Forum

Topic: Tip voor horizontale geplaatste ps4 !!!

Anoniem's avatar

hey
Ik heb vandaag zo een ronde rubberen plaatjes gaan halen voor mijn ps4.

Omdat de mijne horizontaal ligt en ik eens voelde na een spelsessie aan de onderkant die voelde nog redelijk warm aan .

Dan heb ik maar die toepjes +/- 5mm hoog aangeplak want dit is zelfklevend
en ik moet zeggen dat je toch het verschil voelt als er onderaan ook lucht aan kan .

Een 2de voordeel is dat de ps4 nu stabiel staat en goed vast .

Vraagje zijn er nog ps4 gamer die dit gedaan hebben want ik kan je echt vertellen dit is een goeie tip .

Ondertussen effe gekeken waar hij vandaan komt en er staat mooi Japan op.

Zijn er nog goeie tips ?,

Plaats ze dan kunnen wij er ook van leren

beste en veel gameplezier 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Ja, ik heb dit toevallig ook gedaan. Ik heb er van die rubbertjes onder geplakt (nah ja niet geplakt, gelegd, want ik heb het tape er niet afgehaald….) omdat ik mijn Turtle Beach PX4 headset moest aansluiten. Bij mij zit er standaard een USB aangesloten. Die heb ik nu onder mijn PS4 doorlopen netjes weggewerkt naar achter mijn kast in (ik hou van nette afwerking.)
    Het zijn van die rubbertjes die je normaal onder stoelpoten plakt zodat je vloer niet beschadigd weet je wel

    Vanaf een anderhalve meter zie je al niet eens meer dat ze er onder zitten dus het stoort niet eens.
    Qua warmte niet eens getest. Maar als het klopt wat jij zegt heb ik hier dus een win win situatie 😀

  2. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Is dat dan wel stabiel? Ik denk dat als je rubbertjes onder legt om ‘m rechtop te laten staan dat het niet lang duurt tot het ding omvalt.

    Sony verkoopt een plastic standaard voor de belachelijke prijs van €20,- waarmee je ‘m rechtop kan plaatsen. Ik hou ‘m gewoon horizontaal zonder rubbertjes, als die kapot gaat door oververhitting is dat niet mijn probleem, maar Sony’s probleem. Garantie weetjewel;-)

    Edit: Oh, excuus. Het is niet om de console rechtop te laten staan. Tweede alinea geldt echter nog steeds 😛

  3. 53 XP
    Kevace's avatar

    Off-topic

    Waar ergens kun je op de doos zien of de PS4 uit Japan of China komt?

  4. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Off-topic

    Waar ergens kun je op de doos zien of de PS4 uit Japan of China komt?

    Aan de onderkant van je ps4 als het goed is.

  5. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Aan de onderkant van je ps4 als het goed is.

    Klopt, bij mij staat er Made in China.

  6. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Ik heb zo het idee dat de bundel ps4’s made in japan zijn, en derest made in china.

  7. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Ik heb zo het idee dat de bundel ps4’s made in japan zijn, en derest made in china.

    Ik denk andersom, want ik heb zelf ook een bundel. Miisschien is het gewoon totale willekeur, dat kan ook.

  8. 821 XP
    Crusader's avatar

    Ik heb zo het idee dat de bundel ps4’s made in japan zijn, en derest made in china.

    Ik heb een bundel, mijn collega niet. Beiden made in China.

  9. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik heb een bundel, mijn collega niet. Beiden made in China.

    Ik ook Killzone Bundel . hij komt uit China Foxconn D3. werkt super

  10. 418 XP
    jeep82's avatar

    ik ook made in chine gewone bundell werk wel goed