Wie vind nog meer dat deze game ook naar de ps4 moet komen.is alleen voor de nieuwe xbox.
En wat vinden jullie van deze game.
Topic: Ryse son of rome van Crytec
23 november 2013om 19:55
Wie vind nog meer dat deze game ook naar de ps4 moet komen.is alleen voor de nieuwe xbox.
En wat vinden jullie van deze game.
ik heb op gamespot een tijd naar deze game zitten kijken maar het is leuk voor een tijdje daarna word het zaai aangezien het steeds hetzelfde doet en hoe verder je komt het je eigelijk makerlijker word gemaakt met meer health en meer combo’s terwijl de vijanden niet sterker of beter worden nee ze mogen het fijn houden
[quote]ik heb op gamespot een tijd naar deze game zitten kijken maar het is leuk voor een tijdje daarna word het zaai aangezien het steeds hetzelfde doet en hoe verder je komt het je eigelijk makerlijker word gemaakt met meer health en meer combo’s terwijl de vijanden niet sterker of beter worden nee ze mogen het fijn houden[/quote]
Ben het wel met je eens.maar het ziet er aardig uit.
Ik zou het best wel kopen als ie rond de 30 euro is over een jaar
[quote]Ben het wel met je eens.maar het ziet er aardig uit.
Ik zou het best wel kopen als ie rond de 30 euro is over een jaar[/quote]
Dan zou ik hem nog niet kopen. Ziet eruit als dead rising zonder zombies en rare/moderne wapens en god of war mix
[quote]Dan zou ik hem nog niet kopen. Ziet eruit als dead rising zonder zombies en rare/moderne wapens en god of war mix[/quote]
Idd slap aftreksel van god of war
Ik kan me best voorstellen dat sommige mensen deze game willen hebben. Persoonlijk vind ik het niet erg dat deze niet naar de ps4 komt. Titanfall had ik daarentegen wel graag gezien
Ik houd wel van de Romeinse/Griekse mythologie, had de game dan ook wel gehaald als ie voor de PS4 was tegen een leuk prijsje… al sluit ik me wel aan bij wat mensen eerder al gezegd hebben, het lijkt een game die na 1 playthrough in je kast verdwijnt om stof te verzamelen. Hoewel de gladiator modus toch ook wel leuk lijkt om een paar keer te spelen.