Topic: [TK][TR][GEZ]PS3 /PS Vita/PC Games

01 december 2013om 22:49

Alle spellen zijn in uitstekende staat en compleet. Eventuele codes zijn gebruikt.
[u][b]Ik doe niet aan kopen[/b][/u], dus de gezochte spellen wil ik alleen ruilen tegen mijn aanbod. Andere games dan aangegeven mogen ook aangeboden worden.

Richtprijzen zijn exclusief verzendkosten.

[b]Te koop/te ruil:[/b] [b]Collector’s/Special Editions[/b] Dragon Age: Origins Collector’s Edition [url=”http://i43.tinypic.com/n5kmj9.jpg”]foto[/url] Mafia II Collector’s Edition [url=”http://i44.tinypic.com/21loj7o.jpg”]foto1[/url] [url=”http://i44.tinypic.com/2dqb6d.jpg”]foto2[/url] Max Payne 3 Special Edition [url=”http://i43.tinypic.com/15dq49e.jpg”]foto1[/url] [url=”http://i41.tinypic.com/2d8ff2u.jpg”]foto2[/url] [url=”http://i41.tinypic.com/vol5yp.jpg”]foto3[/url] [url=”http://i41.tinypic.com/1236wrb.jpg”]foto4[/url] The Elder Scrolls V: Skyrim Collector’s Edition (liefst ruilen tegen Skyrim + betaling) [url=”http://i44.tinypic.com/2gwbc4k.jpg”]foto1[/url] [url=”http://i39.tinypic.com/inephx.jpg”]foto2[/url] [url=”http://i43.tinypic.com/1zzjjac.jpg”]foto3[/url] [b]PS3[/b] Army of Two
Battlefield: Bad Company 2
Far Cry 2
Gran Turismo 5 Prologue
Resistance: Fall of Man
Resistance 3

[b]PC[/b] Batman: Arkham City SEALED 2x

[b]Gezocht:[/b] [b]PS3[/b] Assassin’s Creed IV: Black Flag
Darksiders 2
Diablo III
The Last of Us
Splinter Cell: Blacklist

Ik sta op de trusted list [url=”http://www.budgetgaming.nl/forum.php?template=forum&page=topic&forum_id=16&topic_id=15″]hier[/url] en [url=”http://www.insidegamer.nl/forum/topic/36224/”]hier[/url].

15 reacties

  1. User  avatar
    117 XP

    Uncharted 2 geruild. God of War III niet langer gezocht.

    0
  2. User  avatar
    128 XP

    Wat bedoel je met de Skyrim Collector’s Edition? Je hebt Skyrim en je wilt er Skyrim + betaling voor terug?

    0
  3. User  avatar
    117 XP

    [quote]Wat bedoel je met de Skyrim Collector’s Edition? Je hebt Skyrim en je wilt er Skyrim + betaling voor terug?[/quote]
    Ik heb de Skyrim Collector’s Edition. Ik hoef deze editie niet mee met al die poespas, echter zou ik het zelf spel wel willen blijven spelen. Ik wil dus graag ruilen voor de normale editie, en dan met bijbetaling van de andere kant (anders is het natuurlijk geen eerlijke deal). Ik kan het natuurlijk ook voor alleen geld doen, alleen is de prijs dan wat hoger.

    0
  4. User  avatar
    128 XP

    [quote]Ik heb de Skyrim Collector’s Edition. Ik hoef deze editie niet mee met al die poespas, echter zou ik het zelf spel wel willen blijven spelen. Ik wil dus graag ruilen voor de normale editie, en dan met bijbetaling van de andere kant (anders is het natuurlijk geen eerlijke deal). Ik kan het natuurlijk ook voor alleen geld doen, alleen is de prijs dan wat hoger.[/quote]
    Ik zeg niet dat ik direct interesse heb, maar hoeveel vraag je ervoor?

    0
  5. User  avatar
    117 XP

    Zonder te ruilen: 60 euro exclusief verzenden.

