beeld word soms wazig zo als op dit filmpje bij 3 sec en 8 secone zie je het.
wie heefd hier ook last van? en wat zal het zijn?
beeld word soms wazig zo als op dit filmpje bij 3 sec en 8 secone zie je het.
wie heefd hier ook last van? en wat zal het zijn?
[quote]http://www.youtube.com/watch?v=W_rDw18Nw10
beeld word soms wazig zo als op dit filmpje bij 3 sec en 8 secone zie je het.
wie heefd hier ook last van? en wat zal het zijn?[/quote]
Dat zit in het spel en is al een topic over op het forum
Ik heb ook contstant last van freeses en crashes/errors met battlefield4. Ook het laden van textures online gaat niet van een laaie dakje:P Ongelooflijk wat een gelul der met BF is. Ik heb hem ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd helpt niks. Met killzone en cod heb ik 0 problemen.
[quote]Dat zit in het spel en is al een topic over op het forum[/quote]
Volgens mij is dat andere topic gestart door ene jeep82
[quote]Volgens mij is dat andere topic gestart door ene jeep82[/quote]
Klopt maar nu even filmpje er bij. Is het even duidelijker wat de problemen zijn
Dit is het EMP effect.
Zit ook een waas af en toe in het menu, echt belachelijke effecten. Snap niet dat DICE alweer van dat soort troep erin stopt. Het is een pracht game, maar iets minder onzin eromheen was welkom geweest.
[quote]Dit is het EMP effect.[/quote]
Krijg je dat ook als je gewoon stil staat bij je spawn punt. Lijkt mij dat het niet in de game hoort
sorry je hebt gelijk. dit is echt klote speelt voor geen meter zo als je steeds die emp ecffect krijgt vind er niks aan heb je een in je sniper vizier en blurp mis door dat ecffect
http://www.youtube.com/watch?v=SN9uTUMN16Q
[quote]Krijg je dat ook als je gewoon stil staat bij je spawn punt. Lijkt mij dat het niet in de game hoort
sorry je hebt gelijk. dit is echt klote speelt voor geen meter zo als je steeds die emp ecffect krijgt vind er niks aan heb je een in je sniper vizier en blurp mis door dat ecffect
http://www.youtube.com/watch?v=SN9uTUMN16Q%5B/quote%5D
Nee het is in ieder geval niet fijn nee haha,op ps3 was dat niet maar voor de rest echt super op ps4!
was al bang dat ik de eenigste was . kon er weinig over vinden, en zoek dan maar eens in het engels haha,
maar ind vervelend