Forum

Topic: Even een vraagje!!

Anoniem's avatar

Hoe lang duurt het echt voor dat Killzone volledig op je PS4 staat dus echt de 45 GB!!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Bij ongeveer 10 minuten. Van disc dan. Digitaal weet ik niet

  2. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Hoe lang duurt het echt voor dat Killzone volledig op je PS4 staat dus echt de 45 GB!!

    Bij mij 5 min. Het makkelijkste vind ik is dat als je de game zat bent of even niet meer speelt dat je hem kan verwijderen en later net zo makkelijk weer kan installeren

  3. 7 XP
    dikkiedirk's avatar

    Is het verstandig om al meteen een grotere harddisk te plaatsen? Zo ja, welke? Hitachi 1500 GB?

  4. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Is het verstandig om al meteen een grotere harddisk te plaatsen? Zo ja, welke? Hitachi 1500 GB?

    Seagate SSHD 1TB is ook een hele goede optie. Kost tussen de € 80-90. Ik heb hem bij Alternate besteld. Zit al in mijn PS4 en werkt prima. Laad games ook sneller als degene die er in zit.

  5. 7 XP
    dikkiedirk's avatar

    Seagate SSHD 1TB is ook een hele goede optie. Kost tussen de € 80-90. Ik heb hem bij Alternate besteld. Zit al in mijn PS4 en werkt prima. Laad games ook sneller als degene die er in zit.

    Welke merk zit er standaard in? Is ie ook 5400rpm? Heb jij de Seagate 7200 of 5400?