Forum

Topic: Psplus Verlengen!!!

Anoniem's avatar

Is het al bekend of er in begin december Sinterklaas of tijdens kerst weer psplus acties komen?

Is het verstandig om nu al voor 50 te gaan verlengen voor een jaar of toch nog even te wachten.

Mijn abo loopt 19 december af, is het dan zo dat als ik niet verleng dat ik dan de games allemaal kwijt ben. Of houd ik gewoon toegang als ik bijvoorbeeld 1 maand later mijn psplus weer zou verlengen bij een actie?

Wil nu eigenlijk wel weer verlengen maar twijfel heel er omdat er ook altijd in December maand altijd wel acties waren met 3 maand gratis. Hoop dat er voor 19 December meer duidelijk word.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 418 XP
    jeep82's avatar

    Is het al bekend of er in begin december Sinterklaas of tijdens kerst weer psplus acties komen?

    Is het verstandig om nu al voor 50 te gaan verlengen voor een jaar of toch nog even te wachten.

    Mijn abo loopt 19 december af, is het dan zo dat als ik niet verleng dat ik dan de games allemaal kwijt ben. Of houd ik gewoon toegang als ik bijvoorbeeld 1 maand later mijn psplus weer zou verlengen bij een actie?

    Wil nu eigenlijk wel weer verlengen maar twijfel heel er omdat er ook altijd in December maand altijd wel acties waren met 3 maand gratis. Hoop dat er voor 19 December meer duidelijk word.

    volgens mij bij Itertoys nu 37,50 internet is niet leverbaar mischien in de winkel
    http://www.intertoys.nl/games/playstation-plus-365-dagen-abonnement-590297.html

    heb zelf zondag bij toysxl in leeuwarden 365 dagen gehaald voor 37,50
    mischien heb je hier wat aan

  2. 2015 XP
    WJayW's avatar

    En om je vraag omtrent de games te beantwoorden…

    zodra je PSplus verloopt, worden de games die je gedownload hebt op je console gelocked… net zo lang tot jij je PSplus weer verlengt, of dit nu 1 dag is of 6 maanden doet er verder niet toe…
    content die je met korting gekocht hebt blijft altijd beschikbaar.

    dus… psplus afgelopen, games locked, verlengen, games weer spelen…easy as that.

    Verder zijn er nog geen aankondigingen omtrent PSplus acties geweest behalve dan de games voor december in de IGC, er komt nog een aankondiging voor kerst, maar het is nog onbekend of dat nieuwe games voor de IGC zijn of iets anders. (aldus het europese blog, linkje

  3. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Je zou ff kunnen wachten met het verlengen van je abbonement nu, ik weet niet of je een PS4 hebt vrijdag, maar het is toch zo dat je 14 dagen ps plus krijgt als proef? Dan heb je eventueel nog 2 week de tijd om te wachten op mooie aanbiedingen. Ik weet niet zeker of dit mogelijk is, misschien is die proef abbo alleen voor mensen die nog geen ps plus in bezit hebben of hebben gehad.

  4. 389 XP
    Suugie's avatar

    ga naar intertoys, daar kan je nu 1 jaar ps+ voor 37 euro kopen 😉
    wel alleen in de winkel zelf, webshop heeft niks meer

  5. 140 XP
    Wes1987's avatar

    heb er gisteren 2 van 37,50 gekocht en erop gezet bij INTERTOYSSSSSSS… in de winkel hebben ze ze gewoon 😉

  6. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Jammer dat die actie van intertoys uitverkocht is via de webstore. Bij mij in de buurt heb ik intertoys even gebeld en die hadden ze ook niet meer. Kwam nog wel terug maar ze wisten dus niet wanneer. Jammer, denk dat ik gewoon even tot december maand wacht. Ga ervanuit dat er weer een actie komt. Tot nu toe elk jaar nog zo geweest op PSN

  7. 389 XP
    Suugie's avatar

    voor de gene in de buurt van deventer: in deventer liggen ze nog in de rekken en in zutphen komen ze vandaag binnen

  8. 140 XP
    Wes1987's avatar

    Ik zou gewoon bij intertoys een soort tegoed bon vragen. Volgens mij kan dat gewoon. Weet in ieder geval dat het bij bijvoorbeeld supermarkten kan als de aanbieding is uitverkocht. Je kunt dan de volgende week alsnog gebruik maken van de aanbieding van de week er voor met die tegoed bon. Het is hun schuld dat het is uitverkocht. Zij hebben er niet genoeg op voorraad, daar kan jij niks aan doen

  9. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Zit er een soort cyclus in de PS+ aanbiedingen? Voor mij het namelijk binnenkort ook weer tijd om te verlengen. Ik kan wel steeds met 3 maanden blijven verlengen, maar dan wordt het uiteindelijk nog duur.

  10. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik weet niet of het echt een vaste cyclus is, maar er zijn wel regelmatig aanbiedingen. Zowel bij Sony zelf als bij bedrijven als bol.com.
    Bij die laatste heb ik onlangs een jaarabonnement gekocht voor 37,50 euro. Alleen was ik even vergeten dat ik dat een paar maanden daarvoor ook had gedaan. Dus nu zit ik tot juni 2016 in ieder geval bij PS Plus 🙂

    In ieder geval: ik zou adviseren om even te wachten op de volgende aanbieding.

  11. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Hier zijn ze 46 euro, scheelt je toch weer een paar euro:

    http://psncardplus.nl/PlayStation-Plus-365-dagen?gclid=CKCwvpH9j7wCFYZa3godOEIACQ

  12. 23 XP
    ejay's avatar

    op dit moment 40 euro bij wehkamp.nl als je de actiecode mei gebruikt.
    actiecode verloopt morgen.