Topic: ps4 lading

25 november 2013om 18:14
[b]Hoe kunnen zooooo veel winkels/online web-shops al zeker zijn dat hun 1ste levering al uitverkocht is zonder dat ze weten hoeveel ze binnen krijgen, ONZIN!

Stel er zitten bij bol.com over de 1000+ pre-orders en ze beloven deze klanten die voor een bepaald datum besteld hebben op 29ste te leveren en opeens krijgen ze 500-800 binnen en dan?[/b]

12 reacties

1. User  avatar
    94 XP

omdat Sony meer ps4’s heeft klaar liggen dan ze op de 1e dag gaan verkopen.
    ze moeten een denkbeeldige schaarste creëren! zo hou je vraag en zij aanbod.
    daarmee voorkom je dan net als de WiiU een product vroegtijdig indompelt naar de achtergrond.
    als mensen niets krijgen op day 1 dan gaan ze overal op internet posten dat ze nog wachten! wanneer komt de 2e levering en hou je een product levend.

de wiiu is nooit uitverkocht geweest, iedereen die er op dag 1, een wilde had hem!
    dus je las vrij snel niets meer over het product en levertijden.

veel bedrijven doen dit, zo houden ze langer de hype vast, wat zorgt voor verkopen!

0
  2. User  avatar
    83 XP

Hmm…

Heeft Amerika ook dit vraagjes gehad of had iedereen die een ps4 wilde op 15 november al thuis?

0
  3. User  avatar
    890 XP

Toen de vraag erg groot was, heeft Sony al aan de winkeliers aangegeven wat ze gingen krijgen. Ongeacht of nou wel of geen te kort is, ik denk dat er wel degelijk een te kort is. Maar ik kan natuurlijk ook niet zijn haha 😛

0
  4. User  avatar
    544 XP

Heb vanmiddag nog 2 stuks kunnen bestellen bij een niet nader te noemen winkelketen 😉 Krijg em vrijdag binnen volgens de website en de klantenservice!

0
  5. User  avatar
    83 XP

[quote]Heb vanmiddag nog 2 stuks kunnen bestellen bij een niet nader te noemen winkelketen 😉 Krijg em vrijdag binnen volgens de website en de klantenservice![/quote]

Intertoys xD

0
  6. User  avatar
    544 XP

[quote]Intertoys xD[/quote]

haha klopt, maar dacht heeft geen zin meer dat te zeggen aangezien de bestelpagina alweer offline is gehaald:P heb em overigens rond 12.00 besteld.

0
  7. User  avatar
    1783 XP

[quote][b]Hoe kunnen zooooo veel winkels/online web-shops al zeker zijn dat hun 1ste levering al uitverkocht is zonder dat ze weten hoeveel ze binnen krijgen, ONZIN!

Stel er zitten bij bol.com over de 1000+ pre-orders en ze beloven deze klanten die voor een bepaald datum besteld hebben op 29ste te leveren en opeens krijgen ze 500-800 binnen en dan?[/b][/quote]

Ale winkels weten al zeker een maand hoeveel ze er binnen krijgen

0
  8. User  avatar
    149 XP

[quote][b]Hoe kunnen zooooo veel winkels/online web-shops al zeker zijn dat hun 1ste levering al uitverkocht is zonder dat ze weten hoeveel ze binnen krijgen, ONZIN!

Stel er zitten bij bol.com over de 1000+ pre-orders en ze beloven deze klanten die voor een bepaald datum besteld hebben op 29ste te leveren en opeens krijgen ze 500-800 binnen en dan?[/b][/quote]
    Hoe weet je nou of het onzin is of niet.
    Sony weet precies hoeveel er geproduceerd worden tot die datum en gaan ze dan verdelen.
    Beetje raar onderwerp voor een forum dit

0
  9. User  avatar
    15 XP

[QUOTE]Order: xxxxxxxx-xxxxxxxxx
    Beste Robbert,
    Uw bestelling met bestelnummer xxxxxx – xxxxxxx wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:[/quote]

Kreeg ik net in me mail van intertoys gaat hier om een playstation 4 en FIFA 14 PS4
    Bij kopje order staat bij gevraagd bij de PS4 en FIFA 14 een 1 en bij verstuurd niks. Heb wel een pakketcode gehad. Alleen de game kan het niet zijn die past echt wel in de brievenbus.
    PS4 heb ik vanochtend pas besteld bij intertoys

Nog meer mensen al een mail gehad ?

0
  10. User  avatar
    228 XP

@ antrax op tweakers was er ook iemand (ps4 + game besteld) die de email heeft gehad maar dat blijkt alleen het spel te wezen en niet de ps4

0
  11. User  avatar
    829 XP

Las ik ook op tweakers. Kun je het gewicht niet zien?

0
  12. User  avatar
    15 XP

[quote]@ antrax op tweakers was er ook iemand (ps4 + game besteld) die de email heeft gehad maar dat blijkt alleen het spel te wezen en niet de ps4[/quote]

Vaag spel past toch gewoon door brievenbus. Maakt ook verder niet uit krijg hem van zelf wel.

0