Topic: [TK]PS4 pre-order

03 december 2013om 14:18

Allen,

Ik ben zojuist gebeld door de bart smit dat mijn PS4 apart is gezet. Helaas heb ik het financieel erg druk met de kids en alle feestdagen en dus belangrijkere dingen aan me hoofd.

Wie oh wie kan ik blij maken zodat die persoon de PS4 kan kopen

Mochten jullie dit als grap ervaren dan ben ik zelfs bereid om mee te gaan naar de winkel:)

21 reacties

  1. User  avatar
    3330 XP

    Lol, begrijpelijk natuurlijk, hoeveel vraag je er voor?

    0
  2. User  avatar
    147 XP

    Welke bartsmit? 🙂

    0
  3. User  avatar
    49 XP

    waar woon je ?

    0
  4. User  avatar
    1100 XP

    Check je pm 🙂

    0
  5. User  avatar
    167 XP

    Welke Bartsmit? Voor €400 zou ik hem graag overnemen 🙂

    0
  6. User  avatar
    4 XP

    [quote]Allen,

    Ik ben zojuist gebeld door de bart smit dat mijn PS4 apart is gezet. Helaas heb ik het financieel erg druk met de kids en alle feestdagen en dus belangrijkere dingen aan me hoofd.

    Wie oh wie kan ik blij maken zodat die persoon de PS4 kan kopen

    Mochten jullie dit als grap ervaren dan ben ik zelfs bereid om mee te gaan naar de winkel:)[/quote]

    Wat vraag je ervoor, Welke Bartsmit? ben bereid om vanavond nog te komen als dit een serieuze bericht is

    0
  7. User  avatar
    491 XP

    [quote]Welke Bartsmit? Voor €400 zou ik hem graag overnemen :)[/quote]

    Ja wie niet voor die prijs?

    0
  8. User  avatar
    5 XP

    Allen ik word werkelijk waar overspoelt met berichten. Jullie hoeven niets extra’s te betalen maar gewoon de winkel prijs gezien ik als gamer een andere gamer gewoon blij wil maken meer niet:)

    het gaat om de bart smit in huizen. ik heb hier me pre order staan en als ik zeg dat iemand hem komt ophalen dan is hij gewoon voor jouw voor dezelfde winkelprijs als normaal.

    jullie hoeven niets extra’s te bieden

    0
  9. User  avatar
    1508 XP

    Top Stefan, zo hoort het! Ik heb zelf geen belangstelling, aangezien ik er al een heb staan…

    0
  10. User  avatar
    5 XP

    allen

    vanavond gaat renzer1133 de PS4 voor de winkelprijs ophalen. bedankt allemaal

    0
  11. User  avatar
    5761 XP

    [quote]allen

    vanavond gaat renzer1133 de PS4 voor de winkelprijs ophalen. bedankt allemaal[/quote]

    Respect man gewoon verkopen zonder erop te winnen , mooi van je echt top !!!

    0
  12. User  avatar
    137 XP

    [quote]Respect man gewoon verkopen zonder erop te winnen , mooi van je echt top !!![/quote]
    Hier sluit ik me bij aan 🙂

    0
  13. User  avatar
    924 XP

    [quote]Respect man gewoon verkopen zonder erop te winnen , mooi van je echt top !!![/quote]

    Inderdaad ,top!

    0
  14. User  avatar
    167 XP

    Inderdaad! Echt duizend maal dank!

    0
  15. User  avatar
    14 XP

    Respect Stefan.

    0
  16. User  avatar
    172 XP

    Netjes gedaan 🙂

    0
  17. User  avatar
    5 XP

    Renzer 1133 het was leuk je te ontmoeten en hoop dat je er een hoop plezier aan beleefd en aan de mensen die meer vragen dan de verkoopprijs of een pre order gedaan hebben voor de winst” eat that bitches “

    0
  18. User  avatar
    90 XP

    hulde Stefan, daar zouden er meer van moeten zijn! eerlijke gamer+1

    0
  19. User  avatar
    167 XP

    [quote]Renzer 1133 het was leuk je te ontmoeten en hoop dat je er een hoop plezier aan beleefd en aan de mensen die meer vragen dan de verkoopprijs of een pre order gedaan hebben voor de winst” eat that bitches “[/quote]

    Super bedankt nogmaals 🙂 Hij is nu lekker aan het opstarten! Zo meteen eindelijk lekker gamen!!

    0
  20. User  avatar
    183 XP

    [quote]Renzer 1133 het was leuk je te ontmoeten en hoop dat je er een hoop plezier aan beleefd en aan de mensen die meer vragen dan de verkoopprijs of een pre order gedaan hebben voor de winst” eat that bitches “[/quote]

    Respect kerel 🙂

    0
  21. User  avatar
    377 XP

    Stefan Respect hoop voor je dat je als nog snel aan één PS4 komt.
    Met jou karma moet dat wel lukken.

    0