Forum

Topic: Strepen op mijn computer screen

Anoniem's avatar

als ik opstart krijg ik horizontale strepen tezien, na enkele seconden verdwijnt het en start de computer goed op
heeft iemand de info hoe dat mogelijk is
en hoe dit op-telossen is

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 242 XP
    Xnator's avatar

    Klinkt als een videokaart probleem. Zodra hij opgewarmd is verdwijnt het probleem… Heb je laptop of een desktop?

  2. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Klinkt als een videokaart probleem. Zodra hij opgewarmd is verdwijnt het probleem… Heb je laptop of een desktop?

    desktop

  3. 292 XP
    donselaar's avatar

    al geprobeerd een ander scherm eraan te hangen om te kijken of het aan het scherm ligt of aan de pc?

  4. 242 XP
    Xnator's avatar

    Dan heb je al 1 geluk, aangezien bij een desktop alles makkelijk te vervangen valt. Ben 2 jaar werkzaam geweest bij de technische dienst van computer zaak, Mycom. Het is echter moeilijk om te zeggen via een forum dat het probleem jou videokaart is, aangezien het ook driver software kan zijn of andere dingen in je systeem (moederbord). Maar in mijn ervaring zijn strepen in beeld bij voornamelijk opstarten videokaart problemen en kwamen ook vaak uit tot het vervangen hiervan.

    Het word ook vaak alleen erger hoe langer je ermee wacht. Ik kan je niet echt veel meer helpen dat dit, daarvoor zou ik je systeem letterlijk voor me moeten hebben maar dat kan helaas niet. Ik weet niet of je een fatsoenlijke computer shop in je buurt hebt maar zou zeker je computer daar laten nakijken voor het zeker te weten. Of je moet natuurlijke en vriend hebben die er ook iets vanaf weet en je daarmee verder kan helpen.

  5. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    COLOR=”Silver”]

    Dan heb je al 1 geluk, aangezien bij een desktop alles makkelijk te vervangen valt. Ben 2 jaar werkzaam geweest bij de technische dienst van computer zaak, Mycom. Het is echter moeilijk om te zeggen via een forum dat het probleem jou videokaart is, aangezien het ook driver software kan zijn of andere dingen in je systeem (moederbord). Maar in mijn ervaring zijn strepen in beeld bij voornamelijk opstarten videokaart problemen en kwamen ook vaak uit tot het vervangen hiervan.

    Het word ook vaak alleen erger hoe langer je ermee wacht. Ik kan je niet echt veel meer helpen dat dit, daarvoor zou ik je systeem letterlijk voor me moeten hebben maar dat kan helaas niet. Ik weet niet of je een fatsoenlijke computer shop in je buurt hebt maar zou zeker je computer daar laten nakijken voor het zeker te weten. Of je moet natuurlijke en vriend hebben die er ook iets vanaf weet en je daarmee verder kan helpen.

    heb nu alleen het beeld-scherm aangezet,
    begon weer vreemd te doen, daarna was het beeld weer normaal,(dus desktop is oke)
    heb toen het beeld scherm van binnen bekeken, zag geen stof ophoping.
    volgens mij is een nieuwe kopen een betere optie dan het te laten repareren
    nog bedankt voor je raad