Topic: PS 4 op marktplaats

27 november 2013om 21:15

Ik mag toch hopen dat Sony een shitload aan PS4 achter de hand heeft om al die opgevoerde marktplaatsprijzen te vlug af te zijn.

Of dat eenieder ze niet afneemt, dan vallen ze namelijk vanzelf in de vrije verkoop want dan blijven ze in de winkels liggen.

Ik heb zelf helaas niet ge pre-ordered maar zal zeker geen cent meer dan de 399 betalen. Dan maar wachten… of vrijdag vrij nemen, morgen tanken en karren maar 🙂

18 reacties

1. User  avatar
    377 XP

Nooit zou ik op marktplaats een PS4 kopen voor meer dan de kost prijs.

En ik hoop voor dat soort stakkers die dat doen dat de rest van NL er ook zo over denkt.
    Dat ze maar lekker met 2 of meer PS4’s blijven zitten.
    Door dit soort klootzakken zijn er nu mensen die er geen een krijgen.
    en dat alleen maar om anderen geld uit de zak te kloppen.

0
  2. User  avatar
    544 XP

Tja, echt wakker zullen ze er denk ik niet van liggen als niemand ze koopt. Kwestie van bestelling retour sturen en geld terug krijgen. Ik vind het een uitkomst eerlijk gezegd, heb me kapot gezocht en kan nergens een PS4 op launch nog regelen, heb er een voor 499 geregeld nu. Die 100 extra boeit mij niet eerlijk gezegd, dus voor degene die extra geld voor over hebben, why not.

0
  3. User  avatar
    1053 XP

[quote]Tja, echt wakker zullen ze er denk ik niet van liggen als niemand ze koopt. Kwestie van bestelling retour sturen en geld terug krijgen. Ik vind het een uitkomst eerlijk gezegd, heb me kapot gezocht en kan nergens een PS4 op launch nog regelen, heb er een voor 499 geregeld nu. Die 100 extra boeit mij niet eerlijk gezegd, dus voor degene die extra geld voor over hebben, why not.[/quote]

Dus 100 euro die je ook op games had kunnen uitgeven?

0
  4. User  avatar
    377 XP

Tja wacht liever 2 weken dan dat ik 100 meer uit geef.
    Is maar wat de gek er voor over heeft.

0
  5. User  avatar
    544 XP

Ja 2 weken met geluk. Ik heb nergens gereserveerd, en vind dan 100 extra geen probleem. Die games komen ook wel hoor, geen probleem. Kijk maar op tweakers op het forum, ga je echt NIET vrolijk van worden hoe weinig info winkels hebben/geven. Mensen die sinds juli hebben besteld zijn niet eens zeker dat ze hem vrijdag krijgen, mensen die al 2-3 maanden hebben gereserveerd weten niet eens zeker of ze hem voor kerst krijgen! Tja, ik heb mn xbox al verkocht en wil zms een PS4. Kan echt niet wachten tot na kerst, en wil ik em ervoor dan moet ik zo moeilijk doen, overal zoeken en geluk hebben.

100 extra en ik heb vrijdag mn PS4 🙂

0
  6. User  avatar
    594 XP

En dan heb je dadelijk een kopie bon samen met 5 andere gedupeerde die alle ie ps4 op willen halen.
    Ik vertrouw zoiets niet,hoop het niet voor je.

0
  7. User  avatar
    377 XP

Er is meer voorraad dan wij denken daar ben ik zeker van.
    2’e levering komt echt wel voor kerst en dan is er ook Lose verkoop.
    Die onduidelijkheid is een marketingstrategie van ze.
    Daar mee voor komen ze dat de verkoop keldert.
    keep-the-hype-alive dat is de truc.

0
  8. User  avatar
    544 XP

[quote]En dan heb je dadelijk een kopie bon samen met 5 andere gedupeerde die alle ie ps4 op willen halen.
    Ik vertrouw zoiets niet,hoop het niet voor je.[/quote]

Huh, de PS4 haal ik gewoon op bij diegene. Hij krijgt em thuis geleverd en ik haal em op. Donderdagavond krijgt hij een track n trace van PostNL met de tijdstippen, zodat ik vrijdag weet hoe laat ik erheen kan. Bovendien betaal ik gewoon via iDeal bij hem thuis (hij kwam er zelf mee). Koop/verkoop vaak via Marktplaats, zolang je gewoon weet waarmee je bezig bent kan weinig mis gaan.

0
  9. User  avatar
    4 XP

Ik heb er 2 gekocht, eigk meer toeval, ik reserveerde men ps4 ergens in oktober, kreeg ik een email uw bestelling is geannuleerd, kreeg ik even later beschouw voorgaande email als niet verzonden. En daarna kreeg ik een email met een speciale link om de killzone bundel (€449,99) te bestellen. Ik kan wel een paar weken wachten dus zette het op marktplaats. Meneer helemaal blij, was overal uitverkocht, voor zen kids. €600,-

Ik kreeg toch wel kriebels, en probeerde er nog 1 te bestellen, en dat lukte, ik zal hem morgen op marktplaats zetten, mocht iemand een mooi bod doen, dan krijgt hij/zij hem. Anders houd ik hem lekker zelf.

