Topic: Ps4 op 27/nov/2013 binnen?

27 november 2013om 02:07

Mannen,
De hele avond was mijn track en trace code nog onbekend. Net even weer gekeken, nu staat er vandaag tussen 11.30-12.30..
De normale tijden dat PostNL bezorgt bij ons..

Kan ik morgen mijn ps4 verwachten, is dat een foutje? Hebben andere dit ook?!!!!

Gr,

Ik zeg niet waar ik besteld hebt, straks wordt het gesaboteerd door boze mensen!

9 reacties

  1. User  avatar
    149 XP

    Weet je zeker dat het om je ps4 zelf gaat en niet alleen de games

    0
  2. User  avatar
    2036 XP

    Waarschijnlijk alleen voorgemeld zodat postnl weet hoeveel wagens ze moeten sturen.

    0
  3. User  avatar
    1053 XP

    [quote]Mannen,
    De hele avond was mijn track en trace code nog onbekend. Net even weer gekeken, nu staat er vandaag tussen 11.30-12.30..
    De normale tijden dat PostNL bezorgt bij ons..

    Kan ik morgen mijn ps4 verwachten, is dat een foutje? Hebben andere dit ook?!!!!

    Gr,

    Ik zeg niet waar ik besteld hebt, straks wordt het gesaboteerd door boze mensen![/quote]

    Hahaha die laatste zin… begin je paranoide te worden? Suc6 hoor van mij heb je geen last

    0
  4. User  avatar
    3 XP

    Hou de verzend status gewoon in de gaten. Ik ga er niet van uit dat hij vandaag tussen 17.30 en 19.30 bij mij bezorgd gaat worden zoals aangegeven staat bij mijn track en trace. Status is namelijk nog steeds: zending word voorbereid door verzender. D.w.z. dat de verzender het pakket nog niet bij Post NL aangemeld heeft.

    0
  5. User  avatar
    4 XP

    [quote]Hou de verzend status gewoon in de gaten. Ik ga er niet van uit dat hij vandaag tussen 17.30 en 19.30 bij mij bezorgd gaat worden zoals aangegeven staat bij mijn track en trace. Status is namelijk nog steeds: zending word voorbereid door verzender. D.w.z. dat de verzender het pakket nog niet bij Post NL aangemeld heeft.[/quote]

    Ja klopt, ik heb navraag gedaan. Hij is aangemeld maar nog niet verzonden, BS verzend ze donderdagavond, aan PostNL.

    Ps4 MADNESS!!!

    0
  6. User  avatar
    543 XP

    Ik kreeg gisteravond een mailtje dat mijn PS4 verzonden is + linkje naar PostNL.
    Vanmorgen vroeg stond er “Bezorging: vandaag tussen 15:00 en 19:00”.
    Nu staat er “Bezorging: donderdag tussen 15:30 en 17:30”.

    Het blijft spannend!

    0
  7. User  avatar
    3097 XP

    [QUOTE]Ik zeg niet waar ik besteld hebt, straks wordt het gesaboteerd door boze mensen![/quote]

    hahaha geweldig.

    0
  8. User  avatar
    5761 XP

    [quote]Ik zeg niet waar ik besteld hebt, straks wordt het gesaboteerd door boze mensen!
    Laatst gewijzigd door Dragnelus; 27-11-13 om 02:09[/quote]

    Ik heb zo een vermoeden dat hij van BartSmit komt ? , dan moet ik mijn plicht doen en dit aan Sony melden .
    Wij niet is jij ook niet !

    http://i249.photobucket.com/albums/gg209/janay0714/comments/days/FridayBaby.jpg

    LOL als het zo is geniet ervan “grapje “!!!

    0
  9. User  avatar
    123 XP

    Ik heb eergister op FB al een unboxing gezien van een gast uit Amsterdam die ik ken. Kon m wel dooien, hahahah….
    Hoop het voor je!!

    0