Forum

Topic: ps3 headset op ps4??

Anoniem's avatar

Zeg is het eigenlijk mogelijk om je draadloze ps3 headset te koppelen aan je ps4? this gewoon bluethoot ma als ik na apperaten/bluethoot ga dan zie ik alleen mijn controller?

Kheb de headset uiterraad vindbaar gemaakt.dus ik hoop da iemand weet hoe het moet? of doe ik het fout of kan het geqoon niet?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Ik geraak er ook niet uit .
    Ik weet zelf niet hoe ik de meegeleverde headset moet gebruiken .
    Weten jullie het soms en Gamebuster nee dat heb ik al geprobeerd maar er zou daar een update voor komen (y)

  2. 62 XP
    Gamebusters's avatar

    Ik geraak er ook niet uit .
    Ik weet zelf niet hoe ik de meegeleverde headset moet gebruiken .
    Weten jullie het soms en Gamebuster nee dat heb ik al geprobeerd maar er zou daar een update voor komen (y)

    ik vind die headset die meegeleverda niks met zo’n snoertje:p kheb liever mijn oude vertrouwde headset! Koste me toendertijd 30 euro ofzo

    Update:
    Add mods, deze mag dicht zie net in het forum topic mt zelfde onderwerp

  3. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Ik geraak er ook niet uit .
    Ik weet zelf niet hoe ik de meegeleverde headset moet gebruiken .
    Weten jullie het soms en Gamebuster nee dat heb ik al geprobeerd maar er zou daar een update voor komen (y)

    Je kan de headset op je dualshock aansluiten (oortje) en voor als de headset van sony is maar nog niet werkt dan tot januari wachten

  4. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Bluetooth headsets gaan later werken met een update

  5. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Altijd al headsets met draad gehad! Werkt prima!