Forum

Topic: [OOT] Knack!

Anoniem's avatar

Ik wou toch even melden dat ondanks alle slechte en negatieve reviews(behalve psx-sense) moet ik zeggen dat ik Knack echt een onwijs leuk en ook mooi spel vind. Die losse onderdelen van Knack zijn echt prachtig. Dus ik kan hem zeker aanraden. Ik dacht deel het even met jullie voor als je nog een leuk spel zoekt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. Redacteur - 62 XP
    steescake's avatar

    Daar ben ik het helemaal mee eens! Heerlijk spel, ziet er mooi uit en zorgt voor veel vermakelijke uren

  2. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik wacht tot ie naar de instant game collection komt ๐Ÿ˜‰

  3. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Ik wacht tot ie naar de instant game collection komt ๐Ÿ˜‰

    Als het dan zover is ga je er veel plezier aan beleven

  4. 17 XP
    mafkeezzz's avatar

    Helaas nog geen ps4, wel knack gezien bij toysXL in breda.

    Zier er grandioos leuk uit!

  5. 357 XP
    Mausie's avatar

    Is indd leuk spel, heb hem er ok maar bij gehaald, en tot nu zeker te vreden.

  6. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Ja is echt een toffe game ๐Ÿ˜€

  7. 362 XP
    Coelers's avatar

    Erg leuk spel inderdaad. Jammer dat de companionapp niet meer goed werkt bij mij. Ik heb wat spullen kunnen versturen maar nu ziet ie niks meer.

  8. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Net uitgespeeld, als een vriend van mij zn ps4 heeft wil ik hem platinum halen, hoogste niveau co op ๐Ÿ™‚

  9. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Net uitgespeeld, als een vriend van mij zn ps4 heeft wil ik hem platinum halen, hoogste niveau co op ๐Ÿ™‚

    Heb je snel gedaan!
    Hoeveel uur heb je nodig om hem uit te spelen?

  10. 586 XP
    Zuko's avatar

    Als je KNACK uitgespeeld heb, kan je dan nog iets extra’s doen ?

  11. 362 XP
    Coelers's avatar

    Welke moeilijkheidsgraad heb je m uitgespeeld? Ik speel m op de hoogste moeilijkheidsgraad. Vind het af en toe best een lastig spel.

  12. 33 XP
    riico1's avatar

    ik wacht nog steeds op mn ps4 ik heb killzone shadow fall al liggen en heb fifa en cod ghosts voor de ps3 maar die ga ik upgraden naar 4.

    maar is knack 60euro waard of beter even wachten

  13. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ik vind het een aardig spel. Al moet ik zeggen dat ik de laatste dagen vooral need for speed aan het spelen ben.

  14. 1 XP
    appledaan's avatar

    Ik twijfel enorm om deze aan te schaffen. Lijkt mij een enorm leuk spel maar straks valt die tegen en heb ik m voor niks gekocht. Iemand tips?

  15. 362 XP
    Coelers's avatar

    Gewoon kopen. Ik heb m sinds launch en t is echt een erg leuke game!

  16. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik twijfel enorm om deze aan te schaffen. Lijkt mij een enorm leuk spel maar straks valt die tegen en heb ik m voor niks gekocht. Iemand tips?

    Ik heb de game zelf niet, maar wat me opvalt is dat de officiรซle gamepers enorm negatief is over de game en dat willekeurige mensen op fora enzo de game erg leuk vinden. Mijn tip: luister niet naar alle negatieve reviews van grote gamesites, maar bekijk gewoon zelf lekker wat gameplay op internet. Dan kan je zelf oordelen of het wat voor je is. Degene die dat voor jou het best kan beslissen ben jij zelf.

  17. 362 XP
    Coelers's avatar

    Iemand knack ondertussen al uitgespeeld? Ik ben nu bij hoofdstuk 11 en vind het spel eigenlijk steeds beter worden. Knack is trouwens ook een fantastische game voor remoteplay. Ik heb ruim 70% via de Vita gespeeld.

  18. 249 XP
    Timon's avatar

    Gisteren ook even Knack gespeeld in de MM Breda, lijkt me een leuke game voor jong en oud!

  19. 357 XP
    Mausie's avatar

    Iemand knack ondertussen al uitgespeeld? Ik ben nu bij hoofdstuk 11 en vind het spel eigenlijk steeds beter worden. Knack is trouwens ook een fantastische game voor remoteplay. Ik heb ruim 70% via de Vita gespeeld.

    Ben met laatste bezig, maar ben even iets meer bezig met COD op dit moment, en indd is goed spel voor remote play, hier het zelfde gedaan.

  20. 362 XP
    Coelers's avatar

    Vandaag uitgespeeld trouwens. 13-5 hoofdstukken. Nu opnieuw begonnen met super moeilijk. Vond moeilijk soms al lastig..