Topic: playstation camera vastzetten

30 november 2013om 15:59

Gisteren had ik de playstation camera uit de doos gehaald en zag ik dat ik het apparaat moest vastzetten op de tv met een kansloos dubbelzijdig plakkertje.
Toch geprobeerd, maar natuurlijk viel de camera nu een minuut of wat naar beneden ….. ja, hij doet het nog 🙂

Heeft iemand een tip om dat ding een beetje goed op een flatscreen te zetten? Ik zag bij IGN dat er een soort standaard bij hun camera zat. Die zat er bij mij niet bij. Iemand met een camera al goede ervaringen na één dag?

4 reacties

  1. User  avatar
    761 XP

    voor/onder je tv zetten, daar dient het dubbelzijdig plakkertje voor. Niet voor op je flat screen, daar is mijn LG te smal voor.

    0
  2. User  avatar
    24 XP

    [quote]Gisteren had ik de playstation camera uit de doos gehaald en zag ik dat ik het apparaat moest vastzetten op de tv met een kansloos dubbelzijdig plakkertje.
    Toch geprobeerd, maar natuurlijk viel de camera nu een minuut of wat naar beneden ….. ja, hij doet het nog 🙂

    Heeft iemand een tip om dat ding een beetje goed op een flatscreen te zetten? Ik zag bij IGN dat er een soort standaard bij hun camera zat. Die zat er bij mij niet bij. Iemand met een camera al goede ervaringen na één dag?[/quote]

    misschien deze?
    [url]http://www.bol.com/nl/p/4gamers-playstation-4-eye-camera-standaard-ps4-official-licensed/9200000019664093/?bltg=itm_event%3dclick%26cnt_disp%3dMHP%26mcm_ccd%3dHAGO%26mcm_refdate%3d20131118%26mcm_cstep%3d1%26slt_subch%3dopn1%26pg_nm%3dmain%26slt_id%3d803%26slt_nm%3d1N-MCM-slot-opn1-mhp%26slt_pos%3dB2%26slt_owner%3dmcm%26itm_type%3dproduct%26itm_lp%3d1%26itm_id%3d9200000019664093%26itm_role%3din&promo=main_803_HAGO-1N-MCM-slot-opn1-mhp_B2_product_1_9200000019664093[/url]

    0
  3. User  avatar
    9970 XP

    Is een idee, maar mijn tv is nog dunner dan het voorbeeld, die van mij is maar een paar centimeter

    0
  4. User  avatar
    1157 XP

    [quote]voor/onder je tv zetten, daar dient het dubbelzijdig plakkertje voor. Niet voor op je flat screen, daar is mijn LG te smal voor.[/quote]

    Daar staat ie nu ook ….tijdelijk want mijn jongste gaat er steeds mee aan de haal 🙂

    [quote]misschien deze?
    [url]http://www.bol.com/nl/p/4gamers-playstation-4-eye-camera-standaard-ps4-official-licensed/9200000019664093/?bltg=itm_event%3dclick%26cnt_disp%3dMHP%26mcm_ccd%3dHAGO%26mcm_refdate%3d20131118%26mcm_cstep%3d1%26slt_subch%3dopn1%26pg_nm%3dmain%26slt_id%3d803%26slt_nm%3d1N-MCM-slot-opn1-mhp%26slt_pos%3dB2%26slt_owner%3dmcm%26itm_type%3dproduct%26itm_lp%3d1%26itm_id%3d9200000019664093%26itm_role%3din&promo=main_803_HAGO-1N-MCM-slot-opn1-mhp_B2_product_1_9200000019664093[/url][/quote]

    Die had ik ook bij IGN gezien. Die ga ik dan maar bestellen. Bedankt

    0