Forum

Topic: FIFA14 Co-Op Seizoenen?

Anoniem's avatar

Hallo psx-ers,

Ik heb zelf nog geen ps4, maar wel fifa14 in de aanslag om te kunnen spelen zodra ik mijn ps4 heb!
Ik heb begrepen dat fifa14 een nieuwe feature heeft op de ps3/xbox360.
Dit is namelijk Co-Op seizoenen.
Mij lijkt die feature heel leuk om te gebruiken samen met vrienden,
maar zit die feature eigenlijk op de ps4?
Ik heb namelijk gelezen dat dit niet het geval is, maar ik hoop dat een van jullie mij kan vertellen, dat die feature wel op de ps4 zit!

Ik hoor het graag,

Groetjes!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Hallo psx-ers,

    Ik heb zelf nog geen ps4, maar wel fifa14 in de aanslag om te kunnen spelen zodra ik mijn ps4 heb!
    Ik heb begrepen dat fifa14 een nieuwe feature heeft op de ps3/xbox360.
    Dit is namelijk Co-Op seizoenen.
    Mij lijkt die feature heel leuk om te gebruiken samen met vrienden,
    maar zit die feature eigenlijk op de ps4?
    Ik heb namelijk gelezen dat dit niet het geval is, maar ik hoop dat een van jullie mij kan vertellen, dat die feature wel op de ps4 zit!

    Ik hoor het graag,

    Groetjes!

    Co-op seizoenen zit er zeker in. Gister met maat online gespeeld in één team. Zaten in divisie 5.

  2. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Wat ik zo triest vind is dat dit tot FIFA 12 altijd al kon met 2-7 controllers maar ze dat eruit hebben gehaald om nu dit als “nieuwe feature” te promoten. Zodat je een extra PS4 koopt, en een extra exemplaar FIFA. Teringlijers. FIFA is altijd leuk geweest om met vrienden thuis op de bank te spelen, maar buiten de kick-off potjes om is daar niet veel meer van over.