Topic: ps4 internet verbinding

29 november 2013om 13:35

Hey guys!

Het zal hier wel rustig zijn nu iedereen zijn ps4 heeft. Ik ook, maar moet doordat bol.com de games per brievenbus post verzend en niet met de ps4 mee nog wachten op games.. FAIL!

Probleempje wat ik heb is dit. Ik heb glasvezel internet van KPN. Op de ps3 kon je de NAT openkrijgen door via de router een statisch ip toe te kennen aan de ps3, en dan op dat ip adres de DMZ inschakelen. Op de ps4 heb ik zojuist hetzelfde gedaan. Ik heb verbinding met internet, kon contrast en resogun downloaden. Maar als ik de verbinding test dan geeft hij netjes het ip adres aan wat ik heb gekoppeld aan mn ps4. Alleen bij het controleren van het NAT type zegt hij mislukt. Ik heb nu dus geen nat type. Ik heb nog geen games om te testen of ik online kan, maar met googlen op de gekregen foutcode kreeg ik nog geen antwoord. Ik hoop dat mijn verhaal zo duidelijk is. Ik ben in ieder geval blij dat mn ps4 het doet! haha

nvm. Router opnieuw aanzetten doet wonderen!

19 reacties

  1. User  avatar
    9970 XP

    Ik heb nu het probleem dat ik me niet kan aanmelden op PSN, maar dat zal wel komen die de drukte ga ik van uit

    0
  2. User  avatar
    351 XP

    [quote]Ik heb nu het probleem dat ik me niet kan aanmelden op PSN, maar dat zal wel komen die de drukte ga ik van uit[/quote]

    Zelfde hier, soms wel verbinding soms niet, Achja dan maar gewoon niet online

    0
  3. User  avatar
    5761 XP

    Ik geraak er ook niet op ps4 maar de ps3 gaat wel online .
    Sony gebeld en er zou overbelasting zijn op ps4 server

    0
  4. User  avatar
    103 XP

    ik kom er ook niet op

    0
  5. User  avatar
    149 XP

    Gewoon overbelasting, was twee weken geleden in Amerika ook zou, was de volgende dag voorbij

    0
  6. User  avatar
    39 XP

    [quote]Ik geraak er ook niet op ps4 maar de ps3 gaat wel online .
    Sony gebeld en er zou overbelasting zijn op ps4 server[/quote]
    nergens last van gehad ben al de hele dag aangemeld

    0
  7. User  avatar
    357 XP

    Drama drama, ik kom echt niet in PSN.

    0
  8. User  avatar
    858 XP

    [quote]nergens last van gehad ben al de hele dag aangemeld[/quote]

    Ik had ook nergens last van, tot ik de ps4 uit deed en een kwartier later m weer aandeed m verder te kunnen gamen, nu kom ik niet meer online -_-

    0
  9. User  avatar
    96 XP

    hebben jullie ook de melding NW-31201-7 ???????????????????????? dan weet ik dat ik niet de enige ben.

    0
  10. User  avatar
    352 XP

    [quote]hebben jullie ook de melding NW-31201-7 ???????????????????????? dan weet ik dat ik niet de enige ben.[/quote]

    Jep hier ook. Dan maar even wachten. Ik vermaak me wel met Knack.

    0
  11. User  avatar
    52 XP

    Ik heb een hele andere foutmelding E-82E101F6….Iemand een idee wa het is? want ik kan totaal niet in psn

    0
  12. User  avatar
    352 XP

    bij mij werkt het half half. Ik weet haast wel zekr dat het overbelasting is.Fifa carreer it is!

    0
  13. User  avatar
    858 XP

    Ik ben wel online, tenminste ik kan zien wat mn vrienden doen, maar verder kan ik niks

    0
  14. User  avatar
    162 XP

    [quote]hebben jullie ook de melding NW-31201-7 ???????????????????????? dan weet ik dat ik niet de enige ben.[/quote]

    Bij mij ook.

    0
  15. User  avatar
    1157 XP

    ik vind mezelf wel een lucky bastard. Ik zat bij de tweede levering en had de melding van nedgame gekregen dat ik mijn camera, tweede controller en killzone kon ophalen. Toen ik daar aan kwam bleek mijn ps4 ook klaar te liggen vanwege een fout. Echt relaxed. Ze mogen van mij wel vaker fouten maken 🙂

    ik kan nu ook niet aanmelden op het psn. HOe zit het trophies wanneer je als gast deze haalt? deze zijn dan niet zichtbaar op je account denk ik

    0
  16. User  avatar
    20 XP

    [quote]hebben jullie ook de melding NW-31201-7 ???????????????????????? dan weet ik dat ik niet de enige ben.[/quote]

    Krijg ook deze foutcode! Zal wel ff online spelen dan 🙂

    0
  17. User  avatar
    829 XP

    [quote]ik vind mezelf wel een lucky bastard. Ik zat bij de tweede levering en had de melding van nedgame gekregen dat ik mijn camera, tweede controller en killzone kon ophalen. Toen ik daar aan kwam bleek mijn ps4 ook klaar te liggen vanwege een fout. Echt relaxed. Ze mogen van mij wel vaker fouten maken 🙂

    ik kan nu ook niet aanmelden op het psn. HOe zit het trophies wanneer je als gast deze haalt? deze zijn dan niet zichtbaar op je account denk ik[/quote]
    Je zal denk ik zeker 1 keer op psn moeten inloggen om account te koppelen.
    Daarna zou hij offline wel trophies moeten bijhouden.

    0
  18. User  avatar
    20 XP

    Zal vlug opgelost zijn nu hoop ik , krijg een foutcode nu dat ze onderhoud aan het doen zijn en playstationstore op het web is momenteel ook ni beschikbaar

    0
  19. User  avatar
    351 XP

    Volgens mij is het wel opgelost , ben nu al poosje lekker online gamen =D

    0