Topic: Ps4 bundel killzone 1 of 2 controllers (foto hieronder )

25 november 2013om 15:11

ik zag dus een foto van een ps4 bundel in een folder(geen idee welke winkel) daar stond bij de bundel van 450 2 controllers maar dat is er toch maar 1 ?? Is dit een fout of is die bundel ook met 2 controllers?? >>>>foto [url]http://postimg.org/image/8b5ivwgnh/[/url] <<< foto

6 reacties

1. User  avatar
    1067 XP

Intertoys 🙂
    Zag het ook van het weekend. Dat is een fout ja.

Sowieso een beetje vreemd dat ze compleet uitverkochte producten tóch aanbieden in hun reclameblaadje met de datum 29 november erbij. Op die dag is ie zelfs niet ‘beperkt leverbaar’, of wel héél beperkt 😉

0
  2. User  avatar
    34 XP

[quote]Intertoys 🙂
    Zag het ook van het weekend. Dat is een fout ja.

Sowieso een beetje vreemd dat ze compleet uitverkochte producten tóch aanbieden in hun reclameblaadje met de datum 29 november erbij. Op die dag is ie zelfs niet ‘beperkt leverbaar’, of wel héél beperkt ;)[/quote]
    Eigenlijk best jammer ik heb namelijk die bundel bij Bart Smit en leek me wel relaxed als ik er toch nog 2 controllers bij kreeg maar jaa

0
  3. User  avatar
    4 XP

Als de intertoys zoiets in hun folder zet moeten ze er dan niet aan houden? Heb zelf namelijk die killzone bundel staan voor vrijdag en is wel relaxed een extra controller! Maar zal wel niet:(

0
  4. User  avatar
    34 XP

[quote]Als de intertoys zoiets in hun folder zet moeten ze er dan niet aan houden? Heb zelf namelijk die killzone bundel staan voor vrijdag en is wel relaxed een extra controller! Maar zal wel niet:([/quote]

Ja word ff afwachten (maar misschien hebben we geluk want dezel is 450 inplaats van 440 … Maarja)

0
  5. User  avatar
    168 XP

raar bij nedgame heb ik hem voor 440 dus alleen spel er extra bij dan scheeld toch 25 euri

0
  6. User  avatar
    1299 XP

In de folder van de bart smit staat reserveer nu dan heb je hem op de dag van release xD

0