iemand al een email gehad of sms voor de ps4 dat ie klaar om hem op te halen ik heb alleen maar de sms gehad dat ik bf4 kon ophalen ik ga er wel vanuit uit dat ik hem morgen kan ophalen aangezien ik een day one papiertje heb voor de eerste levering maar als ik al die verhalen hoor over andere shops begin ik toch te twijfelen of ze er wel genoeg binnen krijgen
Topic: nedgame
28 november 2013om 18:48

Bel ze ff op , als t goed is staat jouw naam in het systeem 😉
[quote]Bel ze ff op , als t goed is staat jouw naam in het systeem ;-)[/quote]
zijn al dicht ik zie het morgen dan wel ff afwachten maar
Het lijkt me dat ze toch wel dat ze zouden bellen of mailen als je geen ps4 zou krijgen. Ik heb hem ook bij nedgame Groningen gepreorderd en had ze vandaag aan de lijn en voor mij stond ie klaar. Welke nedgame heb jij en wanneer gepreorderd
[quote]zijn al dicht ik zie het morgen dan wel ff afwachten maar[/quote]
Trouwens het is koopavond ze zijn tot negen uur open
ik heb battlefield woensdag gekregen, en gister ochtend kreeg ik een mailtje dat mijn ps4 verzonden was
kreeg er ook een track en trace nummer bij
Nijmegen had ze nog niet binnen net! Pas in loop dag… Bummer! Wachten!!
Ik heb die van mij om half 1 binnen gekregen met de post vandaag nedgame 🙂
[quote]Ik heb die van mij om half 1 binnen gekregen met de post vandaag nedgame :)[/quote]
Is het een Chinese of Japanse. Ik vernam net van Dropy1983 dat hij een Chinese heeft gekregen, terwijl ik dacht dat de EU de Japanse zou krijgen.
[quote]Net ook geleverd maar is wel made in china dus nog maar ff afwachten of hij het ook doet [/quote]
Ik heb de mijne om 10 uur Sharp opgehaald bij nedgame Groningen
Hij is made in China, maar draait al vanaf elf uur onafgebroken als een zonnetje