Topic: PS4 pre order Bart Smit

21 november 2013om 14:01

Hi,

Ik heb een pre order overgekocht die bij bart smit staat, ik wou hem samen met die persoon ophalen, nou kan hij zondags pas, is het nodig om je te legitimeren bij zo’n pre order of kan ik hem gewoon ophalen met dat formulier waar zijn naam en numer op staat?

Hoop op antwoord 🙂

Gr

12 reacties

  1. User  avatar
    543 XP

    Bij eerdere pre-orders hoefde ik me nooit te legitimeren, maar dat betrof meestal games en geen nieuwe console.

    0
  2. User  avatar
    129 XP

    legitimeren hoeft niet. doe gewoon alsof jij t bent. geen probleem. desnoods zeg je er bij dat die gene heeft gevraagd of je hem voor hem wilde halen

    0
  3. User  avatar
    632 XP

    [quote]Hi,

    Ik heb een pre order overgekocht die bij bart smit staat, ik wou hem samen met die persoon ophalen, nou kan hij zondags pas, is het nodig om je te legitimeren bij zo’n pre order of kan ik hem gewoon ophalen met dat formulier waar zijn naam en numer op staat?

    Hoop op antwoord 🙂

    Gr[/quote]

    in dit geval heb je hoogwaarschijnlijk toch een bon nodig,(omdat de ps4 zeer gewild is)
    omdat dan iedereen zonder jou medeweten Jou Ps4 kan meenemen
    Dus zorg dat je alvorens de bon vraagt voor dat je naar bart smit gaat.
    lijkt me wel zo verstandig 🙂

    0
  4. User  avatar
    85 XP

    Inderdaad zoals wes al zegt,Gewoon doen of jij het bent!Ze gaan het vast niet na checken of jij ook daadwerkelijk de persoon bent wat op de pre order bon staat.

    0
  5. User  avatar
    632 XP

    [quote]Inderdaad zoals wes al zegt,Gewoon doen of jij het bent!Ze gaan het vast niet na checken of jij ook daadwerkelijk de persoon bent wat op de pre order bon staat.[/quote]

    voor elke Ps4 preorder is een bon voor afgegeven,
    dus zonder bon geen ps4
    of als na een vastgestelde datum iemand zijn preorder niet komt ophalen
    dan word die aan iemand anders verkocht

    [quote]Inderdaad zoals wes al zegt,Gewoon doen of jij het bent!Ze gaan het vast niet na checken of jij ook daadwerkelijk de persoon bent wat op de pre order bon staat.[/quote]

    als je een bon hebt is dat voldoende

    0
  6. User  avatar
    1100 XP

    Zonder bon kan je het vergete,anders kon zo de ps4 van me buurman ophalen zonder dat hij het weet.

    0
  7. User  avatar
    1508 XP

    Ik heb telefonisch bij BS gepreordered, niks bon.

    0
  8. User  avatar
    358 XP

    [quote]voor elke Ps4 preorder is een bon voor afgegeven,
    dus zonder bon geen ps4[/quote]

    Dit klopt niet. Alleen de mensen die een aanbetaling hebben gedaan hebben een bon! Ik heb de PS4 gepreorderd bij Media Markt en hoefde geen aanbetaling te doen als ik de kale versie wou. Echter wil ik de Mega Killzone SF bundel en werd vorige week op de hoogte gebracht dat ik de eerste rechten had na het personeel. Echter moest ik wel eerst een aanbetaling doen alvorens mijn PS4 pre-order omgezet kon worden naar een bundel. Hierna heb ik pas een officiële bon gekregen dat ik hem 29 november kan komen afbetalen en ophalen!

    0
  9. User  avatar
    632 XP

    [quote]Dit klopt niet. Alleen de mensen die een aanbetaling hebben gedaan hebben een bon! Ik heb de PS4 gepreorderd bij Media Markt en hoefde geen aanbetaling te doen als ik de kale versie wou. Echter wil ik de Mega Killzone SF bundel en werd vorige week op de hoogte gebracht dat ik de eerste rechten had na het personeel. Echter moest ik wel eerst een aanbetaling doen alvorens mijn PS4 pre-order omgezet kon worden naar een bundel. Hierna heb ik pas een officiële bon gekregen dat ik hem 29 november kan komen afbetalen en ophalen![/QUOTE

    ps4 zijn gereseveerd en preorderd
    dus jij zegt maw als je een kale ps4 wilt kopen(en je hebt niet gereserveerd/preorderd
    dat je dan een kan bemachtigen?

    0
  10. User  avatar
    280 XP

    Dus kan gewoon met zijn formulier mijn ps4 ophalen en betalen?, er is geen aanbetaling gedaan dus ook geen bon, dit is de SMS die hij gehad heeft

    Jij kunt binnenkort als één van de eersten je PS4 reservering verzilveren in jouw Bart Smit winkel! Houd je mail/SMS in de gaten voor het ophaalbericht

    0
  11. User  avatar
    854 XP

    [quote][quote]Dit klopt niet. Alleen de mensen die een aanbetaling hebben gedaan hebben een bon! Ik heb de PS4 gepreorderd bij Media Markt en hoefde geen aanbetaling te doen als ik de kale versie wou. Echter wil ik de Mega Killzone SF bundel en werd vorige week op de hoogte gebracht dat ik de eerste rechten had na het personeel. Echter moest ik wel eerst een aanbetaling doen alvorens mijn PS4 pre-order omgezet kon worden naar een bundel. Hierna heb ik pas een officiële bon gekregen dat ik hem 29 november kan komen afbetalen en ophalen![/QUOTE

    ps4 zijn gereseveerd en preorderd
    dus jij zegt maw als je een kale ps4 wilt kopen(en je hebt niet gereserveerd/preorderd
    dat je dan een kan bemachtigen?[/quote]

    ik had ook al aan betaald bij de mediamarkt maar kon mij pakket niet omzetten

    mediamarkt groningen gaat geen eens mensen bellen je mag kiezen als je hem komt ophalen

    0
  12. User  avatar
    228 XP

    Ik heb nog een bestel link van bart smit voor de eerst levering weet niet of iemand hier er wat mee kan.

    0