Topic: PS4 bundel Intertoys

22 november 2013om 16:36

Hoi allemaal,

Enige tijd geleden heb ik een ps4 gepreorderd bij de Intertoys in een lokale winkel. Ze wisten toen nog niet of ik bij de eerste levering zou zitten.
Vorige week ben ik gebeld met de mededeling dat ik voor de console niet bij de levering zou zitten. Ik had wel de mogelijkheid om deze om te zetten naar een Killzone bundel. Ik heb voor de bundel met extra controller, camera en killzone gekozen.

Gisteren werd ik opnieuw gebeld door de lokale winkel. Ze hadden van het landelijke punt te horen gekregen dat er geen extra controller bij zou zitten. Het bedrag bleef wel hetzelfde (€ 500). Op de website van Intertoys staat wel de bundel met extra controller. Daarom vandaag maar naar de landelijke club gebeld met de vraag. Zij gaven aan dat het inderdaad om maar 1 controller, camera en game gaat voor dat bedrag.

Heeft iemand van jullie dit ook? Of er over gehoord? Zelf vind ik het eeg vreemd, kan ook nergens op internet iets over deze bundel vinden.

Groeten, Herman

7 reacties

1. User  avatar
    2001 XP

Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik heb even het artikel van de bekendmaking van de bundel op het officiele playstation (EU) blog opgezocht.

[url]http://blog.eu.playstation.com/2013/09/26/killzone-shadow-fall-ps4-bundles-unveiled/[/url]

de bundel met killzone is (adviesprijs) 439 euro en de bundel met camera EN extra controller 499.

Mijn vermoeden is dat intertoys het fout heeft, of fout geinformeerd is door de landelijke club.
    Mocht je toch voor die prijs die extra controller niet ontvangen zou ik behoorlijk wat stennis gaan schoppen als ik jou was…en zeker ook alle bewijzen aanleveren van andere verkooppunten waarbij de extra controller wel inbegrepen is voor die prijs.

0
  2. User  avatar
    149 XP

Ik denk ook dat ze het fout hebben.

0
  3. User  avatar
    1100 XP

Zo is je bundel te duur.

0
  4. User  avatar
    632 XP

[quote]Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik heb even het artikel van de bekendmaking van de bundel op het officiele playstation (EU) blog opgezocht.

[url]http://blog.eu.playstation.com/2013/09/26/killzone-shadow-fall-ps4-bundles-unveiled/[/url]

de bundel met killzone is (adviesprijs) 439 euro en de bundel met camera EN extra controller 499.

Mijn vermoeden is dat intertoys het fout heeft, of fout geinformeerd is door de landelijke club.
    Mocht je toch voor die prijs die extra controller niet ontvangen zou ik behoorlijk wat stennis gaan schoppen als ik jou was…en zeker ook alle bewijzen aanleveren van andere verkooppunten waarbij de extra controller wel inbegrepen is voor die prijs.[/quote]

Er is tot nu toe niets over te lezen geweest van al die forums en sites die alles bij houden over de Ps4, die persoon die jou dat verteld heeft heeft zich 100% vergist,
    maak je geen zorgen…

sony stelt fans niet teleur want dan verliest hij vertrouwen, ze hebben in verleden wel eens iets achter gehouden
    maar niet in de vorm van iets beloven,en dan je dan een bundel te beloven en laten reserveren, en dan iets uit de bundel weg laten…
    dat geloof je toch zelf niet,
    ik kan je ongerustheid wel begrijpen.

wacht geduldig op de 29ste nov op je extra controller, camera, en killzone game.

0
  5. User  avatar
    34 XP

[quote]Hoi allemaal,

Enige tijd geleden heb ik een ps4 gepreorderd bij de Intertoys in een lokale winkel. Ze wisten toen nog niet of ik bij de eerste levering zou zitten.
    Vorige week ben ik gebeld met de mededeling dat ik voor de console niet bij de levering zou zitten. Ik had wel de mogelijkheid om deze om te zetten naar een Killzone bundel. Ik heb voor de bundel met extra controller, camera en killzone gekozen.

Gisteren werd ik opnieuw gebeld door de lokale winkel. Ze hadden van het landelijke punt te horen gekregen dat er geen extra controller bij zou zitten. Het bedrag bleef wel hetzelfde (€ 500). Op de website van Intertoys staat wel de bundel met extra controller. Daarom vandaag maar naar de landelijke club gebeld met de vraag. Zij gaven aan dat het inderdaad om maar 1 controller, camera en game gaat voor dat bedrag.

Heeft iemand van jullie dit ook? Of er over gehoord? Zelf vind ik het eeg vreemd, kan ook nergens op internet iets over deze bundel vinden.

Groeten, Herman[/quote]

Als dit waar is is dit wel jammer maar ik vond het al raar , 20 of 10 euro korting op de eerste bundel met alleen killzone sf en de andere bundel in een keer 80 of 90 euro korting ! Als dit dus wel waar is dan zijn de kortings ongeveer op hetzelfde bedrag

0
  6. User  avatar
    2 XP

Bedankt voor jullie reacties. Zelf vind ik het ook erg raar. Ik heb namelijk nergens iets kunnen vinden over een dergelijke bundel via Sony.

Maar ik zag wel deze bundel in de folder van de Intertoys staan. Twee verschillende waaronder ook 1 die ik noemde.

Anders is het vrijdag afwachten hoe het uitpakt. Persoonlijk vind ik deze bundel niet zo interessant.

http://postimg.org/image/8b5ivwgnh/

0
  7. User  avatar
    123 XP

Ik ben gister gebeld door Intertoys, stond nummer 26 op de lijst, (had de “kale” bundel besteld).
    Van die bundel kregen ze er maar 25 binnen.

Ze boden mij de keus om een Killzone bundel te kopen daar kregen ze er ook genoeg van binnen (aantal zei ze niet).
    Geen lastige keus dus. Gelijk ja gezegd 😀 Netjes opgelost van Intertoys.

Deze boy ook verzekerd van een PS4 dus.
    ik had 2 pre-orders uitstaan maar de ander had al gemaild dat het m niet ging worden,… MyCom
    (weet eigenlijk niet of ze de mensen met een “kale”bundel eerst gebeld hebben of zei wouden switchen naar een Killzone bundel)

0