Forum

Topic: Ps4 probleem

Anoniem's avatar

Beste leden,

Ik had graag wat feedback van jullie gekregen over een probleem met mijn ps4.
Telkens wanneer ik Killzone shadow fall speel blokkeert mijn volledige ps4 systeem. Ik krijg geen foutmeldingen. Het enige wat ik kan doen is de ps4 uit het stopcontact halen en opnieuw opstarten. Dit lijkt me niet zo gezond voor het systeem en ik ben dan ook gestopt met het spelen van Killzone. Wanneer ik de gratis game War Thunder speel merk ik geen problemen en draait de ps4 soepel. Ik zit pas aan het begin van Killzone. Het lijkt me toch dat er een of ander probleem is met de game.

Ik had graag even wat feedback gekregen over het probleem, en misschien een melding van personen met hetzelfde probleem.

Greetz, Jonas

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. Xeon's avatar

    Ik zou zeggen, wacht tot er een patch uitkomt.

  2. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Ik zou zeggen, wacht tot er een patch uitkomt.

    Inderdaad zal ik doen, ik ga vanavond Battlefield 4 halen, kan ik toch genieten van mijn nieuwe ps4!
    Bedankt voor de raad !

  3. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Beste leden,

    Ik had graag wat feedback van jullie gekregen over een probleem met mijn ps4.
    Telkens wanneer ik Killzone shadow fall speel blokkeert mijn volledige ps4 systeem. Ik krijg geen foutmeldingen. Het enige wat ik kan doen is de ps4 uit het stopcontact halen en opnieuw opstarten. Dit lijkt me niet zo gezond voor het systeem en ik ben dan ook gestopt met het spelen van Killzone. Wanneer ik de gratis game War Thunder speel merk ik geen problemen en draait de ps4 soepel. Ik zit pas aan het begin van Killzone. Het lijkt me toch dat er een of ander probleem is met de game.

    Ik had graag even wat feedback gekregen over het probleem, en misschien een melding van personen met hetzelfde probleem.

    Greetz, Jonas

    Beste Jonas,

    Ik zou zeggen met zulke problemen even de helpdesk bellen.

    Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief)
    België = 011 516 406 (tegen lokaal tarief)

    De openingstijden zijn:

    maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 20.00 uur
    zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur

  4. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Beste Jonas,

    Ik zou zeggen met zulke problemen even de helpdesk bellen.

    Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief)
    België = 011 516 406 (tegen lokaal tarief)

    De openingstijden zijn:

    maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 20.00 uur
    zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur

    Ik heb ondertussen Killzone online gespeeld en dit verloopt samen met het hele ps4 systeem vlekkeloos. Het zal toch een bug zijn in de singleplayer van Killzone.