Topic: Boos over slechte berichtgeving

23 november 2013om 13:13

Ik irriteer me echt mateloos aan het feit dat sommige sites totaal ongefundeerd en zeer slecht geïnformeerd zijn en maar allerlei “nieuws” plaatsen. Pure stemmingmakerij. Kijk maar eens naar onderstaande link.
[url]http://technieuws.com/28403/nederlandse-release-playstation-4-in-gevaar-door-defecte-consoles?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl[/url] Dit slecht echt nergens op. Pure speculatie en nog eens gebaseerd op een heel oud slecht bericht.
Bannen dit soort sites
Dan doet psx sense dat veel beter

15 reacties

1. User  avatar
    1179 XP

Ja tegenwoordig val je op door negatieve uitlatingen te doen.. Zo gaat dat in NL

0
  2. User  avatar
    15 XP

Maak je niet zo druk joh.
    Of ben je gewoon bang dat je je ps4 niet op tijd hebt?

en zou er misschien niet een kern van waarheid in zitten?

0
  3. User  avatar
    149 XP

[quote]Maak je niet zo druk joh.

en zou er misschien niet een kern van waarheid in zitten?[/quote]
    Nee ik ben nergens bang voor, ik weet namelijk dat het onzin is.
    Ten tweede maak ik me er wel druk om, omdat de media gewoon maar lui allerlei berichten klakkeloos van elkaar overneemt, vervolgens er nog een verhaal uit eigen duim bijzuigt.

0
  4. User  avatar
    1783 XP

wat een flutsite zegt dat technieuws. Heb er maar even een reactie geplaatst

0
  5. User  avatar
    15 XP

[quote]Nee ik ben nergens bang voor, ik weet namelijk dat het onzin is.
    Ten tweede maak ik me er wel druk om, omdat de media gewoon maar lui allerlei berichten klakkeloos van elkaar overneemt, vervolgens er nog een verhaal uit eigen duim bijzuigt.[/quote]

Hoe weet jij nou dat het 100% onzin is?
    Er gaat zelfs een gerucht dat medewerkers bij foxconn Playstation 4’s expres kapot hebben gemaakt.
    [url=http://www.apparata.nl/nieuws/medewerkers-foxconn-saboteerden-ps4-4369]http://www.apparata.nl/nieuws/medewerkers-foxconn-saboteerden-ps4-4369[/url]

Maargoed zal wel 100% onzin zijn volgens jou

0
  6. User  avatar
    23 XP

[quote]Hoe weet jij nou dat het 100% onzin is?
    Er gaat zelfs een gerucht dat medewerkers bij foxconn Playstation 4’s expres kapot hebben gemaakt.
    [url=http://www.apparata.nl/nieuws/medewerkers-foxconn-saboteerden-ps4-4369]http://www.apparata.nl/nieuws/medewerkers-foxconn-saboteerden-ps4-4369[/url][/quote]

Als ik juist geïnformeerd ben komt de levering voor Nederlandse markt uit Japan 🙂 en niet van China

0
  7. User  avatar
    1783 XP

[quote]Als ik juist geïnformeerd ben komt de levering voor Nederlandse markt uit Japan 🙂 en niet van China[/quote]

Dat klopt inderdaad. De paar kapotte consoles bij Foxconn komen door vermoeidheid

0
  8. User  avatar
    632 XP

we wachten geduldig op De komende vrijdag, we hopen dat we geen wankelende ps4 ( waar beelden van zijn dat de ps4 horizontaal staat geplaatst, waar de vier hoeken niet gelijktijdig de grond raakt, dus niet op zijn vier poten staat, (Is geen gerucht maar waarheid,(weet niet meer waar dat geplaatst is,als je de link weet te staan, laat dat even weten)
    daar kun je toch niet boos over worden,
    en dan maar te zwijgen over een DOA (dead on arrival ) Ps4 uit je doos halen en bij opstarten ondekt dat je ps4 aan het sterven is,

natuurlijk hopen wij alle dat iedereen een goede ps4 op 29 nov in huis heeft staan,

maar dat op 29ste enkele fans een niet werkende ps4 in hun bezit krijgen, hoe klein die kans ook is,er zullen ongetwijfeld fans zijn die op die dag een slechte ervaring ervaren

afwachten wat voor berichten hier geplaatst worden op en na de 29ste nov

en in de tussen tijd kan iedereen zijn berichten plaatsen… vrijdag zullen we weten hoe onze ps4 goed werkt

