Ik heb al van veel leden gehoord dat videogamesplus een betrouwbare canadese site is om ps4 games te kopen
Ik heb 1 vraag is die site te vertrouwen?
Topic: Videogamesplus
23 november 2013om 23:45
Ik heb al van veel leden gehoord dat videogamesplus een betrouwbare canadese site is om ps4 games te kopen
Ik heb 1 vraag is die site te vertrouwen?
De site is te vertrouwen maar het duurt wel 7-10 werkdagen voor levering.
zeer goede site heb daar killzone besteld en knack en een controller .
alles apart besteld was goedkoper qua verzendkosten. killzone is 8 november verstuurd en had hem 19 november in de bus. goed verpakt in een bubbel envenlop en er stond een lager prijs op vanwege de douane en er stond op dat er een dvd in zat van 16 dollar. dus een aanrader
[quote]zeer goede site heb daar killzone besteld en knack en een controller .
alles apart besteld was goedkoper qua verzendkosten. killzone is 8 november verstuurd en had hem 19 november in de bus. goed verpakt in een bubbel envenlop en er stond een lager prijs op vanwege de douane en er stond op dat er een dvd in zat van 16 dollar. dus een aanrader[/quote]
Oke maar kunnen canadese games ook op eu ps4 en als ze het verkeerde sturen kan je dan terugsturen
[quote]Ik heb al van veel leden gehoord dat videogamesplus een betrouwbare canadese site is om ps4 games te kopen
Ik heb 1 vraag is die site te vertrouwen?[/quote]
ik betaal altijd met creditcard. dan ben je altijd verzekerd,
[quote]Oke maar kunnen canadese games ook op eu ps4 en als ze het verkeerde sturen kan je dan terugsturen[/quote]
kan gewoon op de ps4 maakt niks uit is niet regio gebonden, ja je kan het terug sturen maar heb nog nooit een foute bestelling gehad in me leven,
en ik bestell veel haha koop alles online bijna
[quote]ik betaal altijd met creditcard. dan ben je altijd verzekerd,
kan gewoon op de ps4 maakt niks uit is niet regio gebonden, ja je kan het terug sturen maar heb nog nooit een foute bestelling gehad in me leven,
en ik bestell veel haha koop alles online bijna[/quote]
Dan ga ik daar killzone knack en watch dogs bestellen dan heb ik 6 echt leuke games
[quote]Dan ga ik daar killzone knack en watch dogs bestellen dan heb ik 6 echt leuke games[/quote]
watch dogs is nog niet uit he dat weet je? reken maar op 12 dagen voor je het in huis hebt , je kan het beter apart bestelen is goedkoper qua verzendkosten kijk maar eena als je besteld 1 games 6 dollar verzend kosten en 2 games 17 dollar of zo . dus apart bestelen . als je bestelling plaatst kun je commentaar toe voegen ,
ik meld altijd even als ze hed als een kado kunnen versturen en een lagere prijs op zetten voor de douane.
[quote]watch dogs is nog niet uit he dat weet je? reken maar op 12 dagen voor je het in huis hebt , je kan het beter apart bestelen is goedkoper qua verzendkosten kijk maar eena als je besteld 1 games 6 dollar verzend kosten en 2 games 17 dollar of zo . dus apart bestelen . als je bestelling plaatst kun je commentaar toe voegen ,
ik meld altijd even als ze hed als een kado kunnen versturen en een lagere prijs op zetten voor de douane.[/quote]
Weet watch_dogs preorderen maar ik ga geen lagere prijs doen bij douane want als ze wel controleren heb je boete toch?
[quote]Weet watch_dogs preorderen maar ik ga geen lagere prijs doen bij douane want als ze wel controleren heb je boete toch?[/quote]
nee jij niet de verzender die zet de verkeerder informatie er op heb jij niks mee te maken. als de douane jou er tussen uit haalt dan moet je invoerrechten betalen .
maar de kans is zo klein het pakje gaat door de scanner en ze zien alleen hoesje en een cd dus geen reden om het open te maken
[quote]nee jij niet de verzender die zet de verkeerder informatie er op heb jij niks mee te maken. als de douane jou er tussen uit haalt dan moet je invoerrechten betalen .
maar de kans is zo klein het pakje gaat door de scanner en ze zien alleen hoesje en een cd dus geen reden om het open te maken[/quote]
En als ze hem er wel tissen uithalen hvl moet je dan betalen?
