Forum

Topic: Weet Er Iemand Prijzige Tv En Audio Set & HDD/SSD Aanraders Voor De PS4?

Anoniem's avatar

ik heb me Ps3 op zolder staan, maar ik heb een spitse dak en dat loopt zo schuin mij kamer binnen. dus ik ben op zoek naar een prijzige Tv en Audio Set & HDD/SSD voor dat ik later een Ps4 ga kopen.

maar ik weet niet zo goed welke echt Aangeraden word…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Bedoel je echt een prijzige, of juist een goedkope? 🙂

  2. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik weet niet wat het dak er mee te maken zou hebben, maar ik denk dat hij een goedkope bedoeld 🙂

  3. 2457 XP
    peyj's avatar

    Geluid zou ik aan voor Bose en voor TV.. Ja ik zou zeggen ga naar de MediaMarkt en pak de grootste die er is :P. Dan heb je wel een prijzig setje ;).

  4. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Geluid zou ik aan voor Bose en voor TV.. Ja ik zou zeggen ga naar de MediaMarkt en pak de grootste die er is :P. Dan heb je wel een prijzig setje ;).

    Haha, zeer prijzig setje, en is aan te raden echt waar 😀

  5. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    als je een dure tv zoek O-led van samsung 7.999

    Harman Kardon BDS 577BQ – Audio-/videoreceiver – Zwart

    1175,-

    Canton Vento 870.2 DC 999 per 2

  6. 1 XP
    pkr2man's avatar

    ik ga zelf voor de sony 42w805A. Je kan ook voor de w905A serie gaan. Een van die redenen is dat de inputlag minimaal is vergeleken met andere tv’s. 805A is begin prijs van 800 terwijl de andere rond de 1200 euro instap prijs is.

  7. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb ook een schuin dak. Ik heb een goedkoop tv meubel gekocht en de poten onder de meubel weg gelaten. Heb een 41inc plasmaTv en die kan er met gemak op staan, heb er een dure audio set in gezet en heb er 2 grote boxen naast staan. Wel heb ik schuif wanden in de schuine gedeeltes. Heb achter mijn tv ook nog multi color led verlichting gemaakt.

  8. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Als je met ‘prijzige’ goedkoop bedoelt, dan is deze tv iets om aan te raden.
    Sony KDL-40R470, voor 410 euro(incl. Verzendkosten) bij plasma discounter
    Ik heb hem nu een paar daagjes en ben er zeker over te spreken!
    Heb alleen nog geen ervaring met het gamen op deze televisie!

  9. 87 XP
    5StarGbVk's avatar

    oh sorry met prijzig bedoel ik mee goedkoop. het liefst een smart tv!!
    iemand nog suggesties??