Forum

Topic: bf4 wazige beeld soms

Anoniem's avatar

Bf4 op de ps4.
Als ik online speel heb ik af en toe dat me beeld wazig wordt. Het is maar een vractie van een seconde maar herhaald zich steeds. Wie heefd hier ook last van?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Bf4 op de ps4.
    Als ik online speel heb ik af en toe dat me beeld wazig wordt. Het is maar een vractie van een seconde maar herhaald zich steeds. Wie heefd hier ook last van?

    Dat hoort bij het game effect zonder grapjes, vind het zelf ook behoorlijk irritant.

  2. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Was mij ook al op gevallen is zeker erg irritant.

  3. 1199 XP
    chris65's avatar

    Bedoelen jullie dat supression effect? Dat hoort irritant te zijn 😉

  4. 418 XP
    jeep82's avatar

    Lijkt net of je intenet slecht is. Aks je gewoon rent waar het rustig is gebeurt het ook

    Bedoelen jullie dat supression effect? Dat hoort irritant te zijn 😉

    weet niet wat het is als ik bij een spawn punt sta gebeurt het ook . dan ben ik niet onder vuuren ren ook niet. is gewoon een vractie dat je beeld wazig is en gebeurt regelmatig . zag zo iets ook ooit bij een internet filmpje, de kerel zij ook van wow wat happend

  5. 1199 XP
    chris65's avatar

    Tenzij je spawn punt onder vuur ligt, zou het niet moeten gebeuren lijkt mij. Er zitten nog wel meer glitches in, zoals het ineens wegvallen van het geluid. Ik ga er vanuit dat dit gepatched gaat worden … denk ik ….. hoop ik

  6. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Jep, alsof de game heel even een 3D effect heeft voor een halve seconde om de X aantal seconden. De PC versie had hier ook last van en daar is het ondertussen gepatched. Nog ff wachten voor een PS4 patch dus. Het is in ieder geval erg irritant inderdaad.

  7. 1199 XP
    chris65's avatar

    Gisteren werd ik na elk tweede potje eruit gegooid. Ook flink irritant.

  8. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    Jep, alsof de game heel even een 3D effect heeft voor een halve seconde om de X aantal seconden. De PC versie had hier ook last van en daar is het ondertussen gepatched. Nog ff wachten voor een PS4 patch dus. Het is in ieder geval erg irritant inderdaad.

    KLopt soort van een regenboog 3d effect voor inderdaad 1 sec,vooral bij conquest.
    komt wel goed voor de rest echt een super verschil!

  9. 1199 XP
    chris65's avatar

    Gisteren had ik het niet, maar nu wel. Ik begrijp wat je bedoeld en het is zeker irritant 🙂

  10. 418 XP
    jeep82's avatar

    Gisteren had ik het niet, maar nu wel. Ik begrijp wat je bedoeld en het is zeker irritant 🙂

    lekker he loop je lekker rustig rond en in een keer dat wazige beeld. hoort niet in de game denk ik. of denk je wel.?
    lijkt net of netwerk probleem is of soort lag. speel eerst wel andere spelen

    Gisteren had ik het niet, maar nu wel. Ik begrijp wat je bedoeld en het is zeker irritant 🙂

    dit bedoel ik zie bij seconde 3 en bii 8 seconde zie je het

    http://www.youtube.com/watch?v=W_rDw18Nw10

  11. 1199 XP
    chris65's avatar

    lekker he loop je lekker rustig rond en in een keer dat wazige beeld. hoort niet in de game denk ik. of denk je wel.?
    lijkt net of netwerk probleem is of soort lag. speel eerst wel andere spelen

    Ik denk niet dat het hoort. Zoals gezegd dacht ik eerst dat je het supression effect bedoelde, maar toen ik het zelf zag, zag ik dat het iets anders was. Echt irritant en als het wel hoort, hoop ik dat het gepatched wordt. Het lijkt inderdaad op een netwerk probleem, wat het ook is het moet weg 🙂