Hallo, ik weet dat er al wat topics zijn over headsets voor de PS4.
Deze gaan alleen echter over de duurdere modellen.
Ik ben op zoek naar een goede headset die ik kan gebruiken voor mijn PS4 die onder de 100 euro zit qua prijsklasse.
Heeft er iemand een goede headset in gedachten of een goede tip?
Topic: Headset voor PS4 onder de 100euro
25 november 2013om 15:21

[quote]Hallo, ik weet dat er al wat topics zijn over headsets voor de PS4.
Deze gaan alleen echter over de duurdere modellen.
Ik ben op zoek naar een goede headset die ik kan gebruiken voor mijn PS4 die onder de 100 euro zit qua prijsklasse.
Heeft er iemand een goede headset in gedachten of een goede tip?[/quote]
Ik weet een goede gaming headset maar die ligt net boven de 100(125.-) dus ja als je die wilt (echt een aanrader) hier is een linkje;) : [url]http://www.gamediscounter.com/default.aspx?pagemode=art&1=1499989&title=sony-draadloze-pulse-stereo-headset-ps3-ps-vita-pc&refid=beslist&utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=default1[/url] en hier is een review er van : [url]http://m.youtube.com/watch?v=-vXjv-K6kZg[/url] deze is ook bleutooth;)
Turtle Beach PX22 geweldige headset.
Hij was 60 euro maar is nu 80 euro dacht ik.
Werkt op PS4, Xbox One,PS3,X360,PC & MAC voor PS4 heb je wel software update 1.50 nodig en stereo output van tv of Audio Receiver. Dat is om surround sound te krijgen.
[quote]Turtle Beach PX22 geweldige headset.
Hij was 60 euro maar is nu 80 euro dacht ik.
Werkt op PS4, Xbox One,PS3,X360,PC & MAC voor PS4 heb je wel software update 1.50 nodig en stereo output van tv of Audio Receiver. Dat is om surround sound te krijgen.[/quote] PX21 bedoel je denk ik, die is 60 :p
[quote]PX21 bedoel je denk ik, die is 60 :p[/quote]
Nee, PX22(Wat eigelijk de 2013 versie van PX21 is) koste 60 euro paar maanden geleden maar kost nu 70 euro bij dixons.
Hoezo niet gewoon een 3,5mm headsetje halen? En die aansluiten op de DS4. Kan je geluid van de game en tegelijk chatten, precies hetzelfde als een Turtlebeach etc. Heb zelf goede in-ear oortjes van Bowers & Wilkins, de C5. Zal deze gebruiken aangezien ze echt goed geluid hebben.