Forum

Topic: Battlefield 4 – Graphics

Anoniem's avatar

Hey mede-psx’ers,

Ik wil het graag hebben over de graphics aangaande Battlefield 4. Ik moet zelf, helaas, nog wachten op een PS4, maar ik wilde graag van jullie horen hoe de graphics er nou uitzien. Ik heb erg veel video’s en artikels bekeken (dus ook het recente artikel op psx) en daaruit kan ik opmaken, dat mensen verscheidene meningen hebben over de game. Dus vandaar mijn vraag naar jullie meningen naar de graphics.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    5x beter!

  2. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    5x beter!

    inderdaad de gfx zijn zoveel beter dan die van PS3 versie en alles loopt ook veel beter/soepeler dan de PS3 versie

  3. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Op IGN hebben ze een hele mooie video die de current gen met de next (nieuwe current gen) van BF4 vergelijken! Maar ik kan je nu al zeggen dat je stijl achterover gaat slaan!

  4. 8830 XP
    7th-son's avatar

    en dan nog 64 spelers, 60fps en grote maps, in plaats van 32 spelers, kleinere maps en 30fps

    beter aan alle kanten! (afgezien van de crashes die er nog in zitten dan, want dat is gewoon ruk)

  5. 242 XP
    Xnator's avatar

    Alles wat iedereen hierboven zegt! Gewoon echt geweldig! Tis echt super scherp, gewoon pc scherp ;P Speelt ook geweldig 😀 (op enkele crashes na xD)

  6. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    inderdaad de gfx zijn zoveel beter dan die van PS3 versie en alles loopt ook veel beter/soepeler dan de PS3 versie

    Helemaal mee eens!
    Ik vond het moeilijk op de ps3 Maar de 4..
    Wat een opluchting is dat!
    Heerlijke game zo!
    Ben helemaal van me COD af nu 😉

  7. 3140 XP
    moes's avatar

    welke setting van de PC kun je de ps4 versie vergelijken mensen? Medium? High? Ultra High?

  8. 235 XP
    TheSpecialOne's avatar

    welke setting van de PC kun je de ps4 versie vergelijken mensen? Medium? High? Ultra High?

    Na de hierboven geplaatste reacties, gok ik medium.

  9. 140 XP
    Wes1987's avatar

    welke setting van de PC kun je de ps4 versie vergelijken mensen? Medium? High? Ultra High?

    Het is mooi maar niet super. Had het wel iets beter verwacht. Het is in ieder geval een stuk beter te zien. Vooral ten opzichte van de ps3 versie.

    Jammer dat het niet op 1080 P draait. Ik vind de scherpte bij Fifa en Cod Ghosts erg fijn. Bij Battlefield merk je het resolutieverschil direct.
    desondanks is t een prima stap vooruit

  10. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    welke setting van de PC kun je de ps4 versie vergelijken mensen? Medium? High? Ultra High?

    Heb BF4 op een game PC gespeeld, Ultra en 1080p. (Ik heb zelf BF4 en een PS4) In vergelijking met de PS4 is het enige duidelijke verschil de resolutie. (900p op PS4, upscaled naar 1080p) Verder staan misschien de schaduw effecten op de PS4 niet op Ultra, maar verder merk ik geen verschil eigenlijk.

  11. 235 XP
    TheSpecialOne's avatar

    Het is mooi maar niet super. Had het wel iets beter verwacht. Het is in ieder geval een stuk beter te zien. Vooral ten opzichte van de ps3 versie.

    Jammer dat het niet op 1080 P draait. Ik vind de scherpte bij Fifa en Cod Ghosts erg fijn. Bij Battlefield merk je het resolutieverschil direct.
    desondanks is t een prima stap vooruit

    Dus Battlefield 4 ziet er ongeveer gelijkwaardig uit als Ghosts? Of zit daar nog wel een verschil in..?

  12. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Dus Battlefield 4 ziet er ongeveer gelijkwaardig uit als Ghosts? Of zit daar nog wel een verschil in..?

    Hahaha. Nee. Battlefield 4 op de PS4 ziet er véél beter uit dan CoD Ghosts op de PS4. (Heb ze beiden) Echt een groot verschil.

  13. 3140 XP
    moes's avatar

    dus conclusie: KOOP DIE SHIT GEWOON !!!

    …..als je al een ps4 hebt tenminste. ik moet wachten tot 2014 potvolkoffie !!

  14. 235 XP
    TheSpecialOne's avatar

    Thx jongens, BF4 reeds aangeschaft!

  15. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    en dan nog 64 spelers, 60fps en grote maps, in plaats van 32 spelers, kleinere maps en 30fps

    beter aan alle kanten! (afgezien van de crashes die er nog in zitten dan, want dat is gewoon ruk)

    24 spelers (#

  16. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    welke setting van de PC kun je de ps4 versie vergelijken mensen? Medium? High? Ultra High?

    Sowieso hoog.. net geen Ultra denk ik.