Forum

Topic: GTA V vragen topic

Anoniem's avatar

Ik had de Special Edition van GTA 5 gepreorderd maar ben deze kwijt geraakt door een tekort. Weet er soms iemand of je nog ergens een nieuwe Special Edition van GTA 5 kunt kopen? Liefst met code voor de atomic blimp

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

226 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=5Ql5bp_lGgk

  2. 242 XP
    Xnator's avatar

    Hier zijn echt al heel wat topics over gemaakt xD

  3. 7 XP
    Aholygoat's avatar

    Dat helpt niet tegen dat ik alleen in een sessie zit en hij langzaam laad

    Hier zijn echt al heel wat topics over gemaakt xD

    Dat is over cloud servers

  4. 242 XP
    Xnator's avatar

    Ik bedoelde ermee dat er al topics zijn over het algemeen van GTA online problemen. Jou probleem klinkt erg als een connectie probleem/openheid van jou netwerk. Alsof hij te gesloten is voor andere om met jou, of jij met hen, te connecten.

    Random vraag, wat is de nat type ?

  5. 7 XP
    Aholygoat's avatar

    Ik bedoelde ermee dat er al topics zijn over het algemeen van GTA online problemen. Jou probleem klinkt erg als een connectie probleem/openheid van jou netwerk. Alsof hij te gesloten is voor andere om met jou, of jij met hen, te connecten.

    Random vraag, wat is de nat type ?

    Nat type is 2

  6. 8864 XP
    7th-son's avatar

    ik heb toevallig van het weekend gehad dat iedereen werd gekickt en ik als enige over bleef
    maar toen waren er PSN problemen

    het feit dat GTA online wat lang laad is volgens mij niet meer als normaal
    als je alleen bent in een sessie, kun je dan niet gewoon een andere sessie zoeken via het menu? of vrienden joinen?

  7. 7 XP
    Aholygoat's avatar

    Als ik vrienden join ben ik later weer aleen omdat ik zeg maar leave voor hun

    Hoeveel Mbits eb je nodig voor gta online

  8. 242 XP
    Xnator's avatar

    Ik speel GTA online met een van de kutste netwerken wat je maar kunt hebben (al zullen er vast nog ergeren zijn xD). Ik woon in een studenten complex waar 50mbit word verdeeld over ongeveer 80 inwoners. Ik heb rond de 6 a 8 mbit met geluk en heb geen problemen met GTA Online sins die instelling van het DNS.

    Nat type 2 moet dan ook voldoende zijn want dat heb ik ook. Ik heb ook iemand van mijn groep die af en toe eruit geknikkerd word en gister ik toevallig ook. Maar ik zie dit echt meer als een GTA online probleem met combinatie dat aan de andere kant van de wereld vollop aan het PSN getrokken vanwege de PS4 launch 😛

    Zolang je ook weer kunt rejoinen is het ook goed. Anders moet jij de host worden inplaats van de “joiner”. Kan ook altijd een groot verschil uitmaken 😉

  9. 45 XP
    achiehoi's avatar

    Eeeyy

    Al zit je met je vrienden in een sessie en je komt bij voting screen terecht (na een missie ofzo) en je klikt op free mode, hoe kan je dan bij elkaar blijven en in diezelfde sessie zegmaar (bijv. Invite only session) en dat niet iedereen in een andere sessie ofzo zit

    dank alvast

  10. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Waarom vraag je dit niet gewoon in het algemene GTA topic?
    Zo word het een zooitje op het forum…

    Ontopic: je moet een missie allemaal als je in dezelfde session zit joinen, dan is de kans het grootst dat je bij elkaar blijft erna.

    Misschien dat het word gepatcht, het is gewoon een kleine bug

  11. Mechromancer's avatar

    was hier en topic voor nodig?

  12. 45 XP
    achiehoi's avatar

    jaa het is gelukt

    en SORRY HOOR!!! XD
    haha grapjeeee

  13. 440 XP
    Zocalox's avatar

    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTeyACpbKvy4p8q6MkX27gLjcE64KTVOYDlWC7_cBcVpheCWk8lAg

    Aangezien het er zoveel vragen zijn over het spel GTA V en het forum overspoelt werd met topics hierover heb ik besloten een plaats te maken waar alle vragen over GTA V kunnen worden gesteld. In dit topic dus.

