me te ver.

  10. 93 XP
    JD68's avatar

    Kan er wel om lachen. Het feit dat ze de moeite nemen om naar deze site te komen en hun frustraties te uiten zegt al genoeg toch? πŸ™‚

  11. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Geen problemen mee, zolang ze iets zinnigs melden en als ze onzin spammen dan ff reporten.

    Maar maak je geen illusie hoor, ook mensen met een account zijn nog “anoniem” omdat je niet verplicht bent tot het invullen van je persoonsgegevens.

  12. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Gast en naam …( geen nicknm) die daaronder plaatsen zijn meestal mensen die willen dat je ze niet kan plaatsen .
    Ik weet bv megafire , Patrik zijn plaatser die te vertrouwen zijn en vele anderen ook .
    Maar waar ik het over heb Gasten en naam… , zijn hier maar om te flamen
    dit is zo klaar als een klontje .
    Van mij mogen die hier komen ik had er zelfs al eens een mailwisseling met Roy over .
    Maar ik begrijp je ik ga er dikwijls hard tegen in ( Gasten en naam.. ) maar Roy roept me dan ff ter orde πŸ˜‰
    BTW dit heb ik ook tegen Roy gezegd en ik kan je vertellen dat menber beter behandeld worden dan ……
    Ik kan er van meespreken !!!
    En psx alles is nu goed laat het maar zo .