Forum

Topic: Battlefield 4 bugs

Anoniem's avatar

Het allemaal,
Ik vraag me af of jullie ook zoveel problemen hebben met bf4 op de ps3 ?
Ik heb veel gewoon dat men ps3 freest :$ Maar ook dat bijvoorbeeld men save game opeens nietmeer werkt ?

1. Hebben jullie dat ook voor ?
2. En is er al een patch voorzien ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ik denk eerlijk gezegd dat weinig mensen BF4 op een huige console heeft gekocht.
    Personelijk wacht ik er ook mee totdat ik een PS4 heb aangeschaft.

    Ben overigens nog lekker bezig met BF3, die loopt iedergeval lekker. (Wat die op het begin van de jaren ook niet deed)

  2. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Idd, BF4 op de PS3 is een beetje “dood” hier op PSX volgens mij. De meeste willen/hebben BF4 voor de PS4. :p

  3. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Helaas moet ik ook wachten op de PS4, van het weekend navraag gedaan bij Media Markt, losse verkoop PS4’s tussen Februari/maart. Pff, ben mijn tijd aan het doden met BF3.. wat wel aardig lukt, maar is toch moeilijk als ik BF4 in de winkels ziet liggen voor de Playstation 3..
    Maar zo zonde om die aan te schaffen. (Ookal kan je hem upgraiden,heb liever de PS4 hoes ;))

  4. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Ik “moet” BF4 nog spelen op de PS3, savegame problemen heb ik nog niet, maar wel regelmatig freezes.

  5. 15 XP
    ironstealer3's avatar

    Oke dan ben ik toch niet de enige hopelijk brengen ze snel een patch uit voor de ps3. En ja ik koop nu nog geen ps4 dus ik doe het ook met de ps3

  6. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Heb BF4 op PS4

  7. 15 XP
    ironstealer3's avatar

    Ja voor mij, vallen de bugs na de laatste patch wat mee, maar kwa single player eergisteren nog eens opnieuw begonnen en wanneer ik gisteren er terug op ging was men save data weer weg… Ik hou het dus momenteel alleen online. Nog een vraag (misschien wel een stomme maar je weet nooit) Zal er ooit cross play zijn tussen de ps4 en ps3 op bf4 ik bedoel dan met bijvoorbeeld max 20 spelers ?

  8. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Ja voor mij, vallen de bugs na de laatste patch wat mee, maar kwa single player eergisteren nog eens opnieuw begonnen en wanneer ik gisteren er terug op ging was men save data weer weg… Ik hou het dus momenteel alleen online. Nog een vraag (misschien wel een stomme maar je weet nooit) Zal er ooit cross play zijn tussen de ps4 en ps3 op bf4 ik bedoel dan met bijvoorbeeld max 20 spelers ?

    crosplay bedoel je daarmee dat als je voor ps3 battlefield4 gamed en iemand anders die op de ps4 gamed samen kan gamen? in een team

    heb enkele maanden ergens gelezen dat het wel mogelijk is, maar dat ligt aan de game ontwikkelaars om dat in te bouwen
    ja dat is mogelijk.

  9. 81 XP
    djangohoi's avatar

    als je freezt ligt het aan de server maar gelukkig slaat het je punten op, in bf3 was er niks opgeslagen, ik zat een keer op een 25 killstreak toen het gebeurde in bf3

  10. 15 XP
    ironstealer3's avatar

    crosplay bedoel je daarmee dat als je voor ps3 battlefield4 gamed en iemand anders die op de ps4 gamed samen kan gamen? in een team

    heb enkele maanden ergens gelezen dat het wel mogelijk is, maar dat ligt aan de game ontwikkelaars om dat in te bouwen
    ja dat is mogelijk.

    Ah okey, ik hoop zo hard dat dat er gaat komen