Forum

Topic: PS3 ghost upgrade PS4 ??

Anoniem's avatar

Titel zegt het al, ik heb laatst ghost gekocht met de belofte dat ik met de voucher die erin zit ik mijn spel kan upgrade naar de ps4 voor maar 10 euro!

leuk en aardig ik da spel kopen, leuk ps4 is binnen. Nou ik zit dus mooi ingelogd op PSN ik zit in de store en ik wil mijn code inlossen….wat blijkt dus het werkt niet!

Elke keer als ik mijn code invul springt die automatisch naar het XMB…..zelfde als ik mijn psn tegoed op wil waarderen springt ook automatisch naar het XMB….Jongens help ? wat doe ik fout….beetje jammer want heb wel 20 euro neergelegd voor een code waardoor ik aan 20 euro dingen kon kopen op PSN.

Zelfde met ghost leg 50 euro neer voor de ps3 versie en voor 10 euro zou ik zo een ps4 versie kunnen downloaden helaas werkt het niet…

Dus wie weet het antwoord? Ik doe het allemaal volgens het boekje, ik open psn store–> code inwisselen–> code correct ingetypt—>druk op doorgaan–> beeld verspringt automatisch naar het XMB.

Heb de ps4 opnieuw opgestart + internet opnieuw aan en uit gezet….zelfde verhaal…..wie o wie weet waarom het niet werkt ?begin beetje boos en hopeloos te worden….verwacht van een 400 euro duur ding….da het werkt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 7 XP
    spykerrang's avatar

    is nog fout van Sony, komt waarschijnlijk omdat het overbelast is dus als je 1/2 dagen geduld hebt moet het werken, want heb zelf namelijk ook dat probleem

  2. 62 XP
    Gamebusters's avatar

    shit…..das dan weer beetje jammer

  3. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    Heb net via pc battlefield geupgrade en daarna via ps4.
    Aleen code ghosts werkt niet.staat ook in store als niet beschikbaar.

  4. 62 XP
    Gamebusters's avatar

    Heb net via pc battlefield geupgrade en daarna via ps4.
    Aleen code ghosts werkt niet.staat ook in store als niet beschikbaar.

    waarom Zou die offline zijn? want normale codes kan ik ook niet invullen

  5. 37 XP
    dodeaap95's avatar

    Had Ik vandaag ook 2 voucher van 20 euro gekochtps4 aan codes invullen werkt niet oplossing ps3 aan codes invullen en het werkt dus als je de ps3 Nog hebt zou ik daar de code op invoeren dan werkt het wel

    Heb net via pc battlefield geupgrade en daarna via ps4.
    Aleen code ghosts werkt niet.staat ook in store als niet beschikbaar.

    Zodra je de code hebt ingevoerd Is ghost discount price ook beschikbaar het Is mijn ook gelukt namelijk met ghosts en black vlag

  6. 62 XP
    Gamebusters's avatar

    Had Ik vandaag ook 2 voucher van 20 euro gekochtps4 aan codes invullen werkt niet oplossing ps3 aan codes invullen en het werkt dus als je de ps3 Nog hebt zou ik daar de code op invoeren dan werkt het wel

    ja maar ik kan dan geeen vontent downloaden voor ps4….dus deg ma de ghost versie

  7. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    hoe zit het eigenijk met je season pass die neem je mee toch?!

  8. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    bij mij in de store staat bij discount en season pass niet beschikbaar….

  9. 62 XP
    Gamebusters's avatar

    UPDATE (11.22am GMT, 30th November): We are making progress in identifying the source of the current PSN disruption. Currently sign up, sign in, trials, store, online gameplay, share and community functionality is available. Redeem voucher is still not open to users. Further updates will be posted later today.

    van psblog

  10. 874 XP
    Esromeron's avatar

    Ik had Ghost digitaal @ PS3 aangeschaft en kon hem dus ook digitaal op mijn PS4 downloaden. Na het downloaden stond er een slotje met de melding dat ik niet de juiste certifcaten had om het spel te spelen. Dit heb ik opgelost door de volgende stappen te volgen:

    1. Instellingen
    2. PSN
    3. Licenties Herstellen

    Nadat ik dit heb gedaan, werkte het!

    Voor de voucher code heeft Playstation inderdaad een pers bericht uitgedaan, die werken tijdelijk niet.

  11. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Een fix: log in op www.sonyentertainmentnetwork.com en vul op deze site je voucher in. Nu kan je beginnen met Ghosts downloaden voor de PS4.

  12. 62 XP
    Gamebusters's avatar

    Een fix: log in op www.sonyentertainmentnetwork.com en vul op deze site je voucher in. Nu kan je beginnen met Ghosts downloaden voor de PS4.

    allen mogelijk met de voucher, maar eb je zoals mij te qeinig geld op je psn dan zit je dus vast….ik heb psn network card gekocht en die pakt die nie

  13. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    allen mogelijk met de voucher, maar eb je zoals mij te qeinig geld op je psn dan zit je dus vast….ik heb psn network card gekocht en die pakt die nie

    Via de site niet? Raar, zou wel moeten. 😛