Topic: Intertoys levering PS4

28 november 2013om 14:20

Iemand al een verzendbevestiging gehad?

7 reacties

  1. User  avatar
    30 XP

    [quote]Iemand al een verzendbevestiging gehad?[/quote]

    Ja, vanmorgen rond uurtje of 9

    0
  2. User  avatar
    2 XP

    Ik heb in een lokale winkel besteld en ben zojuist gebeld dat ik die morgen kan komen halen.

    0
  3. User  avatar
    1067 XP

    Yep, ik heb net ook van iemand die ‘m bij Intertoys besteld heeft vernomen dat ie gebeld is; PS4 ligt klaar en kan morgen afgehaald worden.

    0
  4. User  avatar
    357 XP

    Heb ‘m net ook gekregen, ze zeiden eerst tegen me dat ik de mail in de ochtend kreeg maar ik had hem toen nog niet dus begon ik even te twijfelen. But have fun morgen! 😉

    0
  5. User  avatar
    5 XP

    ik ben niet gebeld of iets door lokale winkel maar ik ga er van uit dat ik hem morgen kan ophalen want heb gisteren nog gebeld en ze zijden dat ze hem morgen binnen hadden

    0
  6. User  avatar
    1 XP

    Ik ben gisteren gebeld door de Intertoys bij mij in het dorp. Er is iets goed mis gegaan met de levering. Ze moesten een x aantal kale PS4’s hebben, maar kregen daarvoor PS4 bundels met de game Killzone. Echter ook niet genoeg en ben nu de eerstvolgende op de lijst als er ergens nog een tevoorschijn komt :'(

    0
  7. User  avatar
    280 XP

    [quote]Ik ben gisteren gebeld door de Intertoys bij mij in het dorp. Er is iets goed mis gegaan met de levering. Ze moesten een x aantal kale PS4’s hebben, maar kregen daarvoor PS4 bundels met de game Killzone. Echter ook niet genoeg en ben nu de eerstvolgende op de lijst als er ergens nog een tevoorschijn komt :'([/quote]

    Oef, moeilijk op zon laatste moment :s

    0