Hallo,
Weet iemand hoe ik mijn Vita kan verbinden met Ziggo hotspot?
Elke keer als ik probeer te verbinden krijg ik de volgende foutmelding:
The security method may not be correct.
(NW-3153-2)[/b]
Alvast bedankt!
Hallo,
Weet iemand hoe ik mijn Vita kan verbinden met Ziggo hotspot?
Elke keer als ik probeer te verbinden krijg ik de volgende foutmelding:
Alvast bedankt!
Heb je nog wat info over je hotspot.
zo als welke WPA-WPA2 encryptie methode.
Voor Ziggo HotSpots wordt WPA2 Enterprise gebruikt, de PS Vita ondersteunt dit niet ;).
Klopt vita ondersteund alleen WPA-TKIP of WEP