Forum

Topic: Season pass COD: Ghosts, waar is mijn digital content pack?

Anoniem's avatar

Ik heb ‘in game’ een season pass gekocht. Als het goed is zou ik een Team Leader Digital Pack met unieke multiplayer character head, weapon camo en andere digitale items krijgen.

Helaas heb ik deze niet gehad, meer mensen hier last van?

Kan ik in Ghosts ergens checken of mijn season pass correct geactiveerd is? (Hij staat onder services, als ik op de computer inlog in de store staat dat ik hem gekocht heb. Dit staat niet als ik op de ps4 naar de store ga en de ‘in game’ store kan na mijn aankoop niet meer worden geladen.)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Zou het iets te maken kunnen hebben met het feit dat het inwisselen van codes vandaag uitgeschakeld is op PSN?
    Misschien dat je dat dat soort dingen weer kan benaderen als die functie weer aan staat?

  2. 75 XP
    waterstof's avatar

    Er lijkt duidelijk iets niet in orde, maar dit lijkt mij niet in verband staan met het inwisselen van codes. Kon het immers ook gewoon ‘in game’ aanschaffen en betalen.