0
  9. User  avatar
    149 XP

[quote]Hoe weet jij nou dat het 100% onzin is?
    [url=http://www.apparata.nl/nieuws/medewerkers-foxconn-saboteerden-ps4-4369]http://www.apparata.nl/nieuws/medewerkers-foxconn-saboteerden-ps4-4369[/url]

Maargoed zal wel 100% onzin zijn volgens jou[/quote]
    Het gaat mij er niet zozeer om of het onzin is of niet . Maar dat niemand van dat soort “nieuws” sites de moeite neemt om zaken te verifiëren. Maar ze gewoon maar klakkeloos overneemt en niet controleert of het ook echt waar is. En daarnaast ook nog eens zelf zogenaamde feiten erbij verzint.

0
  10. User  avatar
    3028 XP

Zeg niet snel iets over een andere site, maar dit is wel zeer knullig.

De productie van de console is in augustus al gestart en vanaf september volgens mij volledig in gang gezet. De PS4´s voor de Nederlandse markt zijn al lang geproduceerd in september of oktober. Deze zijn al in Nederland als het goed is.

0
  11. User  avatar
    632 XP

[quote]Maak je niet zo druk joh.

en zou er misschien niet een kern van waarheid in zitten?[/quote]
    of bedoel je wel een kern van waarheid?

0
  12. User  avatar
    1508 XP

[quote]Het gaat mij er niet zozeer om of het onzin is of niet . Maar dat niemand van dat soort “nieuws” sites de moeite neemt om zaken te verifiëren. Maar ze gewoon maar klakkeloos overneemt en niet controleert of het ook echt waar is. En daarnaast ook nog eens zelf zogenaamde feiten erbij verzint.[/quote]

Tja, dit gebeurt inmiddels niet alleen bij gamessites, maar ook bij de ‘professionele’ journalistiek. Stuur een willekeurig persbericht uit, en je tekst komt bijna 1-op-1 over op telegraaf.nl of ad.nl.
    Nieuws op websites is gratis, en dus moet het snel, en voor zeer weinig kosten opgemaakt worden. Dan is er dus geen tijd meer voor echte journalistiek. Zelfs de papieren kranten moeten met steeds kleinere redacties werken, met alle gevolgen van dien.

Ofwel, neem geen enkele website klakkeloos voor waarheid aan, en er is niks aan de hand.

0
  13. User  avatar
    149 XP

[quote]Tja, dit gebeurt inmiddels niet alleen bij gamessites, maar ook bij de ‘professionele’ journalistiek. Stuur een willekeurig persbericht uit, en je tekst komt bijna 1-op-1 over op telegraaf.nl of ad.nl.
    Nieuws op websites is gratis, en dus moet het snel, en voor zeer weinig kosten opgemaakt worden. Dan is er dus geen tijd meer voor echte journalistiek. Zelfs de papieren kranten moeten met steeds kleinere redacties werken, met alle gevolgen van dien.

Ofwel, neem geen enkele website klakkeloos voor waarheid aan, en er is niks aan de hand.[/quote]
    Mooi gezegd en helemaal mee eens

0
  14. User  avatar
    829 XP

Leuk ook hoe ze alle reacties verwijderen

0
  15. User  avatar
    149 XP

[quote]Leuk ook hoe ze alle reacties verwijderen[/quote]
    Ja viel mij ook op. Heb al 2 keer gereageerd en beide keren verwijderd.

0