Topic: Mail van Bart Smit…

26 november 2013om 00:32

Zou ik nou iedere dag zo’n mail krijgen tot Donderdag… 😛

[b]Beste klant,

Bedankt voor uw bestelling in onze webshop.

Vanwege onvoorziene omstandigheden is het niet mogelijk om uw bestelling vandaag al uit ons magazijn te versturen. Uw bestelling zal morgen ons magazijn verlaten. U ontvangt automatisch een email wanneer uw bestelling ons magazijn verlaat.

Wilt u weten wat de status van uw bestelling is? Log dan in op onze website via ‘mijn gegevens’ en bekijk daar uw bestelhistorie.

Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, wijzigt de status van uw bestelling in ‘verzonden’. U ontvangt dan een automatische email met daarin uw Track & Trace code zodat u de bezorging eventueel kunt volgen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Bart Smit[/b]

Natuurlijk mogen ze mijn bundel morgen ook wel vast sturen hoor 😉

41 reacties

1. User  avatar
    3 XP

Wat betekent dit? Ze garandeerde levering op de 29ste! Voorbode van een latere levering?

0
  2. User  avatar
    4 XP

kreeg precies hetzelfde malitje. vond het ook erg vaag.
    ontvangen we hem nu eerder of later? lijkt me namelijk aannemelijk dat we de ps4 donderdag ontvangen als ie morgen het magazijn verlaat.

0
  3. User  avatar
    379 XP

Ik denk dat ze de bundels al op vooraad hebben.
    maar omdat hij pas donderdag verzend mag worden dat wij als klant zijnde dan de hele tijd een mail ontvangen omdat ze hem vandaag morgen en woensdag nog niet uit het magazijn scannen en daarom loopt je product vertraging op.

Dus zoals ik het mij kan bedenken..
    Ze zijn al binnen. maar moeten nog een paar dagen wachten voor het zenden.

0
  4. User  avatar
    1508 XP

Ik heb der afgelopen twee weken een vergelijkbaar mailtje van Zavvi gekregen over een levering van Tearaway, die ook pas eind vorige week verzonden mocht worden. Dat is het nadeel van automatisering. Het hoeft helemaal niks te betekenen, ze mogen ze gewoon nog niet verzenden.

Maar, als iemand een PS4 bij Bart Smit in Veenendaal besteld heeft, cancel hem gerust, ik sta #1 op de wachtlijst :-///

0
  5. User  avatar
    280 XP

Hoop dat ik em eerder heb kreeg je mail voor 12 nog

0
  6. User  avatar
    858 XP

Heeft iemand ook een idee hoelaat ik de PS4 in huis kan hebben vrijdag van bol.com? Ik gok zelf op smiddags, maar ik hoop in de ochtend namelijk want smiddags ben ik niet thuis -__-

0
  7. User  avatar
    2036 XP

[quote]Heeft iemand ook een idee hoelaat ik de PS4 in huis kan hebben vrijdag van bol.com? Ik gok zelf op smiddags, maar ik hoop in de ochtend namelijk want smiddags ben ik niet thuis -__-[/quote]

Ik denk dat vrijdag de postnl busjes flink vol zitten en dat ze veel adressen af moeten die dag. 🙂

0
  8. User  avatar
    317 XP

Ik heb zelf ook die mail van bart smit gehad, denk dat er bij hun ALWEER iets fout is gegaan in het mailsysteem. Lijkt me sterk dat we hem echt al donderdag krijgen.

0
  9. User  avatar
    858 XP

[quote]Ik denk dat vrijdag de postnl busjes flink vol zitten en dat ze veel adressen af moeten die dag. :)[/quote]

Ja ben ik ook bang voor, dat is wel een nadeel van een webshop, hele dag in spanning naar je brievenbus kijken “:/ in dit geval past het product niet door de brievenbus, maar het idee is hetzelfde 🙂

0
  10. User  avatar
    2036 XP

[quote]Ja ben ik ook bang voor, dat is wel een nadeel van een webshop, hele dag in spanning naar je brievenbus kijken “:/ in dit geval past het product niet door de brievenbus, maar het idee is hetzelfde :)[/quote]

Veel plezier (of succes) met wachten iig. Ik heb mijn ps4 pas 29 september gepre-ordered bij bol.com, dus ik denk dat ik vrijdag niet thuis hoef te blijven 🙂

0
  11. User  avatar
    12 XP

[quote]Veel plezier (of succes) met wachten iig. Ik heb mijn ps4 pas 29 september gepre-ordered bij bol.com, dus ik denk dat ik vrijdag niet thuis hoef te blijven :)[/quote]

Als het goed is heb je mail van Bol.com gehad, ik in ieder geval wel

0
  12. User  avatar
    379 XP

Ik ook van bol.com

0
  13. User  avatar
    1179 XP

[quote]Heeft iemand ook een idee hoelaat ik de PS4 in huis kan hebben vrijdag van bol.com? Ik gok zelf op smiddags, maar ik hoop in de ochtend namelijk want smiddags ben ik niet thuis -__-[/quote]

Donderavond rond 23:00 krijg je denk ik een mail van bol.com dat je bestelling verzonden is en je via track en trace pakketje kan volgen en hoelaat die ongeveer komt;)

0
  14. User  avatar
    2 XP

Heb de mail van bart smit ook gehad. Heb zojuist ingelogd op de site, en er hangt al een track & trace code aan, alleen postnl herkent hem nog niet.

