Topic: PS4 Krijgen.

02 december 2013om 13:49

Hax by toyxs xl besteld stond 16de zijn nu bij 13 ze zeiden ja we krijgen weer maandag is dat mogelijk zo snel ?
Mvg

14 reacties

  1. User  avatar
    1783 XP

    Denk dat ze vanaf de 10e weer krijgen.

    0
  2. User  avatar
    1299 XP

    Het meisje bij de Bart Smit waar ik de console heb gehaald zei dat ze de 11e weer een nieuwe levering verwachten. De Game Mania waar ik een tweede reservering heb zei de tweede helft van december een nieuwe levering te verwachten en ik begreep van een vriend van me dat de MediaMarkt ze half januari verwacht.

    Heb het idee dat gewoon niemand weet waneer de tweede batch komt. SONY Nederland zei een paar weken terug op Twitter dat ze de volgende levering snel na de eerste verwachtte, [u]sowieso[/u] vóór 23 december. Dus je kunt er wel vanuit gaan dat je ‘m binnen nu en 3 weken in huis hebt.

    0
  3. User  avatar
    1157 XP

    Ik zat ook bij de tweede levering van Nedgame. Toen ik BF4 ging ophalen voor mijn ps4 zeiden ze dat ik de tweede helft van december aan de beurt zou zijn. Toen ik vrijdag mijn extra controller, camera en killzone ging ophalen, vroegen ze of ik mijn console ook gelijk mee wilde nemen. Wie zal het zeggen wanneer je aan de beurt komt. Soms is dat sneller dan je denkt 🙂

    0
  4. User  avatar
    1140 XP

    Sony heeft het over enkele weken: [url]https://twitter.com/PlayStationNL/status/407535448593285120[/url]

    0
  5. User  avatar
    316 XP

    Haat wachten…
    Naja komt wel goed hoop ik ga binnenkort wel bleu controller halen en bf4 en vragen of hij er dan is.

    [quote]Ik zat ook bij de tweede levering van Nedgame. Toen ik BF4 ging ophalen voor mijn ps4 zeiden ze dat ik de tweede helft van december aan de beurt zou zijn. Toen ik vrijdag mijn extra controller, camera en killzone ging ophalen, vroegen ze of ik mijn console ook gelijk mee wilde nemen. Wie zal het zeggen wanneer je aan de beurt komt. Soms is dat sneller dan je denkt :)[/quote]

    Dats fijn voor jou Chris maar dat zal je waarschijnlijk iemand anders zijn console hebben meegenomen.

    0
  6. User  avatar
    1042 XP

    Hoop dat die dingen snel komen, vind het wachten steeds langer duren.
    Ik heb sws pas één weekje van tevoren besteld, dus is nog maar de vraag of ik bij de 2e Levering zit,
    Zal echt gaan balen als ik daar niet bij zit. Maarja die kans is natuurlijk mogelijk.
    Hoop allemaal op ’t beste voor ons allen!

    0
  7. User  avatar
    1157 XP

    [quote]Haat wachten…
    Naja komt wel goed hoop ik ga binnenkort wel bleu controller halen en bf4 en vragen of hij er dan is.

    Dats fijn voor jou Chris maar dat zal je waarschijnlijk iemand anders zijn console hebben meegenomen.[/quote]

    Nee, dat heb ik een paar keer gevraagd. Het was echt mijn pakket. Hij stond op mijn naam. Ze hadden een fout gemaakt bij het omzetten van losse pakketten naar bundels, waardoor er voor sommige mensen zowel een bundel als los pakket was. Die losse pakketten konden ze vervolgens doorschuiven naar de mensen van de tweede levering. Echt mijn console dus

    0
  8. User  avatar
    316 XP

    [quote]Nee, dat heb ik een paar keer gevraagd. Het was echt mijn pakket. Hij stond op mijn naam. Ze hadden een fout gemaakt bij het omzetten van losse pakketten naar bundels, waardoor er voor sommige mensen zowel een bundel als los pakket was. Die losse pakketten konden ze vervolgens doorschuiven naar de mensen van de tweede levering. Echt mijn console dus[/quote]

    dats fijn

    0
  9. User  avatar
    1157 XP

    [quote]dats fijn[/quote]

    Zeker en hoe graag ik ook de console wilde, zou ik niet willen dat dit ten koste ging van een ander. Een geluk bij een ongeluk dus

    0
  10. User  avatar
    316 XP

    [quote]Zeker en hoe graag ik ook de console wilde, zou ik niet willen dat dit ten koste ging van een ander. Een geluk bij een ongeluk dus[/quote]

    Veel plezier Chris.
    Hoop m zo snel mogelijk te mogen ophalen.

    0
  11. User  avatar
    52 XP

    ik heb mijn dayone ps4 gehaald bij de mediamarkt maasmechelen in belgie zonder pre order. Miss dat ze daar nog hebben? Is wel stuk rijden vanaf ehv.

    0
  12. User  avatar
    316 XP

    [quote]ik heb mijn dayone ps4 gehaald bij de mediamarkt maasmechelen in belgie zonder pre order. Miss dat ze daar nog hebben? Is wel stuk rijden vanaf ehv.[/quote]

    Haha , woon zelf in almere.
    Maar alsnog bedankt

    0
  13. User  avatar
    5 XP

    Allen,

    Ben zojuist gebeld door bart smit dat mijn pre order apart is gezet:) mocht er iemand interesse hebben deze namens mij op te halen dan hoor ik dit graag

    0
  14. User  avatar
    829 XP

    [quote]Allen,

    Ben zojuist gebeld door bart smit dat mijn pre order apart is gezet:) mocht er iemand interesse hebben deze namens mij op te halen dan hoor ik dit graag[/quote]

    Zeker!! Welke Bart Smit?

    0