Forum

Topic: Playstation defect?

Anoniem's avatar

Beste mensen van de playstationnation, ik heb een probleem. Mijn Playstation 4 lijkt defect te zijn. Bij Battlefield 4 komen er kringen op mijn cd, de spel wordt er heel erg lelijk door, omdat er allemaal zwarte vlekken, popups, tevoorschijn komen.Ook hapert de game soms erg. Nu vraag ik me af is het een fout van de Playstation zelf? ( de grafische kaart mischien),of is het de disc zelf die verkeerd is gedrukt? Ik heb de disc en de Playstation gebruikt zoals je hem moet gebruiken. Het enigste wat ik kan aanmerken is dat ik de een paar uur achter elkaar heb gegamed. Ook ligt de Playstation 4 op de plek van de Playstation 3, dus ik denk niet dat het iets met warmte te maken heeft. Ook heb ik de game AC4, en daar heb ik ook last van popups en lelijke graphics, maar geen last van die rare kringen

Hier een foto van wat ik bedoel met kringen

Links de disc het de kringen, rechts een normale disc ter vergelijking.

http://i43.tinypic.com/25r046c.jpg[/IMG]]

Btw, hebben jullie ook dat playstation store gewoon soms wel en soms helemaal niet opent?

Ik hoop dat jullie me van mijn zorgen kunnen helpen

mvg 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 106 XP
    samet5's avatar

    Het ziet eruit dat je ps4 een systeem fout heeft waardoor de CD in snelle Rpm draait bij hoge GB, en warm wordt . Ook kan het gewoon zijn door de warmte van je ps4. Enige optie = morgen direct Sony bellen en terug opsturen 10+ dagen heb je nieuwe binnen.

  2. 362 XP
    Coelers's avatar

    Die popups had ik toevallig gisteren ook met Need for speed rivals. Allemaal grote zwarte vlekken ook. Sowieso ook al een paar keer dat ik bij Rvals geen beeld kreeg. Zal als ik vanavond thuis kom gelijk even m’n disc checken. Kijken of die ook van die kringen krijgt.

  3. 821 XP
    Crusader's avatar

    Ik heb bij GTA V ook zo’n disk gehad met die rare kringen.
    Volgens mij ligt dat aan de productie van de disk, waar en hoe die gemaakt wordt.
    Heb namelijk nooit last gehad van problemen bij GTA V.
    Lijkt me dus een probleem met de PS4.
    Ik kan vanavond mijn BF4 disk wel ff checken, maar verwacht dat ze er allemaal zo uit zien.

  4. 7 XP
    Nebukadnezzar's avatar

    Ten eerste bedankt voor jullie antwoorden. Nu heb ik een dilemma, ik heb ook de game assasins creed 4, en die werkt wel goed los van de popups. Zou het nou aan de PlayStation liggen of zijn de games nou eenmaal zo. Ik heb contact opgenomen met bartsmit en die kunnen de PlayStation “repareren”. Dus wat zeggen jullie, de PlayStation voor de zekerheid opsturen of zal het aan de games liggen.

    Mvg!

  5. 8866 XP
    7th-son's avatar

    kun je misschien het spel van iemand anders lenen, en die proberen?
    of jou spel bij iemand anders uit proberen

    ik denk persoonlijk dat als je hem laat repareren, dat je dat bij sony kan gaan doen, dat is sneller denk ik

  6. 7 XP
    Nebukadnezzar's avatar

    kun je misschien het spel van iemand anders lenen, en die proberen?
    of jou spel bij iemand anders uit proberen

    ik denk persoonlijk dat als je hem laat repareren, dat je dat bij sony kan gaan doen, dat is sneller denk ik

    Ik heb van een vriend Need for Speed rivals geleend. De game loopt heel smooth geen framerate drops. Alleen wel soms van kleine popups. Ook geen vreemde kringen op de cd :S

    Het lijkt me onwaarschijnlijk dat er iets met de gpu ofzo is, het lijkt er meer op dat Battlefield 4 vekeerd is gedrukt

  7. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Gaat je PS4 nog harder blazen of dat niet ?

    Anders als je de bon heb, gewoon teruggaan met BF4, omruilen, en even gamen op de PS4, wordt de disk weer zo, dan ligt het waarschijnelijk aan je PS4. (Wat lastig te bewijzen is, aangezien je andere games er niet zo uit komen te zien)

  8. 8866 XP
    7th-son's avatar

    Ik heb van een vriend Need for Speed rivals geleend. De game loopt heel smooth geen framerate drops. Alleen wel soms van kleine popups. Ook geen vreemde kringen op de cd :S

    Het lijkt me onwaarschijnlijk dat er iets met de gpu ofzo is, het lijkt er meer op dat Battlefield 4 vekeerd is gedrukt

    klinkt eerder aan problemen aan BF4, misschien een foute druk inderdaad
    heb je die ook bij die vriend van je geprobeerd?
    weet je zeker dat die krassen er niet al op zaten voor je die voor het eerst gebruikte?
    hoor je je bluray speler aanlopen met bf4 er in?