Krijg net een mail dat mijn ps4 aangeboden is bij postnl, met een track&trace link 🙂

0
  15. User  avatar
    1783 XP

Tussen 8:00 en 20:00

0
  16. User  avatar
    4 XP

heb net ook een track en trace code ontvangen. krijg hem morgen tussen half 2 en half 4 😀
    ps. de link in mijn mail werkte ook niet wanneer je er op klikt, maar wanneer je de url kopieert en plakt in je zoekbalk wel.

nog even iets:
    kreeg vanmiddag het volgende mailtje van bart smit:

”Heb jij jouw nieuwe PlayStation 4 + Killzone al besteld? Eerder ontving je van ons een mail en graag herinneren we je eraan dat je jouw reservering nog steeds kunt verzilveren op onze website als je dat nog niet hebt gedaan.”

de link lijkt gewoon te werken, ook al heb ik die bundel dus al betaalt.

0
  17. User  avatar
    2036 XP

[quote]Veel plezier (of succes) met wachten iig. Ik heb mijn ps4 pas 29 september gepre-ordered bij bol.com, dus ik denk dat ik vrijdag niet thuis hoef te blijven :)[/quote]

correctie, heb hem 29 augustus bested i.p.v. 29 September, scheelt toch een maandje. xD
    Maar dat is met games ook al vaker geweest, voor de releasedatum verzonden en pas op releasedatum zelf geleverd. Levering werd door PostNL vastgehouden ofzo toch?
    En ik heb helaas nog geen mail mogen ontvangen van bol.com.

0
  18. User  avatar
    858 XP

[quote]correctie, heb hem 29 augustus bested i.p.v. 29 September, scheelt toch een maandje. xD
    Maar dat is met games ook al vaker geweest, voor de releasedatum verzonden en pas op releasedatum zelf geleverd. Levering werd door PostNL vastgehouden ofzo toch?
    En ik heb helaas nog geen mail mogen ontvangen van bol.com.[/quote]

Ik heb ook een mailtje gehad van bol.com en dat ik de PS4 kan verwachten van 08.00uu en 20.00uu.
    Als je geen mailtje hebt gehad, moet je idd wat langer wachten dan vrijdag (a)

[quote]Als het goed is heb je mail van Bol.com gehad, ik in ieder geval wel[/quote]

Klopt! Uurtje geleden een mailte ontvangen. 🙂

0
  19. User  avatar
    1179 XP

[quote]heb net ook een track en trace code ontvangen. krijg hem morgen tussen half 2 en half 4 😀
    ps. de link in mijn mail werkte ook niet wanneer je er op klikt, maar wanneer je de url kopieert en plakt in je zoekbalk wel.

nog even iets:
    kreeg vanmiddag het volgende mailtje van bart smit:

”Heb jij jouw nieuwe PlayStation 4 + Killzone al besteld? Eerder ontving je van ons een mail en graag herinneren we je eraan dat je jouw reservering nog steeds kunt verzilveren op onze website als je dat nog niet hebt gedaan.”

de link lijkt gewoon te werken, ook al heb ik die bundel dus al betaalt.[/quote]

Morgen al????

0
  20. User  avatar
    1157 XP

Net een mail gehad van nedgame dat mijn ps4 spel klaar ligt. Ik kan hem alleen nog lang niet spelen ….. Tweede levering, bah

0
  21. User  avatar
    2 XP

Bij mij staat ook op track&trace dat de ps4 morgen afgeleverd wordt tussen 10 en 12.

0
  22. User  avatar
    3 XP

Heeft iedereen de mail omtrent de track&trace al ontvangen van Bart Smit? want ik nog niet.

0
  23. User  avatar
    28 XP

Yess’ yess ook zojuist mail gehad dat ik hem morgen kan verwachten (bart smit)

0
  24. User  avatar
    3 XP

[quote]Yess’ yess ook zojuist mail gehad dat ik hem morgen kan verwachten (bart smit)[/quote]

De ps4? lijkt me sterk aangezien deze pas vanaf de 29ste uitgelverd mag worden.

0
  25. User  avatar
    28 XP

[quote]De ps4? lijkt me sterk aangezien deze pas vanaf de 29ste uitgelverd mag worden.[/quote]

Daarom morgen de winkel even bellen!

