Topic: Fast and Furious "Paul Walker" overleden

01 december 2013om 10:41

Hierbij breng ik de Psx-sense gebruiker het tragische nieuws.
Mijn medeleven aan familie en vrienden van Paul Walker.

[url]http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/1750152/2013/12/01/Fast-Furious–acteur-Paul-Walker-dood-bij-auto-ongeluk.dhtml[/url] [img]http://www.telegraaf.nl/incoming/article22102162.ece/ALTERNATES/sectionImage1500x1500/Paul+Walker.jpg[/img]

12 reacties

  1. User  avatar
    1299 XP

    Ik had het inderdaad gelezen. Ook foto’s gezien van een auto waarvan je alleen nog de velgen ziet. Doet me afvragen hoe hard ze wel niet gereden hebben. Enorm triest voor de nabestaanden, met name zijn 15-jarige dochter..

    0
  2. User  avatar
    2812 XP

    Ben nooit een enorme fan geweest van zijn werk, maar toch… dit is echt triest. R.I.P.

    0
  3. User  avatar
    1100 XP

    Vond hem wel goed in fast and furious films,ben nu zijn laatste film aan het downloaden HOURS 2013.
    R.I.P.

    0
  4. User  avatar
    410 XP

    RIP Paul Walker , maar moest dit echt op psx-sense????

    0
  5. User  avatar
    1039 XP

    [quote]RIP Paul Walker , maar moest dit echt op psx-sense????[/quote]

    Had je goed gekeken dan had je gezien dat het in het films topic staat, dus ja dit moest op psx-sense.

    0
  6. User  avatar
    491 XP

    Vind ik ook! Triest nieuws dit inderdaad… RIP

    0
  7. User  avatar
    496 XP

    Triest nieuws inderdaad. Maar de vraag blijft natuurlijk:””reed ie ook to Fast and Furious””

    0
  8. User  avatar
    410 XP

    [quote]Had je goed gekeken dan had je gezien dat het in het films topic staat, dus ja dit moest op psx-sense.[/quote]

    OOh haha ik wist niet eens dat psx-sense een film topic had 😉

    0
  9. Mechromancer's avatar

    requiescat in pace

    0
  10. User  avatar
    5395 XP

    Hij was samen met Vin toch echt wel hét icoon voor de F&F films voor mij. Echt triest dit. R.I.P. 🙁

    0
  11. User  avatar
    321 XP

    R.I.P. Paul.

    Benieuwd wat Universal gaat doen nu met F&F 7

    0
  12. User  avatar
    2812 XP

    [quote]R.I.P. Paul.

    Benieuwd wat Universal gaat doen nu met F&F 7[/quote]

    Film uitstellen, maar niet annuleren… dat is mijn gok. De reeks brengt geld op, dus ik zie ze niet stoppen met de franchise (zeggen dat hij het zo gewild zou hebben, dat soort dingen), dus ik denk: ofwel vervangen ze hem, ofwel sterft-ie in film 7 (of tussen film 6 en 7) off-screen.

    0