Ik heb de ps4 online gepre-orderd en de status is nog steeds leveringsdatum 29-11 indien beschikbaar.
Is er iemand die al iets heeft vernomen van MM of een andere status bij zijn bestelling heeft staan?
Topic: MediaMarkt Pre-orders
22 november 2013om 18:54

Dit is al de zoveelste topic -.-
Ik heb geen recente Posts over de online pre orderstatussen bij MM gevonden. Vandaar.
Hoef je niet naar te kijken, je krijg van zelf wel bericht wanneer die verzonden is.
Ik bestelde hem na dat de 1e levering was uitverkocht en bij mij staat er ook leverdatum 29-11 indien beschikbaar.
Dus hou gewoon je mail in de gaten, met een verzendbevestiging.
Danku. Ik ben benieuwd!
Heb Pre-order vóór 15-8-13 bij MM geplaatst met levering aan huis, heb gisteren met MM contact gehad en er werd mij gegarandeerd dat 29-11-13 deze ook bezorgd wordt 🙂
Ik heb drie dagen geleden een telefoontje gehad van MM zoetermeer dat ik 40 van de 60 was van de de day one met of ik kilzone bundel wil voor 439 wat ik gedaan heb. Ik blij, vandaag alles betaald q
Ik heb 22-8-13 besteld en nig steeds niks gehoord
[quote]Ik heb 22-8-13 besteld en nig steeds niks gehoord[/quote]
Welke MM?
[quote]Welke MM?[/quote]
Webshop
Ik heb hem ook online besteld en ga morgen maar eens bellen.
Heb net gebeld ik kan hem vrijdag ophalen bij de MM in Hoorn. Had hem op 23-08 pre order in de winkel.
Ik heb net met MM gebeld en iedereen die hem online heeft besteld zit naar alle waarschijnlijkheid bij de eerste levering.
Verdere informatie volgt 1 dezer dagen, ik geloof er niks van maar we gaan het meemaken.
Ik heb 22 augustus 2013 besteld en heb net gebeld
Ik krijg hem zoiezo op release!!!!
zojuist mail met track and trace gehad van de mediamarkt en post nl.
Morgen om 13:00 ligt ie op de deurmat.
Ik heb hem op 11 september online bij MM besteld en heb hem morgen.