Hierbij breng ik de Psx-sense gebruiker het tragische nieuws.
Mijn medeleven aan familie en vrienden van Paul Walker.
Topic: Fast and Furious "Paul Walker" overleden
01 december 2013om 10:41
Hierbij breng ik de Psx-sense gebruiker het tragische nieuws.
Mijn medeleven aan familie en vrienden van Paul Walker.
Ik had het inderdaad gelezen. Ook foto’s gezien van een auto waarvan je alleen nog de velgen ziet. Doet me afvragen hoe hard ze wel niet gereden hebben. Enorm triest voor de nabestaanden, met name zijn 15-jarige dochter..
Ben nooit een enorme fan geweest van zijn werk, maar toch… dit is echt triest. R.I.P.
Vond hem wel goed in fast and furious films,ben nu zijn laatste film aan het downloaden HOURS 2013.
R.I.P.
RIP Paul Walker , maar moest dit echt op psx-sense????
[quote]RIP Paul Walker , maar moest dit echt op psx-sense????[/quote]
Had je goed gekeken dan had je gezien dat het in het films topic staat, dus ja dit moest op psx-sense.
Vind ik ook! Triest nieuws dit inderdaad… RIP
Triest nieuws inderdaad. Maar de vraag blijft natuurlijk:””reed ie ook to Fast and Furious””
[quote]Had je goed gekeken dan had je gezien dat het in het films topic staat, dus ja dit moest op psx-sense.[/quote]
OOh haha ik wist niet eens dat psx-sense een film topic had 😉
requiescat in pace
Hij was samen met Vin toch echt wel hét icoon voor de F&F films voor mij. Echt triest dit. R.I.P. 🙁
R.I.P. Paul.
Benieuwd wat Universal gaat doen nu met F&F 7
[quote]R.I.P. Paul.
Benieuwd wat Universal gaat doen nu met F&F 7[/quote]
Film uitstellen, maar niet annuleren… dat is mijn gok. De reeks brengt geld op, dus ik zie ze niet stoppen met de franchise (zeggen dat hij het zo gewild zou hebben, dat soort dingen), dus ik denk: ofwel vervangen ze hem, ofwel sterft-ie in film 7 (of tussen film 6 en 7) off-screen.