Forum

Topic: Killzone Shadow Fall multiplayer

Anoniem's avatar

Hallo,

Zijn er ook mensen die gezellig af en toe zin hebben om een potje
Killzone te spelen?
Partychat erbij en knallen maar!

(Voeg me maar toe)

Groet,

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 8 XP
    raiden1985's avatar

    Ik voeg je even toe vanavond πŸ™‚ Lijkt me leuk. Niet dat ik goed ben ofzo…

  2. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Hallo,

    Zijn er ook mensen die gezellig af en toe zin hebben om een potje
    Killzone te spelen?
    Partychat erbij en knallen maar!

    (Voeg me maar toe)

    Groet,

    Heb killzone omgerolen voor FIFA

  3. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ik voeg je even toe vanavond πŸ™‚ Lijkt me leuk. Niet dat ik goed ben ofzo…

    Oke leuk!

    Zie ik je vanavond wel.

  4. 145 XP
    Out_Of_Ammo's avatar

    ik zal ook eens kijken om jullie toe te voegen, normaal speel ik nooit met chatten erbij, lijkt me leuk om eens te proberen

  5. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik kan morgen wel na 5uur PSN is MCLERC weet niet of party chat gaat lukken , heb geen headset wil wel kijken of mijn Sony MDR-XB910 heeft een mic hopelijk werkt die πŸ˜€

  6. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ik kan morgen wel na 5uur PSN is MCLERC weet niet of party chat gaat lukken , heb geen headset wil wel kijken of mijn Sony MDR-XB910 heeft een mic hopelijk werkt die πŸ˜€

    Er zat een bij je PS4 toch?

    Heb even een paar probleempjes met me internet thuis.
    Ben druk bezig met een oplossing moet alleen wachten op me nieuwe router.
    Klote experiabox v8 ding ondersteunt geen online gaming via WiFi

  7. 1199 XP
    chris65's avatar

    compleet oftopic maar ik wil het toch even kwijt, maar ik vind killzone echt een lastig/moeilijk spel om te spelen. Ik speel de singleplayer op normal, maar kom er bijna niet doorheen. Telkens wordt ik compleet verrast door vijanden die ineens ergens vandaan komen, terwijl ik het hele gebied daarvoor het leeggeknald en het alarm heb uitgezet. Daar helpt geen scan tegen of ik moet echt voor elke stap die ik neem een scan uitvoeren.
    Iemand een tip voor me (behalve de voor de hand liggende door hem op makkelijk te zetten)?

  8. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    compleet oftopic maar ik wil het toch even kwijt, maar ik vind killzone echt een lastig/moeilijk spel om te spelen. Ik speel de singleplayer op normal, maar kom er bijna niet doorheen. Telkens wordt ik compleet verrast door vijanden die ineens ergens vandaan komen, terwijl ik het hele gebied daarvoor het leeggeknald en het alarm heb uitgezet. Daar helpt geen scan tegen of ik moet echt voor elke stap die ik neem een scan uitvoeren.
    Iemand een tip voor me (behalve de voor de hand liggende door hem op makkelijk te zetten)?

    Nou dat vind ik ook kan ook wel even een tip gebruiken.
    Ik kan op normaal bij de meeste game’s lekker door knallen zonder al teveel moeite.
    Ga er daarna meestal nog een keer door op moeilijk.
    Ik denk dat dat niet gaat lukken met Killzone.

  9. 8 XP
    raiden1985's avatar

    Mijn ervaring is dat wanneer ik echt in paniek ben in single player de owl gebruik. Maar het opeens vijanden ergens vandaan komen heb ik ook wel last van πŸ™‚

  10. 1199 XP
    chris65's avatar

    Gelukkig ben ik niet de enige zo te zien πŸ™‚

  11. 101 XP
    Nick299's avatar

    ik vind deze killzone er werkelijk prachtig uit zien. maar het is gewoon kut om de singleplayer te spelen. Het is totaal onoverzichtelijk. ik weet vaak geeneens waar ik heen moet. je kunt allemaal extra onzin dingen verzamelen, en die owl aansturen is na 5 min ook niet meer leuk. het is me toch tegengevallen dit spel. de multi player speelt wel lekker, alleen vind ik de menuΒ΄s en statistieken borden veel te onoverzichtelijk. ik wil gewoon weer zoals bij alle shooters van sld naar generaal kunnen toewerken. nu heb ik voor me gevoel niet echt een doel om naar toe te spelen.

  12. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    Helemaal mee eens hierboven, mp is niet echt bepaald leuk en sp heb ik maar uitgegooid naar een uur.

  13. 821 XP
    Crusader's avatar

    Ben ook met moeite en veel frustratie door eerste echte missie heen gekomen op Hard.
    Wilde hem terug zetten halverwege maar ging niet meer.

  14. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik snap niet dat mensen zo zeuren over een game als de topic wie wil er met mij een multiplayer potje spelen?

    Heb killzone omgerolen voor FIFA

    Wat een domme opmerking. Ik heb een kipfilet gegeten met aardappelen als we toch even offtopic gaan. πŸ˜‰

  15. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Wat een domme opmerking. Ik heb een kipfilet gegeten met aardappelen als we toch even offtopic gaan. πŸ˜‰

    Lekker offtopic: Ik heb net zuurkool op met worst.