    0
  6. User  avatar
    1793 XP

    [quote]Zonder te ruilen: 60 euro exclusief verzenden.[/quote]

    LMAO: jij hebt gewoon de collector editie die ik vroeger altijd al wou. Maar ik ben gestopt met collecteren omdat ik inzag dat het zeer mooi maar ook VERLEIDELIJK WAS…opzich ben je bijna nooit iets met die extra’s…

    Het gaat hem hier over de MAFFIA 2 collectors editie!
    Ik zou hem houden en verkopen op eBay voor een goudmijn 😛

    Dit was mijn collectie…

    http://i.imgur.com/QEHa48h.jpg

    http://i.imgur.com/yybah9H.jpg

    http://i.imgur.com/WNAfRKA.jpg

    Ps: ik weet de prijzen en donkerste plekjes voor collectors edities ik zal jouw prijzen echt niet doen aanvallen… Maar misschien weet jezelf ook wel dat de SKYRIM bv ….. Is 😛

    0
  7. User  avatar
    117 XP

    Wow toffe collectie hoor! Maar je bedoelt dus dat de Skyrim CE en Mafia 2 CE veel waard zijn? Ik zie Mafia 2 voor €20 (buy it now) op ebay staan. Echter staat de Skyrim CE wel voor bijzonder hoge prijzen op ebay (en zeer schaars). Bedankt voor de tip! Ik ga m op ebay zetten dan denk ik.

    Het enige wat me weerhoud om dat te doen is het feit dat er met Paypal betaald moet worden. Ik vind Paypal een goed betaal middel voor kopers, maar voor verkopers is het nogal vervelend. Paypal heeft de vorige keer mijn geld een maand vastgehouden voordat ik het kreeg.

    0
  8. User  avatar
    1793 XP

    [quote]Wow toffe collectie hoor! Maar je bedoelt dus dat de Skyrim CE en Mafia 2 CE veel waard zijn? Ik zie Mafia 2 voor €20 (buy it now) op ebay staan. Echter staat de Skyrim CE wel voor bijzonder hoge prijzen op ebay (en zeer schaars). Bedankt voor de tip! Ik ga m op ebay zetten dan denk ik.

    Het enige wat me weerhoud om dat te doen is het feit dat er met Paypal betaald moet worden. Ik vind Paypal een goed betaal middel voor kopers, maar voor verkopers is het nogal vervelend. Paypal heeft de vorige keer mijn geld een maand vastgehouden voordat ik het kreeg.[/quote]

    Als je het echt wil weten: de skyrim collector is maar 35 waard. De maffia 2 is een ware zeldzame hit aan het worden. Soms wordt het verkocht aan goedkope prijzen omdat de verkopers van niets weten 🙂

    0
  9. User  avatar
    117 XP

    Uncharted: Golden Abyss verkocht, Killzone 2 geruild.

    0
  10. User  avatar
    117 XP

    Killzone 3 geruild. Metro: Last Light niet langer gezocht.

    0
  11. User  avatar
    4 XP

    Ik heb bf4 voor je incl dlc. China rising

    0
  12. User  avatar
    117 XP

    [quote]Ik heb bf4 voor je incl dlc. China rising[/quote]
    Je weet dat ik alleen aan ruilen doe en niet kopen?

    0
  13. User  avatar
    117 XP

    Ratchet & Clank: Tools of Destruction verkocht. Battlefield 4 niet langer gezocht.

    0
  14. User  avatar
    117 XP

    Far Cry 3 verkocht, Batman: Arkham Origins niet meer gezocht.

    0
  15. User  avatar
    9074 XP

    [quote]LMAO: jij hebt gewoon de collector editie die ik vroeger altijd al wou. Maar ik ben gestopt met collecteren omdat ik inzag dat het zeer mooi maar ook VERLEIDELIJK WAS…opzich ben je bijna nooit iets met die extra’s…

    Het gaat hem hier over de MAFFIA 2 collectors editie!
    Ik zou hem houden en verkopen op eBay voor een goudmijn 😛

    Dit was mijn collectie…

    [url]http://i.imgur.com/QEHa48h.jpg[/url]

    [url]http://i.imgur.com/yybah9H.jpg[/url]

    [url]http://i.imgur.com/WNAfRKA.jpg[/url]

    Ps: ik weet de prijzen en donkerste plekjes voor collectors edities ik zal jouw prijzen echt niet doen aanvallen… Maar misschien weet jezelf ook wel dat de SKYRIM bv ….. Is :P[/quote]

    Die steelcase van Tombraider heb je die nog? En is die mint dan zou ik het graag voor een redelijke prijs overnemen.

    0