Dan kan er wel gezegd worden, dat er nu iemand zijn ps4 niet op launch krijgt, iedereen die voor … augustus heeft besteld krijgt zijn ps4, iedereen erna kan dankzij marktplaats zijn ps4 krijgen.

Edit: Iemand heeft al € 700 geboden, dus ik zit te twijfelen ja, verkopen en zelf moeten wachten tot 2014 of niet?!

0
  10. User  avatar
    157 XP

Krijg er morgen waarschijnlijk ook twee binnen. Heb een half jaar geleden gewoon het zekere voor het onzekere genomen: twee reserveren, dan weet ik zeker dat ik er een binnen heb. Die tweede zet ik ook op Marktplaats. Ik ga er echt geen woekerprijs voor vragen, maar als iemand meer biedt, dan zeg ik daar geen nee tegen. Dat is ieders eigen verantwoordelijkheid. En ik zie het als een kleine bonus voor mezelf omdat ik verstandig was om er een hele tijd geleden al twee te reserveren.

0
  11. User  avatar
    4 XP

[quote]Krijg er morgen waarschijnlijk ook twee binnen. Heb een half jaar geleden gewoon het zekere voor het onzekere genomen: twee reserveren, dan weet ik zeker dat ik er een binnen heb. Die tweede zet ik ook op Marktplaats. Ik ga er echt geen woekerprijs voor vragen, maar als iemand meer biedt, dan zeg ik daar geen nee tegen. Dat is ieders eigen verantwoordelijkheid. En ik zie het als een kleine bonus voor mezelf omdat ik verstandig was om er een hele tijd geleden al twee te reserveren.[/quote]

Nee, ik doe daar ook niet moeilijk over, maar let maar eens op, als je het op marktplaats zet. Mensen blijven maar bieden en bieden.

0
  12. User  avatar
    157 XP

Zal mij benieuwen dan. Ik zet het straks maar eens op Marktplaats!

0
  13. User  avatar
    206 XP

[quote]Zal mij benieuwen dan. Ik zet het straks maar eens op Marktplaats![/quote] Beter geef je die ps4 gewoon voor de normale prijs. smeerlapperij vind ik dit weet je hoeveel mensen nu een ps4 mislopen door figuren zoals jou.

0
  14. User  avatar
    230 XP

100 euro meer betalen voor niet geduldig te zijn is een dure grap…Ik was vroeger ook graag zo, dat ik dingen snel wou, boeit me niet hoeveel het mee extra koste (qua gedachte, nooit uitgevoerd), maar ik zit toch nu in een situatie dat ik denk, damn 100 euro, dat is veel studenten eten!

Maja, ik heb geld pas ook later leren waarderen en thrust me, i did alot of stupid stuff xd

0
  15. User  avatar
    157 XP

[quote]Beter geef je die ps4 gewoon voor de normale prijs. smeerlapperij vind ik dit weet je hoeveel mensen nu een ps4 mislopen door figuren zoals jou.[/quote]

Door figuren die gewoon op tijd reserveren? De kans was nou eenmaal groot dat PS4 uitverkocht zou raken en ik wilde dat apparaat per se op de eerste dag, dus dan reserveer ik er twee op twee verschillende plaatsen. Dat is toch gewoon vooruit denken? En zoals ik al zei vraag ik geen woekerprijs, maar het is en blijft verantwoordelijkheid van mensen zelf die zulke hoge bedragen bieden.

0
  16. User  avatar
    6 XP

Hoeveel wil je voor je PS4 hebben dan?

0
  17. User  avatar
    1100 XP

[quote]Beter geef je die ps4 gewoon voor de normale prijs. smeerlapperij vind ik dit weet je hoeveel mensen nu een ps4 mislopen door figuren zoals jou.[/quote]
    Wat is daar mis mee,je moet er gewoon vroeg bij zijn.Je bent het niet verplicht om te kopen op mp.Normale day one kosten daar rond 500-550 toch een mooie winst.

0
  18. User  avatar
    858 XP

[quote]Door figuren die gewoon op tijd reserveren? De kans was nou eenmaal groot dat PS4 uitverkocht zou raken en ik wilde dat apparaat per se op de eerste dag, dus dan reserveer ik er twee op twee verschillende plaatsen. Dat is toch gewoon vooruit denken? En zoals ik al zei vraag ik geen woekerprijs, maar het is en blijft verantwoordelijkheid van mensen zelf die zulke hoge bedragen bieden.[/quote]

Ben het helemaal met je eens, ik heb in Juni precies hetzelfde gedaan, nu kan ik mooi een PS4 aan een vriend van mij doorverkopen morgen. Voor de zekerheid van een PS4 op day-1 kiezen dmv er 2 te pre-orderen is het helemaal niet gek, het is gewoon logisch nadenken en vooruit denken.

0