Beste gamer,
De PlayStation 4 met Killzone Shadow Fall is vanaf nu te bestellen bij bartsmit.com!
Bestel snel via één van de onderstaande links en ontvang hem op de dag van. Let op: Deze links zijn strikt persoonlijk en werken alleen in combinatie met het e-mailadres waarmee de reservering is geplaatst!
VOOR NEDERLANDSE KLANTEN:
(link)
VOOR BELGISCHE KLANTEN:
(link)
Zodra je order in het magazijn is ingepakt, ontvang je van ons een e-mail met je Track & Trace code. De console zal op 29 november bij je bezorgd worden, tot die tijd geeft de Track & Trace code geen aflevermoment aan. Orders die je in een filiaal laat afleveren worden op 29 november in de loop van de dag afgeleverd door PostNL. Onze klantenservice kan geen invloed uitoefenen op het aflevermoment van je bestelling.
Let op: deze console is zeer schaars dus wees er snel bij!
Met vriendelijke groeten,
Team bartsmit.com

Ik heb bij een BS winkel besteld. Werd woensdag gebeld of ik een bundel wilde hebben en kreeg later die dag een sms dat ik als een van de eersten mijn ps4 reservering kan verzilveren. Ik moet uitkijken naar een sms of mail met de ophaalbevestiging.
Ben niet voor de killzone bundel gegaan. Haal cod en bf4 en dus heb ik aan 2 shooters genoeg.
Dit mailtje geldt waarschijnlijk alleen voor bestellingen via bartsmit.com
Ik heb de mail ook gekregen en heb meteen besteld!
Toch nog bij de eerste levering!
[quote]Ik heb de mail ook gekregen en heb meteen besteld!
Toch nog bij de eerste levering![/quote]
Hahaha, ja ik had het eerlijk gezegd ook niet meer verwacht om bij de 1e levering te zitten. :p
nog geen mailtje gehad hier
[quote]Hahaha, ja ik had het eerlijk gezegd ook niet meer verwacht om bij de 1e levering te zitten. :p[/quote]
Haha Jullie ook , ik Zat eerst bij wehkamp 2e levering maar kon toen bundel krijgen bij bs dus Ben nu ook 1e levering;) had die email vanochtend ook gekregen ook gelijk besteld dus;)
Een vriend van mij kreeg deze mail en gaf mij de link, heb dus op mijn eigen account bestelt, betaalt en de optie gekozen dat ik em kon ophalen, nu twijfel ik door het eerste deel van de mail
Let op: Deze links zijn strikt persoonlijk en werken alleen in combinatie met het e-mailadres waarmee de reservering is geplaatst!
Zal ik hem gewoon kunnen ophalen of gaan ze moeilijk doen?
U dient wel uw ordernummer en een geldig legitimatiebewijs mee te nemen naar het
filiaal om het pakket te kunnen ophalen.
Uit de bevestigingsmail.
[quote]Een vriend van mij kreeg deze mail en gaf mij de link, heb dus op mijn eigen account bestelt, betaalt en de optie gekozen dat ik em kon ophalen, nu twijfel ik door het eerste deel van de mail
Let op: Deze links zijn strikt persoonlijk en werken alleen in combinatie met het e-mailadres waarmee de reservering is geplaatst!
Zal ik hem gewoon kunnen ophalen of gaan ze moeilijk doen?[/quote]
IK denk dat dit niet werkt wat je hebt gedaan want als je gewoon de mail leerst staat er “Let op: Deze links zijn strikt persoonlijk en werken alleen in combinatie met het e-mailadres waarmee de reservering is geplaatst!”
Er staat zelfs “Let op”
[quote]IK denk dat dit niet werkt wat je hebt gedaan want als je gewoon de mail leerst staat er “Let op: Deze links zijn strikt persoonlijk en werken alleen in combinatie met het e-mailadres waarmee de reservering is geplaatst!”
Er staat zelfs “Let op”[/quote]
Nouja, hij stuurde de link voordat ik de mail kreeg van hem, op mijn bestelling staat duidelijk killzone bundle 1e levering en heb hem gewoon kunnen betalen etc
[quote]Nouja, hij stuurde de link voordat ik de mail kreeg van hem, op mijn bestelling staat duidelijk killzone bundle 1e levering en heb hem gewoon kunnen betalen etc[/quote]
Op twitter heeft BS aangegeven dat dit gecontroleerd gaat worden. Misschien ben je lucky en liegen ze dit. Heb namelijk vernomen dat de Blokker Holding (Bart smit en Intertoys) een extra levering ergens vandaan hebben weten te trekken.
[quote]Op twitter heeft BS aangegeven dat dit gecontroleerd gaat worden. Misschien ben je lucky en liegen ze dit. Heb namelijk vernomen dat de Blokker Holding (Bart smit en Intertoys) een extra levering ergens vandaan hebben weten te trekken.[/quote]
Mike @kaanmijo1
@bartsmitcom Als ik de PS4 bestel via een persoonlijke link die niet voor mij is, en kan betalen etc, heb ik hem dan vrijdag of niet?
Bart Smit @bartsmitcom
Follow
@kaanmijo1 Wanneer je geen foutmelding krijgt en de bestelling slaagt ontvang je deze vrijdag.
2:17 PM – 27 Nov 2013
Kan gewoon, als de ps4 voorraad niet op is.
Edit: Net geprobeert, geeft nu aan dat de voorraad op is!
Helaas is het product dat u heeft geselecteerd niet op voorraad, onze excuses hiervoor.
Binnenkort zal het artikel weer beschikbaar zijn.