  14. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Zocalos is mijn redder 😀

    Thanks!

    Maar back ontopic 😉

  15. 55 XP
    Solocrew's avatar

    zo volgende vraag, is het na de laatste patch nog op een of andere manier mogelijk om grote sommen geld aan een andere speler te geven? mijn collega heeft nml nog die 500K waar hij niks mee doet. maar nu is het dus niet meer mogenlijk geld te geven aan een andere speler zonder eerst n kleine missie te doen en dan nog gaat het maar om n klein bedrag.

    En hoe kan je een supercar of andere sportauto aan een andere speler geven zonder dat hij deze kwijtraakt.
    Als iemand me hiermee kan helpen heel veel dank 😉

  16. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    AAAARGH ik ben er echt helemaal klaar mee. Ik heb nog nul keer fatsoenlijk GTA V online kunnen spelen. DSN veranderd en dingen gedaan. Ze krijgen de tering maar bij Rockstar wat een kut zooi zeg. Heb ongeveer in totaal 4x een race kunnen spelen en af kunnen maken en dat was het wat een epic fail zeg. GTA V ..game of the year? als je online aanbied maar het gewoon faalt is het absoluut niet game of the year..(*angry modus: uit*)

  17. 45 XP
    achiehoi's avatar

    ik weet niet hoor maar dat ligt aan je eigen netwerk, niet aan R*

  18. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    ik weet niet hoor maar dat ligt aan je eigen netwerk, niet aan R*

    ALLES ligt aan Rockstar!!!

    Mijn character stats zijn gereset doordat andere mensen mij een paar miljard gaven.
    Dat is het probleem van Rockstar, die moeten ervoor zorgen dat dat niet kan gebeuren i.p.v. trouwe fans te resetten.

  19. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    ik weet niet hoor maar dat ligt aan je eigen netwerk, niet aan R*

    Geen idee, heb alles gedaan wat ik kon en me internet is echt prima. Met geen enkele game last maar GTA wel. Ach Black Flag blaast me nu bij vlagen toch redelijk weg dus ook prima. En op de stapel nog een game of 4/5

  20. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    @ johnny:

    Ik weet niet of je toevallig KPN hebt?
    Want deze laten namenlijk geen port forwarding toe.

    WÊl kun je een vast MAC-adres instellen via de router-opties.

    Dit heeft bij mij ALLE connectie problemen bij GTA weggehaald!! 😀

    Eventjes via google, ofwel via de site van KPN (of welke provider jij hebt) kijken hoe dat via jou modem moet.

  21. 4 XP
    firebird_01's avatar

    ik had ook problemen met het online komen met gta.
    ik kon wel spelen online maar niks werd opgeslagen dus speelde elke keer voor niks.

    ik heb via via gehoord dat het aan mijn DNS lag en dat ik die moest instellen.

    de eerste op 8,8,8,8, zetten en de 2de op 8,8,4,4
    zo heb het bij mij geholpen en kan gewoon alles nog spelen.

    mijn eigen vraag is hoe kan je een auto uit je garage aan een vriend geven???

    want ons is het niet gelukt om een auto vanuit mijn garage in de garage van die vriend te krijgen.

  22. 57 XP
    ColdBurn's avatar

    Gaat niet. Als die in je garage is geweest is het jou eigendom. Iemand anders krijgt dat ook te zien als die in zijn garage wil rijden.

  23. 2457 XP
    peyj's avatar

    Vraagje gerelateerd over de PSX crew. Ik heb van het weekend vanwege de valentijns update GTA weer eens in mn PS3 gestopt. Eenmaal online merkte ik dat ik niet meer in de crew zit. Maar ik kan er ook niet meer lid van worden. Ik zag dat Angelo een paar mensen heeft gebant vanwege “vervelend gedrag”. Dat komende van degene die PSX crewleden uitscheld voor homo als hij verliest tijdens een race. Zou iemand mij weer kunnen ontbannen/opnieuw uitnodigen?

  24. Anoniem -
    207.46.13.xxx's avatar

    Kan avatar niet veranderen naar man?

  25. Anoniem -
    94.214.103..xxx's avatar

    Hoe kan je een poppetje maken niet online

  26. Anoniem -
    Anoniem-6912's avatar

    Ik zoit vast met franklin alle opdrachten zijn gedaan behalve van hem weet niet naar toe toon niets aan