Topic: Ziggo hotspot [NW-3153-2]

03 december 2013om 18:47

Hallo,

Weet iemand hoe ik mijn Vita kan verbinden met Ziggo hotspot?
Elke keer als ik probeer te verbinden krijg ik de volgende foutmelding:

[b]Could not connect to the access point.
The security method may not be correct.
(NW-3153-2)[/b]

Alvast bedankt!

3 reacties

  1. User  avatar
    377 XP

    Heb je nog wat info over je hotspot.
    zo als welke WPA-WPA2 encryptie methode.

    0
  2. User  avatar
    1215 XP

    Voor Ziggo HotSpots wordt WPA2 Enterprise gebruikt, de PS Vita ondersteunt dit niet ;).

    0
  3. User  avatar
    377 XP

    Klopt vita ondersteund alleen WPA-TKIP of WEP

    0