[quote]nee jij niet de verzender die zet de verkeerder informatie er op heb jij niks mee te maken. als de douane jou er tussen uit haalt dan moet je invoerrechten betalen .
maar de kans is zo klein het pakje gaat door de scanner en ze zien alleen hoesje en een cd dus geen reden om het open te maken[/quote]
Welke spellen heb jij allemaal?
Ik fifa 14 cod ghosts en ac 4 ga nu waarschijnlijk watch_dogs pre orderen en killzone kopen en knack
Heb jij nog aanraders?
geen idee dan zal je ongeveer bij elkaar de prijs in nl kwijt zijn voor de game, heb zelf nog nooit ondervonden ,
je kan het risico wel wagen de kans is een super klein . kijk hier maar zijn ouder reviews
[url]http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-83.html[/url]
Geen creditcard hier. Voor mij dus de nederlandse webshops. Nieuwe spellen on release. Nederlandse aankoopvoorwaarden. Misschien iets meer betalen, maar dat is goed voor de crisis 😉
[quote]Geen creditcard hier. Voor mij dus de nederlandse webshops. Nieuwe spellen on release. Nederlandse aankoopvoorwaarden. Misschien iets meer betalen, maar dat is goed voor de crisis ;)[/quote]
Paypal hebben ze ook
[quote]Paypal hebben ze ook[/quote]
Paypal vertrouw ik ook niet zo …… Misschien ben ik te wantrouwend 😉 Hoe zit het met ondertiteling bij zulke games. Is dat ook in het nederlands? Is er ook nederlandse spraak zoals bijv bij uncharted?
[quote]Paypal vertrouw ik ook niet zo …… Misschien ben ik te wantrouwend 😉 Hoe zit het met ondertiteling bij zulke games. Is dat ook in het nederlands? Is er ook nederlandse spraak zoals bijv bij uncharted?[/quote]
Tja .paypal is wel vetrouwd. Komt het niet aan krijg je geld terug van paypal . Volgens mij is alles engels.
[quote]Paypal vertrouw ik ook niet zo …… Misschien ben ik te wantrouwend 😉 Hoe zit het met ondertiteling bij zulke games. Is dat ook in het nederlands? Is er ook nederlandse spraak zoals bijv bij uncharted?[/quote]
Nederlandse spraak? Je zit daar toch niet echt op te wachten hoop ik? Dat is bij Sony-games altijd het eerste wat ik uitzet. Verschrikkelijk.
Hou wel rekening met DLC! Europese DLC kun je niet gebruiken op Canadese games
Dan zul je een extra Canadese (of Amerikaans is ook goed? Weet ik niet zeker) account aan moeten maken op je ps4 en daar je DLC op aanschaffen
[quote]Hou wel rekening met DLC! Europese DLC kun je niet gebruiken op Canadese games
Dan zul je een extra Canadese (of Amerikaans is ook goed? Weet ik niet zeker) account aan moeten maken op je ps4 en daar je DLC op aanschaffen[/quote]
Wat is dlc en 1 ding kan je met nederlands ps plus ook online op canadese games abders heb ik niks aan de spellen en die site
DLC is Downloadable Content.
Kan je extra levels, missies ect. erbij kopen.
[quote]DLC is Downloadable Content.
Kan je extra levels, missies ect. erbij kopen.[/quote]
Oh ja maar kan je met ps plus uit bederland ook met canadese games online?
Dat durf ik niet te zeggen.. heb ik zelf nooit geprobeerd.
Misschien die iemand anders dit weet ?
Ik ga vanavobd bestellen maar ik wil wel online
Ja dat kan