Alle spellen zijn in uitstekende staat en compleet. Eventuele codes zijn gebruikt.
[u][b]Ik doe niet aan kopen[/b][/u], dus de gezochte spellen wil ik alleen ruilen tegen mijn aanbod. Andere games dan aangegeven mogen ook aangeboden worden.
Richtprijzen zijn exclusief verzendkosten.
[b]Te koop/te ruil:[/b] [b]Collector’s/Special Editions[/b] Dragon Age: Origins Collector’s Edition [url=”http://i43.tinypic.com/n5kmj9.jpg”]foto[/url] Mafia II Collector’s Edition [url=”http://i44.tinypic.com/21loj7o.jpg”]foto1[/url] [url=”http://i44.tinypic.com/2dqb6d.jpg”]foto2[/url] Max Payne 3 Special Edition [url=”http://i43.tinypic.com/15dq49e.jpg”]foto1[/url] [url=”http://i41.tinypic.com/2d8ff2u.jpg”]foto2[/url] [url=”http://i41.tinypic.com/vol5yp.jpg”]foto3[/url] [url=”http://i41.tinypic.com/1236wrb.jpg”]foto4[/url] The Elder Scrolls V: Skyrim Collector’s Edition (liefst ruilen tegen Skyrim + betaling) [url=”http://i44.tinypic.com/2gwbc4k.jpg”]foto1[/url] [url=”http://i39.tinypic.com/inephx.jpg”]foto2[/url] [url=”http://i43.tinypic.com/1zzjjac.jpg”]foto3[/url] [b]PS3[/b] Army of TwoBattlefield: Bad Company 2
Far Cry 2
Gran Turismo 5 Prologue
Resistance: Fall of Man
Resistance 3 [b]PC[/b] Batman: Arkham City SEALED 2x [b]Gezocht:[/b] [b]PS3[/b] Assassin’s Creed IV: Black Flag
Darksiders 2
Diablo III
The Last of Us
Splinter Cell: Blacklist
Ik sta op de trusted list [url=”http://www.budgetgaming.nl/forum.php?template=forum&page=topic&forum_id=16&topic_id=15″]hier[/url] en [url=”http://www.insidegamer.nl/forum/topic/36224/”]hier[/url].

Uncharted 2 geruild. God of War III niet langer gezocht.
Wat bedoel je met de Skyrim Collector’s Edition? Je hebt Skyrim en je wilt er Skyrim + betaling voor terug?
[quote]Wat bedoel je met de Skyrim Collector’s Edition? Je hebt Skyrim en je wilt er Skyrim + betaling voor terug?[/quote]
Ik heb de Skyrim Collector’s Edition. Ik hoef deze editie niet mee met al die poespas, echter zou ik het zelf spel wel willen blijven spelen. Ik wil dus graag ruilen voor de normale editie, en dan met bijbetaling van de andere kant (anders is het natuurlijk geen eerlijke deal). Ik kan het natuurlijk ook voor alleen geld doen, alleen is de prijs dan wat hoger.
[quote]Ik heb de Skyrim Collector’s Edition. Ik hoef deze editie niet mee met al die poespas, echter zou ik het zelf spel wel willen blijven spelen. Ik wil dus graag ruilen voor de normale editie, en dan met bijbetaling van de andere kant (anders is het natuurlijk geen eerlijke deal). Ik kan het natuurlijk ook voor alleen geld doen, alleen is de prijs dan wat hoger.[/quote]
Ik zeg niet dat ik direct interesse heb, maar hoeveel vraag je ervoor?
Zonder te ruilen: 60 euro exclusief verzenden.
[quote]Zonder te ruilen: 60 euro exclusief verzenden.[/quote]
LMAO: jij hebt gewoon de collector editie die ik vroeger altijd al wou. Maar ik ben gestopt met collecteren omdat ik inzag dat het zeer mooi maar ook VERLEIDELIJK WAS…opzich ben je bijna nooit iets met die extra’s…
Het gaat hem hier over de MAFFIA 2 collectors editie!
Ik zou hem houden en verkopen op eBay voor een goudmijn 😛
Dit was mijn collectie…
http://i.imgur.com/QEHa48h.jpg
http://i.imgur.com/yybah9H.jpg
http://i.imgur.com/WNAfRKA.jpg
Ps: ik weet de prijzen en donkerste plekjes voor collectors edities ik zal jouw prijzen echt niet doen aanvallen… Maar misschien weet jezelf ook wel dat de SKYRIM bv ….. Is 😛
Wow toffe collectie hoor! Maar je bedoelt dus dat de Skyrim CE en Mafia 2 CE veel waard zijn? Ik zie Mafia 2 voor €20 (buy it now) op ebay staan. Echter staat de Skyrim CE wel voor bijzonder hoge prijzen op ebay (en zeer schaars). Bedankt voor de tip! Ik ga m op ebay zetten dan denk ik.
Het enige wat me weerhoud om dat te doen is het feit dat er met Paypal betaald moet worden. Ik vind Paypal een goed betaal middel voor kopers, maar voor verkopers is het nogal vervelend. Paypal heeft de vorige keer mijn geld een maand vastgehouden voordat ik het kreeg.
[quote]Wow toffe collectie hoor! Maar je bedoelt dus dat de Skyrim CE en Mafia 2 CE veel waard zijn? Ik zie Mafia 2 voor €20 (buy it now) op ebay staan. Echter staat de Skyrim CE wel voor bijzonder hoge prijzen op ebay (en zeer schaars). Bedankt voor de tip! Ik ga m op ebay zetten dan denk ik.
Het enige wat me weerhoud om dat te doen is het feit dat er met Paypal betaald moet worden. Ik vind Paypal een goed betaal middel voor kopers, maar voor verkopers is het nogal vervelend. Paypal heeft de vorige keer mijn geld een maand vastgehouden voordat ik het kreeg.[/quote]
Als je het echt wil weten: de skyrim collector is maar 35 waard. De maffia 2 is een ware zeldzame hit aan het worden. Soms wordt het verkocht aan goedkope prijzen omdat de verkopers van niets weten 🙂
Uncharted: Golden Abyss verkocht, Killzone 2 geruild.
Killzone 3 geruild. Metro: Last Light niet langer gezocht.
Ik heb bf4 voor je incl dlc. China rising
[quote]Ik heb bf4 voor je incl dlc. China rising[/quote]
Je weet dat ik alleen aan ruilen doe en niet kopen?
Ratchet & Clank: Tools of Destruction verkocht. Battlefield 4 niet langer gezocht.
Far Cry 3 verkocht, Batman: Arkham Origins niet meer gezocht.
[quote]LMAO: jij hebt gewoon de collector editie die ik vroeger altijd al wou. Maar ik ben gestopt met collecteren omdat ik inzag dat het zeer mooi maar ook VERLEIDELIJK WAS…opzich ben je bijna nooit iets met die extra’s…
Het gaat hem hier over de MAFFIA 2 collectors editie!
Ik zou hem houden en verkopen op eBay voor een goudmijn 😛
Dit was mijn collectie…
[url]http://i.imgur.com/QEHa48h.jpg[/url]
[url]http://i.imgur.com/yybah9H.jpg[/url]
[url]http://i.imgur.com/WNAfRKA.jpg[/url]
Ps: ik weet de prijzen en donkerste plekjes voor collectors edities ik zal jouw prijzen echt niet doen aanvallen… Maar misschien weet jezelf ook wel dat de SKYRIM bv ….. Is :P[/quote]
Die steelcase van Tombraider heb je die nog? En is die mint dan zou ik het graag voor een redelijke prijs overnemen.