Topic: Even een vraagje!!

30 november 2013om 16:28

Hoe lang duurt het echt voor dat Killzone volledig op je PS4 staat dus echt de 45 GB!!

5 reacties

1. User  avatar
    149 XP

Bij ongeveer 10 minuten. Van disc dan. Digitaal weet ik niet

0
  2. User  avatar
    1053 XP

[quote]Hoe lang duurt het echt voor dat Killzone volledig op je PS4 staat dus echt de 45 GB!![/quote]

Bij mij 5 min. Het makkelijkste vind ik is dat als je de game zat bent of even niet meer speelt dat je hem kan verwijderen en later net zo makkelijk weer kan installeren

0
  3. User  avatar
    4 XP

Is het verstandig om al meteen een grotere harddisk te plaatsen? Zo ja, welke? Hitachi 1500 GB?

0
  4. User  avatar
    3028 XP

[quote]Is het verstandig om al meteen een grotere harddisk te plaatsen? Zo ja, welke? Hitachi 1500 GB?[/quote]

Seagate SSHD 1TB is ook een hele goede optie. Kost tussen de € 80-90. Ik heb hem bij Alternate besteld. Zit al in mijn PS4 en werkt prima. Laad games ook sneller als degene die er in zit.

0
  5. User  avatar
    4 XP

[quote]Seagate SSHD 1TB is ook een hele goede optie. Kost tussen de € 80-90. Ik heb hem bij Alternate besteld. Zit al in mijn PS4 en werkt prima. Laad games ook sneller als degene die er in zit.[/quote]

Welke merk zit er standaard in? Is ie ook 5400rpm? Heb jij de Seagate 7200 of 5400?

0