0
  26. User  avatar
    129 XP

Het laatste wat ik gehoord heb van Bart Smit is dat ik als een van de eersten mijn ps4 reservering kan verzilveren en dat ik moest uitkijken naar de ophaalbevestiging via sms of mail. Ik heb echter nog geen mail of sms gehad van Bart Smit. Al wel iemand die bij een Bart Smit winkel gepre-orderd heeft een ophaalbevestiging gehad??

0
  27. User  avatar
    1 XP

[quote]Yess’ yess ook zojuist mail gehad dat ik hem morgen kan verwachten (bart smit)[/quote]

Als het goed is heb je ook een track & trace link gekregen in die mail daar staat de tijd wanneer ze hem leveren.
    BS is idd tevroeg met een kleine batch met verzenden van de PS4 de gelukkige kunnen hem vanaf morgen dus al verwachten en er op spelen!

0
  28. User  avatar
    829 XP

Wil de pret niet drukken, maar Bart Smit is zijn verzendingen aan het voorbereiden.
    Zendingen worden eerder aangemeld bij Post NL.
    Gebeurde schijnbaar ook bij GTA V.
    Is ook bevestigd via Twitter.

0
  29. User  avatar
    52 XP

Als iemand ze PS4 vandaag ontvangt ga ik maar even naar mij Game Mania.

0
  30. User  avatar
    829 XP

[url]https://mobile.twitter.com/bartsmitcom/tweets[/url]

0
  31. User  avatar
    352 XP

Ik heb ook mijn mail binnen van Bol. Yeah!

Random offtopic vraagje nog. Weet een van jullie of de ps3 na volledig formatteren zichzelf uitzet als die klaar is. Ben dat nu aan het doen voor mn zwager die hem van me overneemt maar het duurt nog 4 uur en ik wil eigenlijk wel naar bed haha

0
  32. User  avatar
    34 XP

All emails van BS heb ik ook gehad behalve dat van de track and trace link heet dit dat ik em nog niet krijg of heeft Iemand dit nog meer??

0
  33. User  avatar
    23 XP

[quote]All emails van BS heb ik ook gehad behalve dat van de track and trace link heet dit dat ik em nog niet krijg of heeft Iemand dit nog meer??[/quote]

Ik heb dit ook de status van mijn bestelling is vanaf gisteren “bezig met inpakken”.
    Hoop zometeen nog track en trace code te krijgen.

0
  34. User  avatar
    34 XP

[quote]Als het goed is heb je ook een track & trace link gekregen in die mail daar staat de tijd wanneer ze hem leveren.
    BS is idd tevroeg met een kleine batch met verzenden van de PS4 de gelukkige kunnen hem vanaf morgen dus al verwachten en er op spelen![/quote]
    Nee ik denk het niet volgensmij komt ie gewoon vrijdag

0
  35. User  avatar
    543 XP

Ik heb al sinds dinsdagavond de Track & Trace-code.
    Op de site van PostNL verandert de leverdatum steeds: eerst woensdag, toen donderdag en nu vrijdag.

Nu maar hopen dat-ie morgen ook echt komt.

0
  36. User  avatar
    157 XP

Heb alleen nog maar een sms gehad vorige week. Maar heb ‘m dan ook niet via de site besteld, maar in de winkel. Vandaag maar even langs gaan voor de zekerheid!

0
  37. User  avatar
    129 XP

bart smit gaat mensen die in de winkel besteld hebben morgenochtend pas ophaalberichten sturen per mail/sms. Zojuist gevraagd in mijn winkel

0
  38. User  avatar
    90 XP

[quote]bart smit gaat mensen die in de winkel besteld hebben morgenochtend pas ophaalberichten sturen per mail/sms. Zojuist gevraagd in mijn winkel[/quote]

Op een ander forum heeft iemand zijn PS4 van Bart Smit al ontvangen…

0
  39. User  avatar
    157 XP

Ben maar even naar de winkel gegaan. Morgen kan ik mijn Killzone-bundel op komen halen!

0
  40. User  avatar
    129 XP

[quote]Op een ander forum heeft iemand zijn PS4 van Bart Smit al ontvangen…[/quote]

Ja, er zijn altijd wel winkels die ergens eerder gaan verkopen. Heb ook ergens gelezen dat er vorige week al ps4’s verkocht werden. Daar doe je niks aan. Denk dat de meeste (BS) Winkels zich gewoon aan de releasedatum houden.

Zelfde geldt voor de xbox one. Die zou ook in wat kleinere winkels al in NL verkocht worden, nadat ze zelf geimporteerd zijn uit Duitsland.

0
  41. User  avatar
    379 XP

Mijn bestelling word ingepakt.
    T&T staat er ook al op 🙂

0