Topic: Spellen verzenden

29 november 2013om 20:29

Goedenavond PSX mensen.

Ik zou graag willen weten hoe je nu precies een spel verzend.

De één pakt hem thuis in, en knalt hem gewoon via de post erop.
De ander laat hem inpakken ergens,en verzend hem vanaf daar.

Ik heb nog een berg games die ik wil verkopen, maar ik laat het meestal ophalen..wat niet altijd even handig is.

Dus mijn vraag, hoe verzend ik zoiets, en hoe komen ze aan de kosten voor het verzenden. Dat wil bij een persoon ook weleens schelen.
Bij de één 2,50 de ander 5 euro. (Ik noem maar wat)

(Jaja, met verzendingen heb ik onder een steen geleefd guys ;))

8 reacties

  1. User  avatar
    290 XP

    Gewoon in een envelop gooien en 3 postzegels erop plakken. Het wordt immers gewogen en dan kom je uit op €1,80 en dat is hetzelfde als 3 postzegels. Dat is het verhaal van verzenden van games. Bedragen als 5 euro zijn vooral verzend opties met verzekering of met een track & trace nummer, dus een soort van risico verkleiners.

    0
  2. User  avatar
    924 XP

    Wat voor envelop heb ik dan nodig, een A4 envelop ?, en dan paar postzegels erop.

    0
  3. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Wat voor envelop heb ik dan nodig, een A4 envelop ?, en dan paar postzegels erop.[/quote]

    nee geen A4 joh, de maten weet ik niet precies, maar hij is iets groter dan een DVD hoesje, met bubbelfolie aan de binnenzijde

    0
  4. User  avatar
    924 XP

    Ja precies, die ja.. waar kan je die halen , bij een boekenwinkel/postkantoor ??

    0
  5. User  avatar
    2036 XP

    waarschijnlijk gewoon bij een postnl punt.

    0
  6. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Ja precies, die ja.. waar kan je die halen , bij een boekenwinkel/postkantoor ??[/quote]
    [quote]waarschijnlijk gewoon bij een postnl punt.[/quote]

    kan bij alle drie geloof ik

    0
  7. User  avatar
    924 XP

    Thanks jongens, heb bij de TNT inderdaad een pakket met 10 van die envelopen gekocht, eindelijk kan ik games laten verzenden.. zit toch iets meer markt in dan alleen aan de deur 😉 (ja he he)

    0
  8. User  avatar
    722 XP

    Tip als niet meer door de brievenbus past wordt je post als pakketje gezien en betaal je gelijk meer.
    Tenminste met mijn buitenlandse verzendingen wel.

    0