  9. 821 XP
    Crusader's avatar

    Heb net gecheckt en mijn BF4 disc ziet er precies hetzelfde uit met die kringen.
    Heb geen problemen met dit spel, alleen 1 keer een checkpoint respawn waarna ik geen wapens meer had en ook niet kon oppakken.
    Heb toen load checkpoint gedaan en toen bleef ie hangen en heb ik spel moeten afsluiten.
    Verder geen issues qua graphics.

  10. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Heb net gecheckt en mijn BF4 disc ziet er precies hetzelfde uit met die kringen.
    Heb geen problemen met dit spel, alleen 1 keer een checkpoint respawn waarna ik geen wapens meer had en ook niet kon oppakken.
    Heb toen load checkpoint gedaan en toen bleef ie hangen en heb ik spel moeten afsluiten.
    Verder geen issues qua graphics.

    Komt niet door je ps4 dat jeje wapens kwijt ben maar door de server zovaak gehad op de p3 met Badcompany 🙁 kon jeje de game weer opnieuw opstarten

    en de store doet het gewoon je moet even wachten de servers draaien nog niet top , vindt je het gek met een paar 100a1000 activalies per dag 😀

  11. 53 XP
    TheDutchGamer's avatar

    Ik dacht dat het normaal was, heb het namelijk ook die rare ringen op mijn killzone disc voordat ik hem in me ps4 had gedaan.

  12. 7 XP
    Nebukadnezzar's avatar

    Blijkbaar ben ik niet de enigste, de kringen horen er overduidelijk niet op. De game vertoont zwarte vlekken en tekens in game. Ik stuur de game terug naar ea. Wat ik me dus afvroeg, stel je voor dat het aan de PlayStation zelf ligt, ( dat de een defect aan de PlayStation voor de popups en slechte texturen zorgt), door een defect aan de gpu/hdd bijvoorbeeld, dan zou ik dat wel merken?

    Mvg

  13. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Blijkbaar ben ik niet de enigste, de kringen horen er overduidelijk niet op. De game vertoont zwarte vlekken en tekens in game. Ik stuur de game terug naar ea. Wat ik me dus afvroeg, stel je voor dat het aan de PlayStation zelf ligt, ( dat de een defect aan de PlayStation voor de popups en slechte texturen zorgt), door een defect aan de gpu/hdd bijvoorbeeld, dan zou ik dat wel merken?

    Mvg

    Mijn killzone heeft het ook en de ps4 schijfje zijn groter dan de ps3 schijven vandoor het blur effect op de CD;s , zijn gewoon je PZ4 die keuren hebben en niet de CD

  14. 17 XP
    LeipeSuperswat's avatar

    Mijn games:

    CoD
    BF4

    hebben ook de kringen, had Sony gebeld, en die zeiden dat het een druk fout is en niet aan de PS4 ligt!

  15. 7 XP
    Nebukadnezzar's avatar

    Mijn killzone heeft het ook en de ps4 schijfje zijn groter dan de ps3 schijven vandoor het blur effect op de CD;s , zijn gewoon je PZ4 die keuren hebben en niet de CD

    dus volgens jou is het een defect aan de ps4?

    Mijn games:

    CoD
    BF4

    hebben ook de kringen, had Sony gebeld, en die zeiden dat het een druk fout is en niet aan de PS4 ligt!

    Doen jou games het nog,en wat heb je met de cd’s gedaan?

    thnx !

  16. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    dus volgens jou is het een defect aan de ps4?

    Doen jou games het nog,en wat heb je met de cd’s gedaan?

    thnx !

    ik heb Niks aan mij Cd gedaan wat kan je doen 😛 maar Bf4 heeft veel Bugs staat op het net . AC weet ik niet . maar als het je GPU was was je menu ook aan het flikkeren ,

  17. 7 XP
    Nebukadnezzar's avatar

    ik heb Niks aan mij Cd gedaan wat kan je doen 😛 maar Bf4 heeft veel Bugs staat op het net . AC weet ik niet . maar als het je GPU was was je menu ook aan het flikkeren ,

    Ik bedoel heb je geen contact opgenomen met ea en de cd teruggestuurd?

  18. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik bedoel heb je geen contact opgenomen met ea en de cd teruggestuurd?

    waarom zou ik als mijn game het doet en ik heb geen BF4 geen zin in anders ga ik killzone niet meer zovaak doen 1 shooter is genoeg morgen komt NFS binnen voor 52euro gekocht 😀

  19. 28 XP
    Psylocke's avatar

    Mijn schijfje vertoonde hetzelfde maar geen vastlopers of zo.Nu inmiddels het spel nog vaker gespeeld en op het schijfje is niets meer te zien.Ziet er geheel normaal uit.

  20. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Nadat BF4 een keer was vastgelopen zaten er kringen op. Daarna heeft de game het gewoon goed gedaan. Zolang de game normaal loopt, laat ik het lekker zo