Allen,
Ik ben zojuist gebeld door de bart smit dat mijn PS4 apart is gezet. Helaas heb ik het financieel erg druk met de kids en alle feestdagen en dus belangrijkere dingen aan me hoofd.
Wie oh wie kan ik blij maken zodat die persoon de PS4 kan kopen
Mochten jullie dit als grap ervaren dan ben ik zelfs bereid om mee te gaan naar de winkel:)

Lol, begrijpelijk natuurlijk, hoeveel vraag je er voor?
Welke bartsmit? 🙂
waar woon je ?
Check je pm 🙂
Welke Bartsmit? Voor €400 zou ik hem graag overnemen 🙂
[quote]Allen,
Ik ben zojuist gebeld door de bart smit dat mijn PS4 apart is gezet. Helaas heb ik het financieel erg druk met de kids en alle feestdagen en dus belangrijkere dingen aan me hoofd.
Wie oh wie kan ik blij maken zodat die persoon de PS4 kan kopen
Mochten jullie dit als grap ervaren dan ben ik zelfs bereid om mee te gaan naar de winkel:)[/quote]
Wat vraag je ervoor, Welke Bartsmit? ben bereid om vanavond nog te komen als dit een serieuze bericht is
[quote]Welke Bartsmit? Voor €400 zou ik hem graag overnemen :)[/quote]
Ja wie niet voor die prijs?
Allen ik word werkelijk waar overspoelt met berichten. Jullie hoeven niets extra’s te betalen maar gewoon de winkel prijs gezien ik als gamer een andere gamer gewoon blij wil maken meer niet:)
het gaat om de bart smit in huizen. ik heb hier me pre order staan en als ik zeg dat iemand hem komt ophalen dan is hij gewoon voor jouw voor dezelfde winkelprijs als normaal.
jullie hoeven niets extra’s te bieden
Top Stefan, zo hoort het! Ik heb zelf geen belangstelling, aangezien ik er al een heb staan…
allen
vanavond gaat renzer1133 de PS4 voor de winkelprijs ophalen. bedankt allemaal
[quote]allen
vanavond gaat renzer1133 de PS4 voor de winkelprijs ophalen. bedankt allemaal[/quote]
Respect man gewoon verkopen zonder erop te winnen , mooi van je echt top !!!
[quote]Respect man gewoon verkopen zonder erop te winnen , mooi van je echt top !!![/quote]
Hier sluit ik me bij aan 🙂
[quote]Respect man gewoon verkopen zonder erop te winnen , mooi van je echt top !!![/quote]
Inderdaad ,top!
Inderdaad! Echt duizend maal dank!
Respect Stefan.
Netjes gedaan 🙂
Renzer 1133 het was leuk je te ontmoeten en hoop dat je er een hoop plezier aan beleefd en aan de mensen die meer vragen dan de verkoopprijs of een pre order gedaan hebben voor de winst” eat that bitches “
hulde Stefan, daar zouden er meer van moeten zijn! eerlijke gamer+1
[quote]Renzer 1133 het was leuk je te ontmoeten en hoop dat je er een hoop plezier aan beleefd en aan de mensen die meer vragen dan de verkoopprijs of een pre order gedaan hebben voor de winst” eat that bitches “[/quote]
Super bedankt nogmaals 🙂 Hij is nu lekker aan het opstarten! Zo meteen eindelijk lekker gamen!!
[quote]Renzer 1133 het was leuk je te ontmoeten en hoop dat je er een hoop plezier aan beleefd en aan de mensen die meer vragen dan de verkoopprijs of een pre order gedaan hebben voor de winst” eat that bitches “[/quote]
Respect kerel 🙂
Stefan Respect hoop voor je dat je als nog snel aan één PS4 komt.
Met jou karma moet dat wel lukken.