Topic: Bericht(en) van Bart Smit

20 november 2013om 14:44

Heb een SMS en e-mail ontvangen van Bart Smit:

“” Beste klant,
Wegens een grotere schaarste dan verwacht kunnen we helaas niet garanderen dat je in aanmerking komt voor de eerste levering PlayStation 4 spelcomputers. Maar niet getreurd: mochten namelijk de mensen die wel bij deze levering zitten hun reservering niet verzilveren, dan ben jij als één van de eersten aan de beurt! Houd dus goed je mail/SMS in de gaten en check wanneer jij je PS4 kunt bestellen op bartsmit.com.”

Ik heb op 21 augustus ingetekend. Een collega heeft bericht gehad dat hij bij de eerste batch zit omdat hij voor “23 augustus heeft besteld”. Hij ontvangt binnenkort bericht over een definitieve bestelling. Maar ze zeggen niks over de door hem bestelde bundel …… Hij vreest met grote vreze.

Kortom: Bart Smit heeft zich verteld.

16 reacties

1. User  avatar
    1067 XP

Eén opmerking: een bundel heb je niet kunnen ‘bestellen’. Deze worden je aangeboden als je in aanmerking komt. Dit is bij veel winkels slechts voor ongeveer een vijftal personen het geval. Soms meer, soms geen.
    Vervelend bericht in ieder geval voor je. Er is veel onduidelijkheid geweest bij de Bart Smit-orders. Wellicht krijg je zo nóg een email met de info dat deze info niet klopt. Dat is vorige week ook bij veel mensen met een pre-order bij Bart Smit gebeurd…

0
  2. User  avatar
    101 XP

Vandaag een SMS gehad dat ik als één van de eerste mijn ps4 kan verzilveren. (bart smit)

0
  3. User  avatar
    379 XP

Beste klant,

Binnenkort komt de PlayStation 4 uit en jij kunt deze als één van de eersten bestellen! Omdat je vóór 23 augustus bij Bart Smit een PS4 hebt gereserveerd zit je bij de eerste levering van deze nieuwe spelcomputer. Je ontvangt binnenkort een e-mail met daarin een speciale link waarmee je jouw PS4 kunt bestellen op onze site. Houd je mailbox dus goed in de gaten en wees er snel bij, want het zal hard gaan! De spelcomputer ontvang je op de dag van release: 29 november.

Met vriendelijke groet,

Team bartsmit.com

Die kreeg ik.
    2 keer zelfs.
    Maar ik had een bundel. zou dat dan ook gewoon nog zo zijn?

0
  4. User  avatar
    101 XP

je hebt hem besteld en nu moet je hem nog een keer bestellen????

0
  5. User  avatar
    379 XP

[quote]je hebt hem besteld en nu moet je hem nog een keer bestellen????[/quote]

ja dat zal wel met het betalen te maken hebben.
    niemand heeft nog kunnen betalen 😉

0
  6. User  avatar
    20 XP

ik heb weer een iets ander mailtje en sms gehad vandaag:

Beste Klant

binnenkort komt de playstation 4 uit en jij kunt als ‘e’en van de eersten jouw reservering verzilveren! Omdat je tijdig bij Bart Smit een PS4 hebt gereserveerd zit je bij de eerste levering van deze nieuwe spelcomputer. Je ontvangt binnenkort een email of SMS met daarin een oproep die aangeeft dat je op de releasedatum van 29 november naar de winkel kunt komen. Houd je inbox dus goed in de gaten en wees er snel bij!

Met vriendelijke groet,

Bart Smit

0
  7. User  avatar
    543 XP

Ik heb ook een SMS bericht gehad dat ik er bij zou zitten. Nog geen mailtje gezien… (duim, duim, duim)

0
  8. User  avatar
    20 XP

net even met de winkel gebeld. ze hebben zeer beperkt aantal ps4’s die hun kant waarscheinlijk op komt. maar ik zit wel in de eerste groep tot nu toe. ze bellen zodra ze het tastbaar achter in de winkel hebben. dus is nog heel eventjes afwachten. maar gaat goed komen.

0
  9. User  avatar
    5920 XP

Jezus Christus ik heb ook een mail gehad dat ik niet bij de eerste levering zit. Volgens de site had ik op tijd gereserveerd. Naaiers, zit ik dan met m’n games….

0
  10. User  avatar
    129 XP

ik ben vandaag eerst gebeld of ik wilde upgraden naar de killzone bundel van € 450,- dit heb ik niet gedaan, ben gewoon voor de normale gegaan.
    En ik kreeg daarnet een smsje:

Jij kunt binnenkort als een van de eersten je PS4 Reservering verzilveren in jouw bart smit winkel. Houd je sms/mail in de gaten voor informatie over het ophalen van je bestelling.

[b]KORTOMMMMMMMM NOG MAAR 9 DAGENNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!![/b]

0
  11. User  avatar
    1508 XP

Idem hier. Zit niet bij de eerste levering. Blijkbaar krijgt Bart Smit minder geleverd dan ze gedacht hadden, of hebben ze ze niet toebedeeld op volgorde.

Maar, ik sta bovenaan de wachtlijst. Nou, joepie…

0
  12. User  avatar
    20 XP

[quote]Idem hier. Zit niet bij de eerste levering. Blijkbaar krijgt Bart Smit minder geleverd dan ze gedacht hadden, of hebben ze ze niet toebedeeld op volgorde.

Maar, ik sta bovenaan de wachtlijst. Nou, joepie…[/quote]

Me broertje stond 7e of 8e en was niet eens bij de eerste lichting dus zijn er wel echt weinig!

0
  13. User  avatar
    123 XP

Bart Smit valt onder dezelfde holding als Intertoys (Blokker Holding).
    Blokker Holding levert uit aan hun best lopende vestigingen.
    Het is zelfs zo dat er vestigingen zijn die helemaal niet geleverd gaan krijgen de eerste lichting
    (zoals misschien hier in Amersfoort zo heb ik mogen vernemen van de manager van Intertoys)

0
  14. User  avatar
    129 XP

[quote]Bart Smit valt onder dezelfde holding als Intertoys (Blokker Holding).
    Blokker Holding levert uit aan hun best lopende vestigingen.
    Het is zelfs zo dat er vestigingen zijn die helemaal niet geleverd gaan krijgen de eerste lichting
    (zoals misschien hier in Amersfoort zo heb ik mogen vernemen van de manager van Intertoys)[/quote]
    Ik denk dat dit wel mee valt. Het filiaal waar ik besteld heb is heel klein en krijgt 4 killzone bundels en 4 normale ps4′ s

0
  15. User  avatar
    123 XP

Don’t blame the messenger,…. dat is wat die manager van betreffende Intertoys mij vertelde.

0
  16. User  avatar
    174 XP

Gisteren gebeld door mm of ik de killzonebundel wil voor 439 en ik was nummer 40 van de 60 bestelde units
    Ik blij dan

0