Wie ow wie kan mij helpen. Heb ik zojuist eindelijk na lang wachten mijn PS4 (bezorger was gisteren niet komen opdagen) en sluit ik hem aan. Zie ik dat mijn beeld niet blauw is maar groen/blauwig met allemaal ruitjes op het scherm. Is dit een HDMI probleem? Ik heb de bijgeleverde HDMI geprobeerd en een andere HDMI kabel van mijn PS3. Ook verschillende uitgangen geprobeerd op mijn tv maar helaas hetzelfde probleem. Ik ben nu de nieuwe firmware 1.51 aan het installeren maar ik denk niet dat dit mijn probleem zal oplossen.
Heeft iemand een idee waardoor dit kan komen?
[quote]Wie ow wie kan mij helpen. Heb ik zojuist eindelijk na lang wachten mijn PS4 (bezorger was gisteren niet komen opdagen) en sluit ik hem aan. Zie ik dat mijn beeld niet blauw is maar groen/blauwig met allemaal ruitjes op het scherm. Is dit een HDMI probleem? Ik heb de bijgeleverde HDMI geprobeerd en een andere HDMI kabel van mijn PS3. Ook verschillende uitgangen geprobeerd op mijn tv maar helaas hetzelfde probleem. Ik ben nu de nieuwe firmware 1.51 aan het installeren maar ik denk niet dat dit mijn probleem zal oplossen.Heeft iemand een idee waardoor dit kan komen?[/quote]
Kan een admin dit topic sluiten. Mijn TV is ermee opgehouden, net wanneer ik mijn ps4 krijg. Wat een geluk 🙁

kun je even een screenshot maken van het probleem?
Dus het was je tv , niet je ps4 ?
[quote]Dus het was je tv , niet je ps4 ?[/quote]
Is idd mogelijk