Topic: Opzoek naar een goede headset

20 november 2013om 15:53

Kent iemand misschien een goede headset voor de PS3 rond de 100 euro (en nog het liefst er onder) met een goede microfoon. Alvast bedankt :D!

5 reacties

  1. User  avatar
    44 XP

    Als je onder de 100,- euro kijkt kan ik je de 2013 lijn van Tritton aanraden, die heb ik bij vrienden kunnen testen en klinken voor de prijs behoorlijk goed! Over Turtle Beach kan ik weinig zeggen, ik heb alleen een PX5 gehad van 250,- en die klonk ontzettend teleurstellend bij ontploffingen (ging ie kraken). Als je echt een wrede koptelefoon wilt, kan ik je met klem een [b][u]Astro A50[/u][/b] aanraden, alsof je in de bioscoop zit!

    Maar voor ik afdwaal: [url]http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/TRITTON-Pro–TRUE-5.1-PC-MAC-Zwart,10259,482744,983143.html?langId=-11[/url]

    Veel succes!! 😀

    Oh, en ik heb btw ook een Tritton Kunai van 60,-, die is én goedkoop én klinkt behoorlijk goed! 🙂

    En nog een review van die headset: http://www.digitaltrends.com/gaming-headset-headphone-reviews/tritton-kunai-review/

    0
  2. User  avatar
    454 XP

    Bedankt! Ik ga gelijk alles bekijken! Ziet er echt goed uit, nu weet ik ook gewoon wat goed is :D!

    0
  3. User  avatar
    44 XP

    Succes hoor, er zit vast wat tussen wat bij je budget past!!! 😀

    0
  4. User  avatar
    1758 XP

    Tritton is inderdaad erg goed en Astro nog beter maar ook duurder =P.
    Ik heb zelf een Turtle Beach P11 en daar hoor ik voetschappen van vijanden in bijvoorbeeld BF3 gewoon goed. Surround sound is wel veel beter bij ontploffingen wat Myron al zegt ook al kraakt Turtle Beach bij mij niet…

    Tritton heeft ook iets zachtere maar kleinere oorkussentjes dan Turtle Beach dus het ligt eraan wat je lekkerder vindt zitten.

    0
  5. User  avatar
    1793 XP

    god damn it voor de last fuckin time:

    (i’m lazy 😀 )

    threads:

    [url]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14241-Nieuwe-Turtle-Beach-headset-voor-de-PS4-PX4&p=220563#post220563[/url]

    [url]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?13868-Turtlebeach-headset-2013&p=216114#post216114[/url]

    je moet maar eens men stand punten lezen. tritton kan misschien goed klinken maar naast turtle beach/ astro is dit echt gewoon trash

    0